Endurance training

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 11:13

Haha, ik hoorde ook dat de pas van strand naar duinen omhoog je het beste ook af kan stappen en singel losser enzo, dus voor ons mensen zal het ook lekker zwaar worden op Katwijk hoor AnjaKos. Ik heb asthma, dus ook daar ben ik aan te herkennen als ik vanaf 2 km voor de p/a door het duin aan het ploeteren ben. Ik pak m'n inhalor alvast in Haha!. Ik ben blij dat je hier niet MOET promoveren na een tijdje, dat je als je wil gewoon net zo lang klasse 1 mag blijven rijden als je wil Lachen.


Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:25

Dat promoveren ben idd ook blij mee. Je kan ook gewoon eens een klasse hoger proberen (als je genoeg klasse1 goed hebt gereden)op een gegeven moment en als dat niet gaat kan je zo weer teruggaan.

En Karin ook hier ben ik het weer met je eens Knipoog

OutdoorRiding.nl - Endurance Riding Wear - Kerrits, Performa Ride, Irideon, TuffRider, Goldfinch & Rackers Wear endurancebroeken!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-04 11:32

Dat is ook het mooie van endurance: er is geen promotieplicht. Net als bij het humane marathonlopen: het zou wat zijn als een marathonloper geen halve of kwart marathons meer mocht lopen omdat-ie al ooit eens een hele marathon goed heeft uitgelopen. Dan zou je maar een heel beperkt aantal wedstrijden per seizoen kunnen lopen/rijden, anders wordt het veel te zwaar.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-09-04 11:42

Ja, inderdaad... Dat lijkt me zo balen van dressuur, dan moet je eigenlijk doorgaan tot de klasse waar je het zo slecht doet dat je (bijna) geen winstpunten meer krijgt, omdat je als je wel veel winstpunten haalt verplicht moet promoveren (if that makes any sense at all... Knipoog). Hier maakt het (mij in ieder geval) niet uit of je hoger komt of niet, aangezien het me ook niet om het promoveren maar om het plezier gaat.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers

cron