Als eerst natuurlijk vroeg op, maar daar mag ik niet over klagen, voor de meeste vandaag is 6 uur op denk ik uitslapen

Van te voren had ik de route ernaar toe alvast goed uitgestippeld, het was namelijk de eerste keer snelweg voor mij (zonder instructrice naast me) Maar op zaterdag om half 7 's ochtends is er natuurlijk geen kip op de weg.
Uiteindelijk was ik er veel eerder dan ik had gedacht, dus maar even gewacht tot Mary d'r was.
Na het melden en het in ontvangst nemen van de spullen nog even bij de winkeltjes rondgekeken en toen maar onze post opgezocht. Wat niet helemaal vlekkeloos ging, maar we waren er op tijd.
's Ochtends kwamen de paarden redelijk snel achter elkaar, dus waren we snel klaar en hadden we nog genoeg tijd om even bij de vetgates te gaan kijken.
Daarna naar de tweede post. Hier zaten er flinke gaten tussen de deelnemers en er waren er ook al een aantal uitgevallen, dus die duurde wat langer. We moesten volgens planning tot half 8, maar om half 6 was iedereen al langs geweest, dus konden we weer terug naar het hoofdterrein.
Nog even bij de finish gekeken en toen maar weer naar huis.
Ik vond het echt super leuk en volgend jaar ben ik zeker weer van de partij.
En ooit rij ik zelf mee

Onze eerste post. Gewapend met parasol voor als het zou gaan regenen, dan konden we iig droog zitten. Maar gelukkig bleef het droog

Tussendoor even bij de vetgates kijken. Ik ga volgende week voor het eerst klasse 2, dus ik kon mooi kijken hoe het er aan toe gaat in de vetgate

En dan de tweede post

En de winnaar van de 160, naam weet ik niet meer.

Nederlands kampioen, Carmen Romer