Zelhem - rustig ritje met blauw resultaat!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 14:49

Nogmaals gefeliciteerd Karin
Goed gedaan van jullie zeg.
Trouwens wel fijn dat hij nu gewoon wat beter gaat drinken inderdaad.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 16:35

Karin schreef:

Ik kan het me verbeeld hebben, maar volgens mij liep Piaffe dat liedje op een gegeven moment zachtjes voor zich uit te zingen. Haha!

Tja, waar je mee omgaat word je mee besmet, was het toch? Tong uitsteken


Ik ben ook een blauw fan, al ben ik niet zo erg als jou Haha!

Ik heb echt een ontzettend leuke dag gehad. Heb genoten van de sfeer die er op het terrein hing. De sfeer van ruiters onderling, maar ook tussen ruiters en paarden. Het was allemaal heel gemoedelijk, geen gestress, geen gevloek en geen gemep. Dat zie ik vaak anders.

Verder was het erg gezellig en kwamen Marco en ik erachter dat we erg GOED zijn. We verdwaalden namelijk niet Knipoog

Nogmaals hartstikke gefeliciteerd Karin en stinkdier (jegh, wat een muggenspul en kleitroep Clown ). Super dat jullie beter eindigden dan begonnen en met de vierde plaats.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 19:52

hardstikke goed joh karin! gefeliciteerd met je tevreden gevoel en je mooie blauwe lintje!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:07

[begin voice bericht]kus links, kus rechts en weer een links, van harte ka[/einde voicebericht]

Geloof dat ik binnen de paar jaar ook een keer zal moeten groomen, piaffe was erg onder de indruk van de hele sfeer, dat de mensen hier erg aardig zijn en duidelijk praten wist ze al bijna anderhalf jaar. Lachen

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:10

vvtjuh schreef:

Geloof dat ik binnen de paar jaar ook een keer zal moeten groomen, piaffe was erg onder de indruk van de hele sfeer, dat de mensen hier erg aardig zijn en duidelijk praten wist ze al bijna anderhalf jaar. Lachen


Het waren over het algemeen mensen uit de omgeving buíten de achterhoek Tong uitsteken

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:41

Piaffe, jullie zijn niet verdwaald dankzij mij!
Marco wist niet waar hij nu zat, op hoeveel kilometer. Ik was echter zo ontiegelijk goed voorbereid dat ik wist dat het 4 km was. Toen moest ik uitleggen dat jullie nog een stukkie rechtdoor moesten rijden.
Ik moet zeggen dat het groomen (tot de vetgate Verdrietig ) me erg meegevallen is. We hadden de route nog gereden de avond tevoren, maar het viel heel erg mee, de weg was erg makkelijk te vinden. Vooral in on-Randstadse termen als: 'Tweede verharde weg rechts'. Wat ongelofelijk veel zandpaadjes zeg, dat kennen wij hier niet Tong uitsteken

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 20:52

Laui! schreef:
'Tweede verharde weg rechts'. Wat ongelofelijk veel zandpaadjes zeg, dat kennen wij hier niet Tong uitsteken


Heb je nog geluk dat je bij die twee verharde wegen stond die de achterhoek rijk is. Scheve mond

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-04 21:04

Ik heb ook nog nooit zoveel zandpaden bij elkaar gezien. Was blij dat ik de hele rit mijn zonnebril op had, anders had ik thuis mijn lenzen kunnen uitschudden. Tong uitsteken

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 23:49

gefeliciteerd karin!!! gaaf hoor.. enne blauw is toch mooi???

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 10:58

`Gefeliciteerd!!! Echt helemaal super. En dat met dat warme weer ineens!!

Prinnie

Berichten: 925
Geregistreerd: 10-10-03
Woonplaats: Noord Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 18:56

Goed zeg Karin. Retje had zelf dus ook maar bedacht dat met dit weer drinken toch wel handig was. Gelukkig maar.