Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

brenniie schreef:jeetje wat triest zeg!
sjonge jonge..wat kinderachtig..tot dat het bij 1 van hun gebeurd en dan heb je de hele familie op de stoep staan..
het is ook altijd hetzelfde liedje.....!!!

Djulitaa schreef:Dit is niet normaal!
Je hoort die man ook niet meer.. hij was volgens mij zo dronken als ik weet niet wat, dus wil niet weten wat er nu met hem is gebeurt!![]()
ps. ik vind je titel nogal discriminerend, als het nederlanders waren, zou er ook niet staan "Nederlanders gooien zwerver in de gracht"![]()
Vind Jongens al meer als genoeg.
Shadow0 schreef:Goed ideeDisclaimer, dit is sarcastisch bedoeld. Dat betekent dat ik het niet meen. Ik vraag me alleen af wat je nu werkelijk voor reacties wilt krijgen met zo'n topic? Natuurlijk vindt niemand dit ok - wat voor zin heeft het om dat te vragen? Tegelijkertijd is het wel weer eens een buitenlandertopic, ha, leuk ( <- en ook dat is sarcastisch) waarin iedereen elkaar lekker kan bevestigen hoe evil de Marokkanen zijn... Fijn, daar wordt de wereld ongetwijfeld beter van ( <- en hier wederom een voorbeeld van sarcastische omkering.)
Djulitaa schreef:brenniie schreef:jeetje wat triest zeg!
sjonge jonge..wat kinderachtig..tot dat het bij 1 van hun gebeurd en dan heb je de hele familie op de stoep staan..
het is ook altijd hetzelfde liedje.....!!!
??
Wat als het Nederlanders waren??
Sjonge jonge zeg, ook bij de Nederlandse jongeren zitten rotte appels, sta te kijken van de reacties..
Djulitaa schreef:Dit is niet normaal!
Je hoort die man ook niet meer.. hij was volgens mij zo dronken als ik weet niet wat, dus wil niet weten wat er nu met hem is gebeurt!![]()
ps. ik vind je titel nogal discriminerend, als het nederlanders waren, zou er ook niet staan "Nederlanders gooien zwerver in de gracht"![]()
Vind Jongens al meer als genoeg.

Shadow0 schreef:Ik vraag me trouwens af of het slim is dit soort dingen te plaatsen. De relschoppers ervaren het eerder als een beloning dat ze zoveel hits krijgen op youtube, dan dat ze wakker liggen van de verontwaardiging. Beter kun je dit soort filmpjes gewoon uit laten sterven. (En sta je er naast terwijl het gebeurt? Dan zou ik ze er achteraan gooien misschien, en daarna de man uit het water vissen. Maar in alle gevallen dat je er niet naast staat - beloon ze niet met aandacht.)
DDW1190 schreef:ik vind het achterlijk, zo ga je niet met elkaar om! en als het Nederlanders waren had ik het ook geplaatst hoor!

Shadow0 schreef:DDW1190 schreef:ik vind het achterlijk, zo ga je niet met elkaar om! en als het Nederlanders waren had ik het ook geplaatst hoor!
Het is een domme actie maar wat wil je bereiken met het plaatsen? Door zulke aandacht te schenken aan dit soort dingen denken dronken jongeren eerder dat het haha-geinig is dan dat ze het niet doen. Dronken jongeren denken namelijk wat anders dan nuchtere... Zwijg dit soort dingen dood - behalve als je in de buurt bent, dan zorg je dat ze opgepakt worden door de politie en red je de man. Maar verder, geef dit toch niet zulke aandacht! Je bereikt niet wat je wilt bereiken. Het wordt zo alleen maar sensatie en dat wil je nou juist niet hebben!
DDW1190 schreef:doe er niet zo moeilijk over, als ik het niet had geplaatst, deed een andere het wel weer hoor!