hulp voor endurance wedstrijd gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:15

Lamont nog steeds niet teruggekeerd........

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:24

lamont is gevlucht????

Patriesje

Berichten: 339
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 23:57

Nee, weet toevallig dat Lamont niet zo vaak online is, maar ze komt ongetwijfeld binnenkort weer aanwaaien.

Misschien is ze een route aan het uitzetten...

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 00:31

Heel goed initiatief Lamont! Ik organiseer Ommen (de Ommen-Vilsteren-Omloop) dit jaar voor de vijfde keer. En inderdaad als niemand zijn nek uitsteek verdwijnen de wedstrijden wel daar kun je donder op zeggen. Het is niet zo dat als je eenmaal een wedstrijd hebt je het altijd blijft organiseren. Ik zit volgend jaar 6 maanden in de tropen dus het is even kijken of er ook een O-V-O 2006 is...
Voor vragen mag je me altijd PB-en of mailen.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 07:35

Patriesje schreef:
Nee, weet toevallig dat Lamont niet zo vaak online is, maar ze komt ongetwijfeld binnenkort weer aanwaaien.

Misschien is ze een route aan het uitzetten...


Dan heeft ze genoeg bij te lezen!!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 07:41

ja precies... maar hoe zit het nou met de rotterendurance???? mischien kunnen we er ook gelijk een klasse 3 bij doen en die maken dan een rondje door gouda... haha vet gate bij mij op stal... vinden ze vast leuk???? haha!!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 12:23

Waarvoor niet gewoon bij Beekbergen... Schijnheilig Kilometers bos hier Haha!
Anders zit je weer in Zelham, niet dat dat uitmaakt Knipoog

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:06

Als jullie dat nou eens organiseren.....hebbie meteen geen vervoersprobleem meer!!! Je moet alleen een batterij aan vrijwillegers hebben, maar dan heb je wel een ervaring om nooit te vergeten!! De eerste Ommen wedstrijd van dit jaar was ook georganiseerd door mensen die net 1 keer een endurance gereden hadden. En ik kan niet anders zeggen dat ze het, zeker voor 'zo'n eerste, het super gedaan hadden!!!

Dus kom maar op hoor, met Beekbergen!!! Wij komen wel rijden!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 14:09

Hahaha........ik vraag wel de hulp aan Riant. Die verzorgen altijd die international mendagen....daar hebben ze ook altijd een batterij aan vrijwilligers nodig

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 17:51

OK dan! Okee, welke dag kan ik voor volgend jaar vast in mijn agenda schrijven??? Knipoog

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:08

Hmm...........wat dacht je van 31 juni Haha! Schijnheilig Schijnheilig

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:17

Taygalover schreef:
Hmm...........wat dacht je van 31 juni Haha! Schijnheilig Schijnheilig


Je maakt een spelfout......... Schijnheilig Je bedoeld juli!!! Haha! OK dan! Heel goed, 31 juli volgens jaar staan we met een mannetje of honderd voor je deur voor een super georganiseerde nieuwe endurance wedstrijd!!!

He, lekker, weer eens een nieuwe route, goed plan hoor!!!

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:31

Ik maak nóóit spelfouten Haha! Schijnheilig

Maar je mag best langs komen hoor stuur je gewoon het bos in met de mededeling dat je na 3 uur om mag keren Haha! Schijnheilig

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:37

Hahahaha, en ga jij ook bij mijn paard de nakeuring doen dan???

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 18:45

Daar huur ik wel een goede kennis van mij voor in Schijnheilig

Hij wilde graag diergeneeskunde gaan studeren, maar is 3 jaar uitgeloot. Dus hij zal er vast wel verstand van hebben Clown Haha! Schijnheilig

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 20:04

In Beekbergen was eerder een wedstrijd. Start vanaf Riant.......
Was een leuke wedstrijd, jammer dat die van de kalender verdwenen is.

En voor Lamont, heb er helaas geen tijd voor en woon ook net een tikkie te ver weg, maar ik vind het een goed initiatief. !!
Gewoon later in het seizoen of zo. Lijkt me wel wat, er zijn meer mogelijkheden daar toch, dan al die lange zandpaden. Montferland of zo?

lamont

Berichten: 84
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: hummelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 21:37

graciaxxx schreef:
lamont is gevlucht????

ja ja daar ben ik weer, druk, je hebt soms van die dagen.
Maar genoeg reacties, helaas heb ik er nog niet zo veel aan.
Wie gaat mij nu helpen?????????????????????????

lamont

Berichten: 84
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: hummelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-04 21:40

Symbeami schreef:
In Beekbergen was eerder een wedstrijd. Start vanaf Riant.......
Was een leuke wedstrijd, jammer dat die van de kalender verdwenen is.

