Ik ben opzoek naar "het" iedeale zadel... heb al vanalles gezocht maar nog niet echt 'het' zadel gevonden waar ik lekker een buitenrit mee maken kan. Nu kwam ik deze tegen:
Wie kan me meer vertellen over dit zadel:
Het merk is Randol's ,
Wat voor zadel is dit pesies? T lijkt me heerlijk zitten.. iemand ervaringen hiermee?
Ziet eruit als een mc chellan / randonee maulibaud. Is vroeger in cavelerie veel gebruikt voor de vele uren die ze in het zadel moesten zitten. Helaas nog geen ervaringen.
Randoll's, is boomloos toch? Of heb je daar ook boomvarianten van? Ik weet van Randoll's boomloos dat dat mindere kwaliteit is dan barefoot, maar alsnog wel lekker rijdt (voor de meesten) .
In de catalogus van Equi-theme dan staat hij daar wel in anders ook onder Randoll'shoor ! Randolls maakt dus echt wel andere zadels. Niet alleen de barefoot uitvoering.
Het is idd een echte Randol's hoor alleen dit is dus wel een boomzadel! Het is echt een super fijn zadeltje, licht van gewicht, goede zitting. Kon er alleen niet van genieten aangezien hij niet op mijn paardje paste... Is meer geschikt voor bredere types dus niet voor arabjes...
Het zadel zit inderdaad heerlijk. Jammer genoeg niet geschikt voor mijn smalle paardje. Ik heb er een te koop, interesse?
SabFaith
Geplaatst: 13-12-15 23:16
Ik heb precies dit zadel te koop omdat mijn paardje er uit is gegroeid is echt super mooie kwaliteit maar kijk anders eens bij mijn advertenties vraagprijs €300 Is te vergelijken met medium quarter is 22cm tussen de concho's