Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bij Polar zit je inderdaad met die batterijen (dat klopt echt, je kunt ze niet verwisselen
), en ik heb al heel vaak gehoord dat paarden drukkingen kregen van de electrodes. Van Polar heb ik nog nooit gehoord dat een paard drukkingen kreeg.
Nina_rex schreef:Bij Polar zit je inderdaad met die batterijen (dat klopt echt, je kunt ze niet verwisselen), en ik heb al heel vaak gehoord dat paarden drukkingen kregen van de electrodes. Van Polar heb ik nog nooit gehoord dat een paard drukkingen kreeg.
zeiden ze tenminste tegen mij toen ik met een niet-werkend setje zat van een klant. Setje opgestuurd, en een nieuwe transmitter voor terug gekregen (was iets anders mis mee en dus niet de batterij leeg)Jol1 schreef:Ik heb het bij de leverancier nagevraagd over de batterijen van de Polar en het batterijtje van het horloge kun je dus wel vervangen, maar de transmitter moet je gewoon weggooien en een nieuwe kopen.