verslag endurance Ommen

Moderators: Muurp, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

geeek

verslag endurance Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 19:43

de laatste wedstijd van de 5 dit jaar voor ons.
ik keek er wel een beetje tegen op na al die regen. maar gelukkig viel het vandaag mee het was zowaar droog!! Scheve mond

nou we waren gestart om 10.32 alleen nou ik was misschien 100 meter op weg en lag er al zowat naast! *LOL* een rol prikkeldraad hing in een weiland aan een paaltje nou wij weer verder volgende obstakel een spoorweg overgang die je van verre aan zag komen met mensen in gele jasjes nou dat was eng! ze wou niet meer in de vooruit dus ik er maar naast gaan lopen en dat hielp toen waren we eindelijk op gang kwam ik nog iemand tegen dus zijn we lekker samen opgereden en dat ging prima! bij de PA aangekomen ging alles lekker vlot een hartslag van 56! Lachen daar was ik super trots op want de laatste 2 wedstijden was dat wel anders wij weer verder ging ook goed dus voor de finish 2 km er naast gaan lopen inmiddels alleen omdat ik optijd was gaan stappen en dat was maar goed ook want ik had precies een hartslag van 60 OK dan!

ik was echt mega trots op mijn haffie!!!!!!
het ging zo lekker en ook nog alle keren goedgekeurd!
het wedstrijd seizoen mooi afgesloten met een gem. van 11km per uur!
Pling op naar volgend jaar!

mijn website www.berlinde.nl

verstuur je haflinger e-cards hier

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 19:45

Goed hoor!!! Gefeliciteerd!!! Dus je bent klasse 2 startgerechtigd??

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Gast998

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 21:05

Nou, van harte gefeliciteerd, en fijn dat je zo lekker hebt gereden Haha! Was jij die met die haflinger die vrij lang bleef, en aan de hand graasde?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 22:03

Hee, gefeliciteerd! Netjes gedaan met je Haf! Cool

Ik heb wel wat Haffies gezien, maar geen idee of die van jou daar bij zat...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-04 23:39

Klinkt hardstikke goed! Ik was er niet, hoefde ook niet, maar als ik me fit genoeg had gevoeld was ik wel even komen kijken. Ik heb nu twee wedstrijden meegereden ( LV en KWBaug.) en het is mij heel goed bevallen.
Jij hebt er dus al vijf opzitten, mag je nu klasse II starten, heb je er drie goed uitgereden? Het weer was in elk geval goed te doen, niet te warm, geen regen...
Marlou heeft nu een peesblessure, maar ik verwacht dat ik volgend jaar wel weer kan starten, ik heb er nu al zin in!
Jij succes volgend jaar!

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Te koop Wintec dressuurzadel met cair 8-3-16 nieuwe foto's toegevoegd!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-04 12:58

er deden maar 2 haflingers mee dus 50 procent kans dat je jullie de goede gezien hebben Haha! we hebben een geel met witte auto dus daar kun je ons aan herkennen. *LOL*
ja we hebben alle wedstrijden goed uitgereden dit jaar maar voorlopig nog geen klasse 2 want we zitten toch nog regelmatig als het warm is met een te hoge hartslag dus is maar eens wat meer trainen maar eerst vakantie voor sammie *LOL*

mijn website www.berlinde.nl

verstuur je haflinger e-cards hier

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie