Filmbeelden gezocht.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-16 19:48

Hoi allemaal

Voor mijn youtubekanaal ( linkje in onderschrift) wil ik een serie endurance maken.

Ik dacht misschien dat jullie filmbeelden hebben van bijvoorbeeld voorkeuring, massastart, nakeuring, vetgate etc.

Hiervan wil ik een uitleg video maken wat het inhoud. Verder ga ik mijn manier van trainen uitleggen en de wedstrijden ook vloggen en filmen.

Hebben jullie filmpjes en mag ik die gebruiken voor in een video, ik noem jullie uiteraard in de video :)
Van groompunt heb ik zelf wel geloof ik, maar dat mag ook gestuurd worden, weet niet precies wat ik heb gefilmd vorig jaar.

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-16 09:31

Niemand,
Foto's mogen eventueel ook

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 21:25

Er is bar weinig filmmateriaal te vinden van endurance, puur om het feit dat het lastig is om vast te leggen op film (er gebeurt veel in korte tijd).
Er is nu een plan om een 'endurance voor dummies' film te maken, maar dat start pas volgend seizoen. Dus ik denk dat het wel lastig wordt en dat je zelf volgend seizoen het een en ander zal moeten gaan filmen.

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 18:48

op YouTube zijn aardig wat endurance filmpjes te zien waarvan ook stukken van de voor en na keuring te zien is.
Je zou die mensen eens kunnen pb'en of ze de raws nog hebben met wie weet de volledige keuring en of je die mag gebruiken.

Sofie van Aggelen bv heeft van de eerste en tweede klasse aardig wat filmpjes met stukken keuring erin. Michelle_S (hier op Bokt) heeft ook wat filmpjes op YouTube staan met stukjes keuring erin. En beide hebben ook beelden van vetgate erin zitten...dus wie weet; hebben ze de raws nog op hun pc staan (of stickje) met meer beelden. Je kan het ze altijd vragen in ieder geval.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 18:53

Misschien is het eens leuk om dan zelf eens te gaan kijken :D Kan je er zelf het beste beelden van maken omdat je zelf weet wat je precies voor beelden wilt.

Pandameisje

Berichten: 4022
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:01

wat is Endurance :o

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-16 19:33

Maureen95 schreef:
Misschien is het eens leuk om dan zelf eens te gaan kijken :D Kan je er zelf het beste beelden van maken omdat je zelf weet wat je precies voor beelden wilt.


Daar dacht ik ook aan en heb al eens geweest en gestart :) alleen durfde ik niet te filmen, want eas groom.
Verder heb ik wel gopro beelden alleen van de rit.

Maar het seizoen start pas in maart

CastaMickey

Berichten: 7259
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-16 19:43

Ik heb een aantal keer gefotografeerd, op mijn pagina zijn foto's te vinden. Wil je deze gebruiken dan graag een pb dan geef ik je meer informatie, zijn niet zomaar over te nemen natuurlijk.

__Nicky

Berichten: 2434
Geregistreerd: 31-08-08

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 21:07

Ik laat mijzelf altijd filmen en ik film tijdens de rit met mijn GoPro. Filmpjes staan hier https://vimeo.com/user34332148. Als je ze los wilt hebben om te gebruiken hoor ik het wel :)

KittyDylan

Berichten: 8884
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 21:23

Op mijn website staan foto's uit de endurance, kijk gerust even en als je graag iets wilt gebruiken, stuur maar even een PB'tje :)
http://icshots.weebly.com

[EDIT typo]
Laatst bijgewerkt door KittyDylan op 12-12-16 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 21:25

Top bedankt allemaal.

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 21:32

Ik kan je er niet aan helpen, maar ik vind dit een erg leuk idee! Ik mis echt leuke vlogs over endurance. Je kunt genoeg kale beelden vinden, maar ik mis echt de uitleg erbij. Mij lijkt het erg interessant om te zien hoe je naar een wedstrijd toe traint, wat je allemaal mee neemt naar een wedstrijd, wie je allemaal meeneemt en wat ze doen, wat je moet doen als je aankomt (inschrijven, keuring?, voordraven?).
Natuurlijk lijkt mij de start, de rit en de finish erg mooi om te zien, maar ook de vetchecks tussendoor lijken mij interessant.

Succes met je vlogs!!!

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-16 21:40

Dankje wel.
Alles wat jij zegt ga ik ook filmen. Woensdag komt de eerste video online.

KittyDylan

Berichten: 8884
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 21:40

Delphi schreef:
Ik kan je er niet aan helpen, maar ik vind dit een erg leuk idee! Ik mis echt leuke vlogs over endurance. Je kunt genoeg kale beelden vinden, maar ik mis echt de uitleg erbij. Mij lijkt het erg interessant om te zien hoe je naar een wedstrijd toe traint, wat je allemaal mee neemt naar een wedstrijd, wie je allemaal meeneemt en wat ze doen, wat je moet doen als je aankomt (inschrijven, keuring?, voordraven?).
Natuurlijk lijkt mij de start, de rit en de finish erg mooi om te zien, maar ook de vetchecks tussendoor lijken mij interessant.

Succes met je vlogs!!!


Dan raad ik je aan eens met een groom mee te lopen, is echt heel leuk :D

Vayo

Berichten: 8042
Geregistreerd: 23-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-16 13:21

KittyDylan schreef:
Dan raad ik je aan eens met een groom mee te lopen, is echt heel leuk :D


Dat vind ik eigenlijk helemaal geen gek idee :D Ik wil het rijden terug op gaan pakken en komende zomer op zoek naar een grote pony of paard. Wellicht dat ik daar in de toekomst endurance mee wil gaan rijden.

JoyceXEnya, ik kijk al uit naar je vlogs!

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-16 13:43


KittyDylan

Berichten: 8884
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-16 13:47

Zal er thuis eens naar kijken, ben benieuwd :D

Delphi, misschien is er wel een bokker zo aardig je mee te nemen!

Lein_

Berichten: 2999
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 00:50

Altijd welkom Delphi!

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 09:50

Leuk dat je zo'n serie over endurance wil maken! Mag ik je een tipje geven? Vooral bij het stukje geschiedenis praat je erg snel en lijkt het alsof je een tekst aan het opzeggen bent, dat zou wat spontaner mogen :o Bij het stukje daarna gaat het beter, ik denk dat je ook meer over dat onderwerp weet en het daardoor natuurlijker overkomt :j

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 09:58

Ja klopt dat van geschiedenis heb ij delen opgenomen, ik had een tekst opgeschreven. Ik weet nog niet waarover ik de volgende ga doen.

KittyDylan

Berichten: 8884
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 10:04

Groompunten? :D
Heb helaas je filmpje nog niet kunnen bekijken...

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Filmbeelden gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-16 11:14

Wil er wel een beetje een logische volgorde in hebben. Dus dacht zelf aan dat ik film hoe ik mij aanmeld bij de endurancevereniging en hoe je startpas aanvraagd enzo

Chouchou

Berichten: 2010
Geregistreerd: 02-12-11
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 23:31

Ja dat lijkt me best een nuttig onderwerp, ook met de meest recente aanpassingen! Misschien dat je één filmpje kan wijden aan dat soort voorbereidende dingen, nog iets over het reglement en dat soort dingen :) Maar natuurlijk zien we het liefst endurance in actie :D

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 07:48


Af_en_toe

Berichten: 116
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Boxtel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 20:18