HELP! Dagstartkaart endurance kennismakingsklasse?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

HELP! Dagstartkaart endurance kennismakingsklasse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-04 23:56

Ik hoop dat hier iemand is die hier iets vanaf weet... Ik ben sowieso al gruwelijk slecht in dingen vinden op websites, maar die van de KNHS... Ik snap er geen reet van, ik moet zo'n dagstartkaartdinges aanvragen, maar ik kan echt nergens vinden op de KNHS site hoe / waar dit moet, en kan me verder ook niet herinneren dat er veel meer dan DAT je het moet hebben stond, op de DER site... Ik wil graag 4 september meedoen in Holten en heb dan zo'n dagstartkaart nodig, dus zou het erg fijn vinden als iemand me kan helpen!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 23:57

Bel gewoon even met de KNHS, telefoonnummers genoeg op de site.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 00:00

Die dagstartkaart krijg je ter plekke, daar hoef je dus niets aparts voor te doen of aan te vragen. Simpel gezegd houdt dit in dat je voor de duur van die ene wedstrijd 'lid' bent van de KNHS. Het is volgens mij nog niet eens een 'tastbare' kaart, er staat alleen ergens op een lijst dat je geen KNHS-lidnummer hebt maar wel deelnemer bent.

Gewoon inschrijven voor de kennismakingsklasse, de rest regelt de organisatie! Lachen


[Edit] nog ff wat toegevoegd
Laatst bijgewerkt door Karin op 09-08-04 00:03, in het totaal 2 keer bewerkt

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 00:02

Okee, heel erg bedankt Karin!! OK dan! En ook voor de snelle reactie, binnen 4 minuten en dat om 12 uur 's nachts! Knipoog

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 10:31

Umm, ik heb nog een vraagje... Bij "Paardnr" op het opgaveformulier, moet je daar invullen wat staat op het paspoort als Registratienummer (iig op mijne)? En bij "Persoonsnummer" moet ik daar iets van mezelf invullen wat op m'n ID staat of wat...? Verward

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 10:50

Als je in de kennismakingsklasse start, hoef je die dingen niet in te vullen. Het betreft hier namelijk je eigen lidnummer bij de KNHS en het nummer waaronder je paard bekend is bij de KNHS. Die nummers staan normaal gesproken op de startkaart en die heb jij dus niet. Of heb je een dressuur-/springstartkaart? Dan moet je ze daar van overnemen. Lachen

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 10:55

Nope, die heb ik ook niet... Dit wordt mijn eerste officiele wedstrijd ooit. Knipoog

Hmm ik probeer hem uit te printen maar er staat "please enter a value for the "paardnummer" field"... Scheve mond

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 11:12

Ik heb nu gewoon 'geen' bij paard-, persoons- en KNHS-combinatienummer neergezet... En bij opmerkingen dat ik geen lid ben van DER of KNHS startkaart heb en dan nog een pijltje naar de geen veldjes dat ik die daarom heb ingevuld met geen... Ik vraag me af of het duidelijk genoeg is zo... Bloos Maar anders bellen ze me er toch wel over, als ik toch iets had moeten invullen of als ze nog wat moeten weten ofzo...? Verward

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 11:24

Dat komt wel goed, er zijn veel meer mensen in de kennismakingsklasse (waaronder ik) dus ze krijgen veel vaker zulke inschrijfformulieren.
Is je paard wel gechipt trouwens, want dat nr moet je geloof ik dan weer wel ergens invullen, bij opmerkingen ofzo.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 12:34

Chip nummer hoef je volgens mij niet in te vullen. Niet als je al lid ben en alle andere nummers hebt. Maar je zou het als kennismakingsklasser er wel even bij kunnen zetten. Weten ze iig dat je gechipt bent (nou ja, je paard dan)

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 15:16

Er stond nergens dat ik het chip nummer moest invullen... Verward Bovendien staat het op het paardenpaspoort, ik neem aan dat ze het dan op het wedstrijdterrein pas controleren of het paard wel het paard van het paspoort is, dmv de chip? (ofzo? er stond iig in de regels dat er als het paard niet gechipt is een DNA monster moest worden genomen dus ik nam aan dat ze dat als wel gewoon met chip nr doen...)

Okee, ik zal het er bij zetten. Ik heb het nog niet opgestuurd vanwege de twijfels over die nummers enzo Verward dus zal het nog ff vermelden.

In ieder geval bedankt iedereen! OK dan! En dat hesje met nummer krijg je daar he? Je hoeft geen speciaal hesje waar een nummer in moet ofzo te hebben toch? (nee hoor ik ben niet onzeker Tong uitsteken)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:04

Hahaha, nee dat ontzettend fijne flaterende hesje krijg je daar. Gewoon je inschrijfdinges insturen en dan krijg je ongeveer een week voor de wedstrijd een infoboekje. Die moet je even zwaar doorlezen en als je dan nog vragen hebt horen wij het wel weer!!!!