hulp voor endurance wedstrijd gevraagd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:46

Jullie mogen ook best eens een ONofficiele rit komen rijden hoor met / bij ons. Knipoog Je krijgt er helaas geen prijzen voor maar het is hier wel mooi. Tong uitsteken Je kan uren blijven doorrijden zonder mensen of wegen tegen te komen, dusseh... Waar wachten jullie op?? *LOL*

Trouwenes, zoals ik al zei ben ik geen mega-goede organisator. Ik wil het best proberen, bwahaha, maar ja... Bloos Dat zie ik dan wel weer. Tong uitsteken

Is het niet maf om aan je eigen endurancerit mee te doen (als dat al kan / mag)? Verward

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 04:51

Ik zie dat er heel wat enthousiaste mensen zijn. Maar dat ze de ervaringen van een organisatie missen. Ik zou zeggen meldt je aan bij onze organisatie als vrijwilliger ( bij mij bv) voor de endurance in Katwijk op 02 okt. Je kan dan zien en mee maken wat er zoal voor nodig is om zo'n dag mogelijk te maken. Hoe meer mensen zich als vrijwilliger zich aanmelden hoe korter iemand bij een post hoeft te zitten. Want posten op het strand in okt. is toch even heel wat anders dan bv in het bos. Ja, ik weet dat er een heel slecht jaar qua weer is geweest maar de laatste jaren zijn de weergoden ons gunstig gezint.
Als je je denkt : Yes, dat lijkt me wel wat, kom dan ons team versterken, je bent van harte welkom.
Groetjes Jeanette

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:33

Katwijk is helaas veels te ver weg. Als ik er heen mocht, zou ik er wel gaan rijden, want ik heb nog nooit een endurance wedstrijd gereden en dat wil ik dus wel! Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:24

porsche... het lijkt me leuk om te helpen... maar eerlijk gezegd rij ik liever mee.... eigenlijk best banketstaaf van me.....

lamont

Berichten: 84
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: hummelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-04 20:57

Jorie schreef:
Maar ja, helpen met tips of helpen met echt dat je zegt hulp op de dag zelf??

Draaiboek kun je zo aanvragen. Vrijwilligers zul je uit je buurt moeten vissen.

Ik zoek mensen die mij kunnen helpen met de organisatie.
Zoals routes uitzetten,vergunningen aanvragen enzo van allerlei dingen.
EEn draaiboek heb ik al maar alleen is dat onbegonnen werk.
Dus wie komen mij helpen?

Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:05

graciaxxx schreef:
porsche... het lijkt me leuk om te helpen... maar eerlijk gezegd rij ik liever mee.... eigenlijk best banketstaaflig van me.....


Groot gelijk hoor... Zoiets heb ik uiteraard ook. Bloos Naast het feit dat ik dus totaal níet goed kan organiseren e.d. (e.d. = ruim begrip. Tong uitsteken)

Okee, ik zal ophouden dit topic te bevuilen, want het gaat er nu uiteraard om wie wél kan helpen. Tong uitsteken

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 21:41

In iets Lamont wat heel belangrijk is in een organisatie. Zorg dat er bijvoorbeeld twee of drie mensen de organisatie hebben en die regelen alles. De medewerkers heb je voor het posten, uitzetten etc.
Wij (O-V-O) hebben het zo opgesplits
ik: boekjes, startlijsten, rekeningen
Virg: sponsoren, landeigenaren toestemming vragen
samen: route bedenken, overige

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 02:59

Ja, Lamont, voor de organisatie zelf heb je maar een of twee mensen nodig die een eigen taak hebben.
In Katwijk zijn dat mijn dochter en ik die al het voorwerk doen. En iemand die de vrijwilligers bij elkaar zoekt. Je moet het eigenlijk zo regelen dat je de dag zelf niets meer hoeft te doen.
Het aantal vrijwilligers die je nodig hebt op de dag zelf is natuurlijk afhankelijk van het aantal posten en dat weer van de aantal klasses die vereden worden.

Enne Roskur en Graciaxxx jullie hoeven echt niets van organiseren te weten hoor. We delen jullie gewoon in op een van de posten. Krijgen er een lunchpakketje erbij en een lekkere mars voor de energie.
Maar als jullie dat geen goed idee vinden is het ook leuk als jullie komen rijden.
tot ziens, Jeanette

lamont

Berichten: 84
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: hummelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 20:17

porsche schreef:
Ja, Lamont, voor de organisatie zelf heb je maar een of twee mensen nodig die een eigen taak hebben.
In Katwijk zijn dat mijn dochter en ik die al het voorwerk doen. En iemand die de vrijwilligers bij elkaar zoekt. Je moet het eigenlijk zo regelen dat je de dag zelf niets meer hoeft te doen.
Het aantal vrijwilligers die je nodig hebt op de dag zelf is natuurlijk afhankelijk van het aantal posten en dat weer van de aantal klasses die vereden worden.

Enne Roskur en Graciaxxx jullie hoeven echt niets van organiseren te weten hoor. We delen jullie gewoon in op een van de posten. Krijgen er een lunchpakketje erbij en een lekkere mars voor de energie.
Maar als jullie dat geen goed idee vinden is het ook leuk als jullie komen rijden.
tot ziens, Jeanette

Bedankt Ganna en Porsche voor jullie reactie.
Zo te lezen hebben jullie genoeg ervaring met wedstrijden organiseren.
Helaas zitten jullie niet in de buurt van Zelhem, dus moet ik toch nog ergens anders vrijwilligers vandaan halen.
Dus nogmaals wie wil mij helpen met de voorbereiding en wie eventueel op de dag zelf?
En deelnemers komen vanzelf wel , maar als niemand het voortouw neemt om wat te organiseren komen er volgend jaar niet veel nieuwe wedstrijden op de kalender te staan.

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 14:02

Hallo Lamont,
Het lijkt me toch een goed idee dat als je echt het plan hebt om iets te organiseren je een keertje naar een wedstrijd gaat en mee helpt om te kijken hoe alles verloopt. Kan ook niet zien of je zelf weleens een endurance hebt gereden. Kijk even op de site van de DER voor een wedstrijd die redelijk bij jou in de buurt is en meld je aan. Veel succes.
Jeanette

lamont

Berichten: 84
Geregistreerd: 21-06-04
Woonplaats: hummelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-04 20:23

porsche schreef:
Hallo Lamont,
Het lijkt me toch een goed idee dat als je echt het plan hebt om iets te organiseren je een keertje naar een wedstrijd gaat en mee helpt om te kijken hoe alles verloopt. Kan ook niet zien of je zelf weleens een endurance hebt gereden. Kijk even op de site van de DER voor een wedstrijd die redelijk bij jou in de buurt is en meld je aan. Veel succes.
Jeanette

Bedankt voor je reactie.
Maar ik rijd dus zelf 4 jaar wedstrijden en heb afgelopen wedstrijd in Zelhem de hele dag geholpen.
Daar kwamen we aan het praten over een 2 de wedstrijd in Zelhem.
Het secetariaat van Zelhem is bereid om eventueel te helpen, maar met zijn 2 en red je het ook niet.
Dus of het ooit wat wordt, er heeft verder nog niemand zich aangeboden om te helpen.
Groetjes Monique