Endurance 2004: wie start waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
AnjaKos

Berichten: 2426
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Huizen

Endurance 2004: wie start waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-04 22:47

Hallo medelangeafstandrijders Tong uitsteken Haha! Wie van jullie gaan er dit jaar starten en welke wedstrijden?? Ik hoop met Miro in April-Austerlitz, Mei-Ommen, Juli-Lage Vuursche, September-Holterberg en in Oktober- Katwijk te starten nadat we er 3 jaar tussenuit zijn geweest Scheve mond wegens ziekte van mij en kreupelheid Miro Verdrietig

Zijn er ook mensen die vanuit het Gooi gaan en nog een plekje in de trailer overhebben?? Verward

**Look where all this talking got us baby!!**


Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:29

ik wil graag in austerlitz, sprengenrit, lage vuursche en katwijk starten... heb er veel zin in, t word voor mij de eerste keer.....

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 23:49

Weten jullie ook of er in Ommen een kennismakingsklasse uitgeschreven wordt. Op de site van de DER staat alleen klasse 1 en 2

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 01:45

Er is op elke wedstrijd een kennismakingsklasse. Meestal is dit gewoon de afstand van klasse 1 maar met andere regels.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:39

Wat Arwen zegt, dat klopt. De afstand voor de kennismakingsklasse is dezelfde als voor klasse 1 (voor de organisatie wel zo makkelijk, hoeven ze maar één korte route uit te zetten) alleen gelden er andere regels.

Nu de afstanden van Ommen bekend zijn, ben ik er voorlopig wel uit wat wedstrijden betreft. Heb zo goed als zeker besloten om dit jaar Laag Soeren niet te rijden ondanks de mooie omgeving, er zit niet echt een afstand tussen die me aanspreekt. Ommen is om de hoek, dus dan kies ik liever daarvoor. Dan wordt het in ieder geval Austerlitz, Ommen, Zelhem en Holten. Wat ik verder nog ga rijden, zie ik t.z.t. wel. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 08:51

ik wilde dit jaar ook een paar ritten rijden. moet alleen nog ff plannen wanneer mij het beste uitkomt. Wilde erg graag laag soeren rijden, dat is voor mij heerlijk dichtbij maar vind het een behoorlijke afstand voor een eerste rit.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 11:30

Ik ben dit jaar van plan voor het eerst te starten. Ik weet alleen nog niet waar. Ik ben nog op zoek naar een lichte rit. Niets is dichtbij dus daar hoef ik geen rekening mee te houden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:52

Eigenlijk wil ik Treasure ook klaarmaken om een enkel endurance wedstrijdje mee te rijden. Misschien nog niet dit jaar, maar dan wel volgend jaar.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, hoe kan ik dit het beste trainen?

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 14:06

Kleintje, in [HK] endurance, wie heeft er ervaring? vind je veel (beginners)info over endurance. Laat je niet afschrikken door het grote aantal pagina's, lees alleen wat voor jou van toepassing is. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 00:16

ArwenLune schreef:
Er is op elke wedstrijd een kennismakingsklasse. Meestal is dit gewoon de afstand van klasse 1 maar met andere regels.


Dat zou mooi zijn, dan hebben we onze eerste kennismaking met de endurance op 2 mei!! OK dan! Ommen is voor ons echt om de hoek, dus ideaal om voor het eerst een endurance te starten en nu maar kijken hoe het ons bevalt Haha! .

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 09:31

Ik weet nog niet welke wedstrijden precies, maar als alles goed gaat iig KWB, Austerlitz, 2 keer Ommen, Kootwijk Holten, maar alles staat nog open!
Laatst bijgewerkt door mazzeltje op 27-01-04 09:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 09:31

en Wanroij was ook goed bevallen afgelopen jaar!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

ikisik

Berichten: 2784
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 15:26

Ikke doe ook mee!! 4 april Austerlitz... Zoek eigenlijk een routemaatje???

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:13

ik ga naar kwb en austerlitz

http://www.teamcarlee.nl http://www.endurancebythesea.nl Mijn dochter NK kampioen 2018 young riders ! Trots
[color=#FF8000]

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 21:02

Nou, Agnes ( Lepeltje ) en ik hebben bedacht welke endurance wedstrijden we gaan rijden dit seizoen! Helaas zitten we wel vast aan de zaterdagen aangezien Agnes haar pony niet mee mag nemen op zondag
Dit wordt het zo'n beetje als alles goed gaat!

17 april Kootwijk 31 km
29 mei Zelhelm 30 km
4 september Holten ? km

En ook Katwijk hadden we bedacht, maar das wel erg ver weg, dus dat is nog niet echt zeker


(L)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 23:35

Ik ga voor KWB en daarna zie ik wel. Wil iig Holten doen en Katwijk. De rest kijk ik wel aan hoe we ervoor staan.

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:02

Ik doe 4 april mee in Austerlitz, nog nooit gedaan, dus het word voor mij en Kasmier een primeur Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 01:43

ik ga zowiezo weer naar Lage Vuursche Is een vrij pitige route vind ik maar ik kan me er goed in vinden.
Verder moet ik nog even kijken, wou ook Katwijk meerijden...
voor de rest moet ik nog even naar de datums kijken....

**Life is what happends to you while you're busy making other plans...**.
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij, maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij Lovers

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:31

Lage Vuursche vind ik niet zo'n succes. En voor de rest zie ik het ook allemaal wel. Eerst maar de eerste (KWB en/of Austerlitz) en daarna zien we wel!!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:36

Ik vind Lage vuursche ook geen fijne wedstrijd, wel een mooie route. Maar de groompunten zijn er niet te vinden als je er niet echt bekend bent (zoals wij) Ik heb mijn grooms dus ook best gemist afgelopen rit in 2003, toen het zoiets van 33 graden was!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:38

Ik vond vooral het parkeren op dat smalle zandweggetje een ramp. Veel te druk, verkeer van alle kanten en half op het fietspad. En toen moesten we nog halsoverkop onze trailer verplaatsen omdat je blijkbaar niet langs dat zandpad mocht parkeren. Tja, waar dan? Andere mogelijkheden waren er niet. Bij de keuringen was ook weinig ruimte. De route vond ik wel schitterend, vooral het stuk over de hei bij Hilversum. Alleen jammer dat er een boswachter rondloopt die de markeringen weghaalt. Of zou dat een kwestie zijn van goede afspraken maken met de organisatie? Knipoog

Vooralsnog heb ik LV voor dit jaar niet op de planning staan, maar dat kan nog veranderen. In dat geval rijd ik daar klasse 2.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 23:44

ja, ook dat parkeren....phoe!!! tegen de tijd dat we bij de keuring waren hadden we onderhand de wedstrijdafstand gelopen!!!! (beetje overdreven...)

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 00:07

ik had de mazzel vroeg te starten en dus nog vrij vooraan te kunnen parkeren!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 00:35

Ik doe Onstwedde, 2 x Ommen, en dan nog 1 of 2 maar dat zie ik wel.
Iig dit jaar 'in het echt', klasse 1!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 00:38

Als alles goed gaat... KWB, (Austerlizt o.v.b.), Ommen 2x, KWB of Holten en voor de rest... we zien wel hoe het seizoen loopt....Lachen

"The world is best viewed through the ears of a trotter"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers