de vereniging arabische sportpaarden organiseerd een clinic die gegeven wordt door Desiree Hanen
het is geworden: zaterdag 22 juli locatie: "onder de kastanje" Kootwijkerbroek tijd: 10.00 verzamelen Koffie/thee met vlaai en kennismaking. 10.30u paarden zadelen 11.00u vertrek Rijden tot 13.30u broodje onderweg Rijden tot 16.00u Paarden verzorgen 17.00u hapje/drankje nabespreking, vragen stellen, etc. evt. videobeelden bekijken. Ergens tussen 18.00-19.00u Einde (laten we van de mensen afhangen). Kosten: € 25,- voor leden € 30,- niet leden
kunnen jullie alvast doorgeven of jullie kunnen en of dat je al vragen hebt en wat je er graag in terug zou willen zien. dan kan Desiree daar rekening mee houden.
Lijkt mij erg leuk, ga even kijken of ik kan! Is er een maximum aantal deelnemmers? En hoe ziet de rit er verder uit, moet je bijvoorbeeld een bepaald niveau hebben?
nee er is geen bepaald niveau. we gaan met zijn allen onder begeleiding van Desiree het terrein in. Desiree zal ook al jullie vragen beantwoorden, als er specifieke vragen zijn die alvast doorgeven zodat Desiree zich beter kan voorbereiden.
leden van de vereniging van arabischesportpaarden, aangezien die het organiseerd. bij genoeg animo zullen we de groep opsplitsen in beginners en gevorderde. het maximum aantal deelnemers zal rond de 10 zijn, er zijn nog enkele plaatsen vrij.
wil je je opgeven dan kan dat door een mailtje te sturen naar: donna.oudshoorn@hotmail.com en graag erbij vermelden hoe je zelf heet en je paard, telefoonnr. en of je ervaring hebt en/of vragen.
ja, een plek in het midden van het land is ook het meest logisch. helaas heb ik met m'n zestien jaar geen rijbewijs... en m'n paard kan moeilijk in de trein... hihi
het is altijd heel erg moeilijk om voor iedereen een geschikte locatie te vinden. Kootwijkerbroek is voor de meeste gelukkig goed aan te rijden. voor mijzelf is het ook ruim 1,5 uur rijden, maar dat is nog dichtbij vergleden met de andere endurance wedstrijden. dus ja je moet het er voor overhebben als je endurance wilt rijden.