TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-16 13:29

Hallo mensen!

Morgen ga ik samen met een vriendin naar Kootwijk voor de TREC. Nu heb ik voor de sgw's een hartslagmeter met klok en gps. Deze gps is niet onderweg af te lezen maar uitsluitend achteraf via de PC. Wel kan ik er de snelheid met aflezen. Nu zie ik staan dat een horloge 'met gps' niet is toegestaan maar gaat dat ok horloges waar ter plekke de gps kan worden uitgelezen of ieder horloge met gps functie ook wanneer ik er niet op kan zien waar ik ben.

Het is het enige horloge dat ik heb dat geschikt is om om te hebben bij het rijden en aangezien ik graag een beetje een idee van tijd heb, zou ik hem graag dragen :)

Ik hoor graag van de ervaren TREC-ers of dit wel of niet is toegestaan,

Miriam

Miepjo

Berichten: 173
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Bennekom

Re: TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-16 15:23

Je zegt zelf al dat je de snelheid kunt aflezen op je horloge. Dat is dus niet toegestaan. Terecht, want het op het juiste tempo rijden bepaalt je score bij de POR. Gauw een ander horloge regelen, zou ik zeggen.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-16 18:45

Ik wist niet of het gps-verbod zag op het verdwalen of op de snelheid. Hoe hard mijn paard loopt in welke gang weet ik inmiddels ook wel aardig zonder gps dus daarvoor is hij ook niet nodig :)

mabellean

Berichten: 818
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 20:13

Het kan ook zonder die horloge. Ik zet mijn endomundo app aan voor ik de telefoon inlever in de maproom voor wordt die verzegeld. Zo heb ik de trec van kootwijk en eersel op genomen. Ik zet het programma weer uit als ik mijn telefoon weer uit mag pakken. Dit waren de routes van de T3 niet helemaal zoals het moest, hier en daar wat moeten zoeken naar de route. De laatste foto is van kootwijk

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-16 07:03

Grappig, Dan heb je idd nog wel de route achteraf.maar het ging me om de horloge functie ;) dus dan schiet je er weinig mee op.

Faya__

Berichten: 2960
Geregistreerd: 09-07-10

Re: TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-16 16:01

En ook de horloge is wel toegestaan maar wel verzegeld, net als je telefoon. Ik had mijne ook mee, wou graag de hartslag van m'n paard eens opnemen tijdens een wedstrijd.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: TREC - horloge met (achteraf uitleesbare) gps. Toegestaan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-16 07:43

Het ging om de horloge functie, dus dan heb ik weinig aan een (overigens prachtig) ingepakt horloge ;)