En voor Lamont, heb er helaas geen tijd voor en woon ook net een tikkie te ver weg, maar ik vind het een goed initiatief. !!
Gewoon later in het seizoen of zo. Lijkt me wel wat, er zijn meer mogelijkheden daar toch, dan al die lange zandpaden. Montferland of zo?

Montferland gaat niet, ben ik al mee bezig geweest, maar je krijgt geen vergunning omdat het een wedstrijd is .Jammer want dat is een mooi terein.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:22

Maar ja, helpen met tips of helpen met echt dat je zegt hulp op de dag zelf??

Draaiboek kun je zo aanvragen. Vrijwilligers zul je uit je buurt moeten vissen.

Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:23

Haha, Riant die endurance organiseert? Maar dan worden hun mooie hoedjes (incl. strikje) vies. *LOL* (moet ik zeggen met m'n prachtige dressuurkleding die ik gisteren heb gekocht, haha!! ik lachte me rot toen Mel een hoedje ging proberen, en m'n broer ook, moet ik toegeven, ik hou mooi m'n cap op voorlopig Tong uitsteken) En ik ben het er wel mee eens dat in Beekbergen ook wel eens mag. Tong uitsteken En kijk, ik vond toen ik '10 km' invulde bij omgeving iets van 45 bokkers... (niet allemaal actief meer) Misschien willen zij wel organiseren. Tong uitsteken Ik ben daar veels te chaotisch voor. Bloos

Trouwens ik moet je ook nog eens spreken over die trailer, plan is gewijzigd, maar dat is nogal off-topic dus ik spreek je wel 'ns op MSN.

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:01

het wil niet zeggen dat Riant (is een manege begrijp ik??) het ook organiseerde. Het kan zijn dat ze gewoon de manege gebruiken als startplaats. Dus dat zo'n manege zijn ruimte ter beschikking stelt maar met de organisatie niks te maken heeft.

Tayga

Berichten: 2226
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:41

Riant is een van de duurste pensionstallen van Nederland Schijnheilig Dat zie je ook wel aan de mensen die daar rondlopen Schijnheilig

Maar Riant organiseerde het waarschijnlijk niet. Riant organiseert die Internationale Mendagen ook niet. Hun accomodatie wordt daarvoor gebruikt. En omdat het al vele jare bij Riant is, zijn er heel veel vrijwilligers die door Riant bij elkaar getrommeld zijn en ieder jaar opnieuw ingeschakeld worden Knipoog

Maar opzich is het een ideale plek. Je kun er enorm veel trailers enzo kwijt. Genoeg plek voor controles enz... En je kunt er een vrij makkelijke endurance wedstrijd van maken omdat het hier vlak terrein is OK dan!

Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 13:15

Ja, inderdaad! Lachen Ik ben eigenlijk wel voor om hier te organiseren, haha, lekker dichtbij! Haha! Minimale reistijd (5 minuten aan het halster mee. Vader er achter aan met kruiwagen met zadel en hoofdstel. Tong uitsteken).

Ik zou niet weten hoe je zoiets precies moet organiseren... Vooral omdat ik en Els Marie volgend jaar in het examenjaar zitten denk ik niet dat het gat gebeuren haha, behalve als er natuurlijk heeeel veel lieve mensen zijn die willen helpen. Tong uitsteken Maarja, die moet je dus ook eerst weer verzamelen. En dat kost weer tijd. Nou moet ik toegeven dat school bij mij laag op de prioriteitenlijst staat dus ik heb nog steeds best veel tijd over. Nagelbijten / Gniffelen Maar ben niet heel goed in het organiseren van dingen, al helemaal niet zoiets waar ik nog nieteens ooit aan heb meegedaan, haha. Misschien het jaar ná volgend jaar. Knipoog

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:20

Ja, goed plan, na volgens jaar. Je kunt zo een draaiboek aanvragen. En je licht opsteken bij andere wedstrijden.

kan ik me al inschrijven????

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:14

ik doe ook mee!!!!!