En ja, het is op het nieuws geweest.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bijoekimmie schreef:....
Ik heb enkele weken geleden aangifte gedaan van mishandeling van katten samen met mijn nicht.
Van de week is haar kattenopvang ontruimd en het bleek zo bizar te zijn dat het nog erger was dan ik dacht.
Misschien hebben jullie het ook wel gezien op de televisie of krant.
Het was de poezenopvang in schiedam.
Ik ben blij dat ik het gedaan heb anders was het misschien nog meer uit de hand gelopen, alhoewel dit was al afschuwelijk.
milo schreef:jeetje, zeer tegenstrijdige verhalen dus. ik geloof meer de verhalen van de mensen die er geweest zijn met hun poes.
alleen de vriezer vind ik vreemd?!
. ik ben tot maart vrijwilligster bij haar geweest en heb zelf echt nooit iets gezien van de dingen die ik op t.v. heb gezien. er waren idd oude katten die niet zindelijk meer waren. maar we gingen wel met de zieke katten naar de da. de rekeningen logen er niet om hoor sommige liepen op tot over de 400 euro die zij uit haar eigen zak betaalde. ze betaalde alles uit haar eigen zak. toen ik haar hielp was het er ook steeds schoon. katte, voer en waterbakken,bedjes en mandjes. dit was ook te zien op de foto's van haar website. en in de vriezer lagen voor zover ik weet 3 katten die naar het crematorium zouden gaan. maar das dus niet gebeurd. verder verleende de da alle medewerking om de katten te helpen zolang er maar betaald werd, want zo lang een kat nog te behandelen was liet hij ze niet inslapen.

IcePrincess schreef:Ik weet niet goed wat ik erover moet zeggen of denken.
Aan de ene kant denk je, ja ze heeft echt het beste voor gehad met de katten, maar aan de andere kant, wie zegt dat wat ze ons vertelde waar was?.