Tip voor mijn eerste endurance wedstrijd?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:47

Hoi Merens, ik ben ook een beginner en wil ook 4 april in Austerlitz starten. Ter voorbereiding ben ik in KWB groom zodat ik alles van dichtbij kan bewonderen Lachen Misschien kun je voor KWB vragen of je met een groom mee mag lopen

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 11:52

(haha, voorspelbaar...daar is Joelle!!)

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 12:18

Jorie schreef:
In KWB ga ik iemand groomen die haar debuut heeft. En meer vaste endurance klanten komen en/of doen mee. Dus als je vooraf even verteld hoe je eruit ziet kunnen we elkaar herkennen. De bokt-endurance ploeg!! Toch raad ik je wel aan iig door de eerste 100 blz van het huiskamertopic te worstelen. Is het standaard werk voor de beginnende endurance ruiter!!!


Hoi! Ja ik ben al bezig om me erdoorheen te worstelen! is wel een hele klus maar op mn werk is het super rustig dus ik wordt ervoor betaald om te bokken Haha!

Ehm tja hoe zie ik eruit?! Ik zal wel even binnenkort een foto van mezelf uploaden! Ik heb iig een rode jad van BR (paardenjas) ik ben 1.64 m en heb d.blond haar. Misschien kunnen we iets afspreken waaraan de bokkers elkaar kunnen herkennen.... *LOL*

Hoelaat is het het beste om naar KWB te gaan?

gr
arjanne

Diva

Berichten: 2613
Geregistreerd: 02-10-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-04 12:20

joelledsr schreef:
Hoi Merens, ik ben ook een beginner en wil ook 4 april in Austerlitz starten. Ter voorbereiding ben ik in KWB groom zodat ik alles van dichtbij kan bewonderen Lachen Misschien kun je voor KWB vragen of je met een groom mee mag lopen


Ja dat is wel een idee jah! Wie wil?!?!? 'k Heb dus geen endurance ervaring maar wel 10 jaar eigen paard ervaring. Ben 19 jaar.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:30

he merens... het komt best goed hoor... ik ga kwb voor het eerst starten... met jorie en mijn vriendje als groom!!!!! super jorie!!! enne in de huiskamer is het gezellig... we hebbenn altijd wat te snoepen... hahaha

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 12:34

Jorie schreef:
(haha, voorspelbaar...daar is Joelle!!)


Tjah, ik moet wel mijn inmago als endurance-begin-bokker hoog te houden. En stel dat jullie hier tips geven die ik nog niet gehad heb Knipoog

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-04 18:36

we zijn er dus weer allemaal!! Chocolaaaa!

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-04 01:50

Alle endurance riders aanwezig haha

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 09:34

Galja, je hebt intussen genoeg berichten om ons te joinen in de Huiskamer!!! Wel alle blz lezen....... (hihihi, succes!!)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 19:23

alle bladzijdes...kunnen we haar dat wel aan doen?? Ach, wij hebben ze ook gelezen..ik wel iig!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-04 20:11

Ik heb vorig jaar ook m'n eerste endurance gereden in Holten. Was errug leuk, en ik ga er dit jaar (als alles lukt) weer 3 starten. Ik weet niet of Holten bij jou in de buurt is, maar ik vond het erg goed geregeld en heel mooi daar. Tong uitsteken Zeker voor herhaling vatbaar.

Als je een beetje wil weten hoe het eraan toe gaat daar:

[HAW] Endurance Holten