Ommen-Vilsteren-Omloop om precies te zijn.
Ik zou in principe alleen starten omdat ik geen rijmaatje meer had gevonden vantevoren,
maar gelukkig stonden José (kinscem @ bokt) en Arnoud (Arnoud @ bokt) naast ons met de trailer en paard,
en José vond het geen probleem om samen te rijden, dus zo gezegd zo gedaan.
Tovatsj naar de voorkeuring gebracht, die weer ontzettend onder de indruk was van alles
(HF 30)Ook de rest was goed, en een A'tje voor locomotie. Om 10:42 konden we dan echt starten.
Ik overigens met mijn bodyprotector onder m'n hesje, waardoor het er een beetje debiel uitziet

Bij de start!
Nobody, de pony van José ging vliegend van start en het tempo zat er lekker in

Vrijwel direct werden we ingehaald door onze uit-de-auto-hangende-grooms met een fototoestel!

Daarna kregen we een heel mooi stuk tegen een heuveltje op, het leek Frankrijk wel

Een breed zandpad, een groot landhuis op de heuvel, nog net te zien in een graanveld. Echt mooi daar!
Toen de Archemerberg. Erg mooi rijden, en ook een prachtig uitzicht, maar wel vrij zwaar.
En natuurlijk weer naar beneden wat dan weer vrij makkelijk ging, richting groompunt 1.

Toen tot de p/a lekker doorgekacheld, en daar mijn bodyprotector geloosd, omdat het toch wel heel warm werd

Daar was Tovatsj weer helemaal in orde met een hartslag van 44

Fijn doorgereden tot ongeveer 25 kilometer, waar de kramp in m'n kuiten die ik al een tijdje had, toch wel heel erg werd

Toen even een stuk gestapt, en daarna ging het ook wel weer.
Toen het geweldige stuk langs de Regge! Super was dat! Prachtig lang en breed pad, die we helemaal afgegaloppeerd hebben omdat het zo lekker ging
En daar was het 35 kilometer bord al, dat betekende dus nog 2 kilometer tot de finish!Vanaf daar tot het 1 kilometerbord lekker doorgedraafd, en bij 1 kilometer ben ik er afgegaan en de singel een paar gaten losser gedaan.
Vlak voor de finish werd Tovatsj onder het lopen nog even onder handen genomen door onze supergrooms!

En toen samen richting de finish!

Tovatsj ging over de finish met een hartslag van 56, dus dat was allemaal weer prima in orde!
En wat een opluchting toen ik eindelijk af kon stappen! Die kramp in m'n kuiten was echt niet fijn..

Toen de nakeuring nog. Gelukkig was alles in orde. Een hartslag van 42 en voor locomotie weer een A!

Dus nu hebben we er weer een winstpunt bij!
Volgend jaar dus hopelijk een klasse 2!De foto's zijn © KS Fotografie en © Echoes

Ik zal ze volgende keer direct op HAW plaatsen!