Een dagje posten op de Fasna Trail (met wat foto's)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Een dagje posten op de Fasna Trail (met wat foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 20:11

Vandaag met Mary (buurvrouw van bokt) gepost op de Fasna Trail.
Als eerst natuurlijk vroeg op, maar daar mag ik niet over klagen, voor de meeste vandaag is 6 uur op denk ik uitslapen
Van te voren had ik de route ernaar toe alvast goed uitgestippeld, het was namelijk de eerste keer snelweg voor mij (zonder instructrice naast me) Maar op zaterdag om half 7 's ochtends is er natuurlijk geen kip op de weg.

Uiteindelijk was ik er veel eerder dan ik had gedacht, dus maar even gewacht tot Mary d'r was.
Na het melden en het in ontvangst nemen van de spullen nog even bij de winkeltjes rondgekeken en toen maar onze post opgezocht. Wat niet helemaal vlekkeloos ging, maar we waren er op tijd.
's Ochtends kwamen de paarden redelijk snel achter elkaar, dus waren we snel klaar en hadden we nog genoeg tijd om even bij de vetgates te gaan kijken.

Daarna naar de tweede post. Hier zaten er flinke gaten tussen de deelnemers en er waren er ook al een aantal uitgevallen, dus die duurde wat langer. We moesten volgens planning tot half 8, maar om half 6 was iedereen al langs geweest, dus konden we weer terug naar het hoofdterrein.
Nog even bij de finish gekeken en toen maar weer naar huis.

Ik vond het echt super leuk en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.
En ooit rij ik zelf mee

Onze eerste post. Gewapend met parasol voor als het zou gaan regenen, dan konden we iig droog zitten. Maar gelukkig bleef het droog
Afbeelding

Tussendoor even bij de vetgates kijken. Ik ga volgende week voor het eerst klasse 2, dus ik kon mooi kijken hoe het er aan toe gaat in de vetgate
Afbeelding
Afbeelding

En dan de tweede post
Afbeelding

En de winnaar van de 160, naam weet ik niet meer.
Afbeelding

Nederlands kampioen, Carmen Romer
Afbeelding

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:18

leuke foto's anouar!! Spannend hè! Ooit wordt jij mischien ook nog wel is op de foto gezet met als onderschrift: Nederlands kampioene....

Horse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:20

Lijkt mij een leuke dag zo te zien. Wat super dat het droog was zeg hier in de buurt heeft het zowat heel de dag geregend. Wie weet zien we jou een keer op de foto gewoon lekker door trainen je komt er vast wel!

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-06 20:22

De vriend van Mary vertelde dat hij op de radar (op internet) had gezien dat er precies regen over het noorden en het zuiden trok en niet over het midden.
Dat kan wel kloppen

IMJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 20:23

Klopt, hier was het de hele ochtend en begin van de middag droog, nu regent het helaas al een aantal uren.... voor de verandering...

buurvrouw

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-06 22:45

Hé Lenneke, leuk geschreven maar die foto's waar ik op sta..............ik zei toch al dat ik niet hou op papier!!!!!!!!!!!!!! Maar ik heb ook een superdag gehad. Echt gezellig en Dennis vond het ook leuk.

Groetjes Mary

Laui!

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:02

Hé grappig! Misschien heb ik je (of jij mij?) wel gezien, kan me je niet herinneren, maar het groompunt wel waar je postte, daar heb ik mijn zusje (nr 130) ook gegroomd. Op de tweede foto is de blauwe tent de onze.

Lenneke_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-06 20:07

Ik heb jou volgens mij bij onze eerste post gezien

NienkeM

Re: Een dagje posten op de Fasna Trail (met wat foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 09:39

Hee, dat is grappig, heb ik je nog gesproken ook tijdens de Fasna
Wij stonden te wachten bij jullie eerste post toen jullie met heel veel haast aan kwamen rijden Wij stonden daar Jannet op te wachten (in mijn oogverblindende oranje trui, die zelfs in het bijna donker niet te missen was)

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 10:49

Hee Len, leuk dat het je zo goed is bevallen en fijn dat je er volgend jaar weer bij wilt zijn!

welshcobj315

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 11:39

wat leuk.! ick ga ook keertje starten bij 2.. ..

Matthanja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-06 16:38

Dat klinkt als een super dag!

Ik hoop zoiets ook nog een keer te kunnen doen