Endurance KWB, Latoy klasse 2!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Endurance KWB, Latoy klasse 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 08:53

Ik moet zo werken, maar toch even een piepklein verslagje!
Om 5.oo uur opgestaan, bah dat viel tegen want ik sliep eindelijk!
Groom had helemaal al bijna niet geslapen en kwam haar bed uit als een soort spook van Pierlala!!
Op stal was de autobestuurgroom er al, en als de bliksem Toy ingeladen en vertrokken, het is heerlijk rustig zo vroeg op de weg, dus waren wel in 3 kwartier in KWB, ik had een dagstal gehuurd dus dat was wel lekker voor Toy!
Meteen gaan keuren en ze had hartslag 40 (er was een kereltje bezig met strobalen van een stapel te halen met een eng karretje, dus ik vond 40 wel erg mooi! Verder ook alles goed en locomotie een mooie A (ik blij!)
Ik had op de startlijst gekeken van te voren en dacht toen al bij mezelf dat ik laatste zou worden want die zijn normaal gesproken allemaal van het snellere werk!
Beetje jammer want ik wou em na mijn sof van Zelhem echt persee alleen maar goed uitrijden!
Gelukkig zag ik Annelies Metselaar ook op de lijst staan en Rebecca en die had ik gesproken en die waren ook van plan om rustig aan te doen, dus besloten met z'n drieen te gaan rijden!
Annelies had net de Fasna gedaan en daarna eigenlijk niet veel meer, dus was een leuke training voor Louise!
Start werd en passant ook nog even van 9.00 naar 9.30 verplaatst terwijl heel veel mensen dat dus gewoon niet wisten...wat een misser weer!
Was onreglementair , starten in 2 groepen!
Maar ja, we hebben heerlijk rustig aan gereden voor mijn idee, zelfs hele stukken gestapt!
Ik heb nog hele angsten uitgestaan omdat ik dacht mijn paard weer over de kop te rijden, ik kreeg hartslagen boven de 200 door, en heel lang 186...
Maar eigenlijk voelde ze goed aan, maar ja, in Zelhem had ik ook een foute inschatting gemaakt, en dat is niet best voor je zelfvertrouwen hoor!
Rustig maar door gegaan want Toy zag er goed uit en voelde ook goed aan, ook volgens Annelies en Rebecca!
Van ons drieen stapte ik als laatste over de finishlijn dus riep ik al dat ik de rooie lantaren drager was!!
Ik heb verder helemaal niet uitgerekend hoe hard we gereden hebben, ik schatte zo in van tussen de 10 en de 11 km p/u, omdat we zo rustig aan gedaan hadden!
Blijkt dat we op onze slofjes 12.406 gereden hebben!!
Dus Latoy is in prima shape! Dat kan niet anders, hartslag op de finish was al 52 en bij de nakeuring geloof ik 44 !
Turgor en alles was prima terwijl; ze toch weer erg weinig gedronken had!

Oh ja, ik sla de vetgate nog over...hartslag 48 en locomotie A!!

Bij de nakeuring dus 44 en locomotie....een B en de reden was dat ze stijl in de koten stond...ze zag er wel niks aan, aan het lopen maar gaf dus een B omdat ze stijl in de koten stond...
Nou ja, daar zakt je broek van af toch? ik dacht echt "Laat maar..."
maar stom is het wel!!
Dus een prima KWB voor ons, en voor het eerst laatse geworden!! en dat met 12.406!!! Lang niet slecht voor een "vakantieritje

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 11:45

Knuffels voor het kasteeltje en neem er zelf ook een paar!!!!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 14:45

Wauw, goed hoor! 't kasteel is inderdaad nog gewoon in vorm.
Wel banketstaaf van die B maarja, doe je niets aan..

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 17:00

sas en mazzel zijn goed bezig!!!! gaaf hoor!!!

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:00

ja, ik ben ook trots op lotoytje en mazzel!

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:23

was het zo'n makkelijke rit dan?
ik keek in de uitslagen bij klasse 2 was de snelste 20 km per uur !!!!!!!!!
ik mag bij zijn als ik de 12 haal met mijn haf
maarre super gedaan hoor!

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 20:34

je wil ook niet weten op wat voor paard dat is en waarschijnlijk wil je al helemaal niet weten dat dat paard vorige maand nog een peesblessure had Verward

Maar Mazzel, toppie Lachen
en ehm, was leuk je een gezien te hebben, wanneer ben jij er weer?

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 20:44

Jorie schreef:
Knuffels voor het kasteeltje en neem er zelf ook een paar!!!!

Ik heb ze aan Toy gegeven en die ene voor mezelf was ook best fijn!! Tong uitsteken

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 20:44

Daphnezz schreef:
ja, ik ben ook trots op lotoytje en mazzel!

En wij op onze groom annex fotograaf annex filmer!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-04 20:46

joelledsr schreef:
je wil ook niet weten op wat voor paard dat is en waarschijnlijk wil je al helemaal niet weten dat dat paard vorige maand nog een peesblessure had Verward

Maar Mazzel, toppie Lachen
en ehm, was leuk je een gezien te hebben, wanneer ben jij er weer?

Even voor e duidelijkheid, mijn paard had hgeen peesblessure vorige maand, maar dit gaat over de winnaar denk ik...

En ik ben er weer in Holten over 2 weken! en nog in Ommen eind September!

geeek

Berichten: 1026
Geregistreerd: 09-07-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-04 21:30

ik denk dat bedoelt word dat van die persoon 20 km per uur reed kheb al heel wat verhalen er over gehoord

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 00:43

Super !!!
En 12 km / uur is een heel net tempo! Dat je daar laatste mee kunt worden zeg! Zegt wel wat over de rest van het veld. Schijnheilig

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-04 07:26

Heee, 12.406 hè!! hahaha!!! Tong uitsteken Knipoog

NienkeM

Berichten: 564
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 14:37

joelledsr schreef:
je wil ook niet weten op wat voor paard dat is en waarschijnlijk wil je al helemaal niet weten dat dat paard vorige maand nog een peesblessure had Verward


Is dat zo? Ik vind het nogal wat om dat te roepen op een openbaar forum terwijl iedereen kan nagaan over wie het gaat!