We wilden graag laat starten omdat Jeddah met koud weer zelf nogal hoteldebotel kan zijn...

Dus lekker gestart, Jed was zoals altijd heel fris het eerste deel, we hebben wat mensen ingehaald en daarna hebben we tot bijna bij de P/A niemand gezien! Heerlijk alleen gereden! We hebben genoten! Bij de P/A stonden mijn ouders al klaar met alles en ik besloot Jeddah gewoon gelijk aan te bieden. Ze was goed met een HF van 52, dus even wat appels uit het water laten vissen en er weer op en door!
Tot de Finish hebben we buiten 1 klasse II ruiter gewoon niemand gezien!! Soms was het haast griezelig, ging ik nog wel goed??? Maar dan kwam ik al gauw weer een lint op een bordje tegen en was ik weer gerust! Bij de 2 km voor de Finish zijn we heel relaxed gaan draven, bij 1 km gaan stappen. Gezien er verder geen paarden waren bleef ze rustig en kon ik zo helemaal naar de finish stappen. Daar werd ze op 49 geteld! Ikke dus erg blij!
Nakeuring was ook alles super! Ze had zelfs gedronken en HF was 44, ademhaling 9. Lekker op haar gemaktje dus! Nog even laten rollen en een uurtje later weer op de wagen naar huis toe!
Kortom, wij zijn DIK tevreden!

Voor de start:

Groomen op de P/A na het tellen:

Lekker stappend naar de finish: