verslag endurance Austerlitz 4/4/04 :D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:02

Karin, Super!!!!!!!!
Als kado heb ik voor jou een mooi fout rose blouse met RET(zorgvervoer) erop!!! Als ik het niet vergeet geef ik het je in Ommen en anders Holten.

Knuffel voor RET.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:39

past leuk bij het foute babyblauwe/babyroze rozetje!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 22:33

Retje stond er vandaag super bij! Keek helder uit z'n oogjes en gaf aan dat hij nog wel een paar rondjes kon. Ook niet opgetrokken of met dikke benen, gewoon een gezond paard! Heb vanmiddag nog even een half uurtje zonder zadel gestapt om te testen hoe hij aanvoelde, maar ik merkte niets bijzonders aan hem. Altijd weer een prettig idee dat alles goed is! Lachen

Alvaron, ik heb jou niet gezien. Althans niet bewust, was jij nou een van de starters?

Jorie, dus dat bedoelde je met 'bloesjes'! Ben heel benieuwd! *LOL*

Enne... foto's volgen nog. We kunnen momenteel nauwelijks op internet vanwege het klussen in het nieuwe huis (en ADSL werkt daar nog niet optimaal, anders hadden we de laptop nog) dus nog even geduld! Lachen

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:41

Fijn voor je dat je weer thuis bent...ik wil ook naar huis.........................

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 17:51

Ik moest even zoeken naar je verslag, het stond al op pagina 2. Echt super, goeie dag dus voor 'Team Ret' Haha!

OK dan!