Planning / doelen 2016

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 22:02

Fijn dat Win het zo goed had gedaan Bo!


billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2411
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 23:49

Zeker! Zie dat je Ermelo ook wil starten? Zie ik je daar!

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 08:49

Ik zit nog een beetje met een vervoers probleempje, maar hopelijk lost dat op en dan zie ik je daar :D

sloffiee

Berichten: 2305
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-16 20:49

Ik doe 29 mei voor het eerst mee aan een impuls wedstrijd endurance in wateren dwf wie start die ook?

AlexVB

Berichten: 915
Geregistreerd: 11-09-12
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 16:23

Ik ben benieuwd wie zijn doelen/planning heeft gehaald of heeft moeten bijstellen (positief of negatief)?

Ik heb dus mijn planning absoluut niet gehaald. Van de 8 geplande wedstrijden maar 2 gereden in het begin van het seizoen. WE hebben vanaf april niets meer gedaan en Genghis een gedwongen vakantie moeten geven ivm een erg zware verzuring. Gelukkig gaat het nu weer goed met hem en kunnen we langzaam aan gaan plannen en trainen voor het seizoen 2017.

Sponsor Passion4Horses Genghis Khan:
Horseflex supplementen
Partner Alex VB:
FitLine supplementen

Gilbey

Berichten: 2390
Geregistreerd: 18-11-05
Woonplaats: Wageningen

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 16:52

Ik heb mijn doel/planning totaal niet gehaald.
Ik was toen ik het schreef nog herstellende van een auto ongeluk en achteraf bleek ik een gescheurde pees in mijn schouder te hebben.
Hierdoor heb ik de selectie voor en deelname aan het WK TREC totaal moeten laten schieten.
Mijn novice heb ik ook niet kunnen halen omdat ik nog niet langer dan 45 km heb kunnen rijden dit jaar.
Dat doel schuift door naar volgend jaar.
Bij het WK TREC ben ik als jury kunnen gaan en ben ik toch bij geweest.
Nu staat Tapas ook met een verdikking in haar rechter voorbeen en word ze volgende week onderzocht.

Outdoor Ruitersport, Bennekom
De ruitersportwinkel en webshop voor de Endurance-, TREC- en recreatieruiter

Ms Gilbey mijn veelzijdige kanjer, dressuur L2, endurance klasse 2, TREC WK Frankrijk, EK Oostenrijk, Nederlands Kampioen.
Stand Tapas: endurance: kl1, 190 km (17wp) kl2, 199 km (4wp), TREC: T4 internationaal, WK 2012, EK 2014

Stelvio
Berichten: 820
Geregistreerd: 03-12-06
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 17:29

Ons doel voor seizoen 2016 is behaald;
Dana heeft de overstap naar klasse II gemaakt en 6 goedgekeurde wedstrijden klasse II gelopen en een meerdaagse klasse III.

Ons doel voor 2017 is om te werken aan een betere galop en (eendaagse) klasse III te starten.

Dana 968 km klasse III
Tip-Top 526 klasse II
Klava 477,5 km klasse II
Jaimy 135 km klasse II

Shuristar
Berichten: 470
Geregistreerd: 11-09-07

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 19:32

Niet gehaald helaas. Maar 1 wedstrijd kunnen rijden. (die ging goed)
Daarna is hij in het bos een keer geschrokken en heeft hij zichzelf aangetikt met een wond tot gevolg. Hersteld goed maar heeft gewoon tijd nodig. We doen nog rustig aan. Dit jaar zit het er toch niet meer in.
Wel mijn doel met mijn kleintje gehaald.
Samen met mijn dochter van 10! zadelmak gemaakt. Mijn dochter heeft vandaag los wat rond gestapt in de bak. Ik heb slechts 1 keer even op hem gezeten. Maar hij is zo lief, niet normaal. Na de winter mag hij wat meer gaan doen. Ben zeer trots op die 2 :)

Elmars_Floor

Berichten: 1770
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: lelystad

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-16 20:08

Mijn doelen zijn goed behaald dit jaar. Moest even terug kijken maar er stond begin van het jaar: goed klasse 2 uit rijden.
Dit is me ruim gelukt en ook nog wel eens een prijsje mee gepakt.
Afsluiter van het jaar was toch wel de deelname aan de hippiade in de klasse 2... klasse 2 lang nog wel.. Helaas wel ons terug getrokken uit de wedstrijd in de 2e ronde wegens niet 100% rad lopen maar liever een gezond paard weer mee naar huis wou nemen.
Maar de deelname eraan vond ik al een hele eer.

Afsluiter van het jaar/ enigste wedstrijd nog op de planning word Epe. korte klasse.. dan gaan we volgend jaar voor het nieuwe doel klasse 3!

23 mei 2016.. El Ghazi FM geboren. Bekijk hier zijn prachtige foto's.
[KS-ITP] El Ghazi FM "De veroveraar" Zijn half broer El Azhar FM al 307.5 km in de endurance gelopen <3

billy3105
Ik hou van poffertjes!
Berichten: 2411
Geregistreerd: 07-02-11

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 10:37

Mijn doel is bijná behaald. Nog 22 okt afwachten wat hij dan doet :D

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.
Spoiler:
nieuwsgierige, kijk maar eens in mijn profiel

Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-16 14:08

Mijn doel was om dit jaar lekker in de klasse 2 rond te hobbelen en daar wat langere afstanden te pakken, en dat is prima gelukt, ookal heb ik alleen het eerste deel van het seizoen wedstrijden gestart (4 in totaal).
Groomteam werkt geroutineerder, ik ben meer ingelezen in de biologische processen en kan dat nu beter toepassen en paard snapt het spelletje.
Kane heeft nu bijna 3 maanden rust gehad omdat ik naar Frankrijk ben geweest en momenteel even in chaos zit qua studie en woonruimte :'). Maar die rust is ook geen overbodige luxe na zn harde werken.

Dit jaar starten we alleen in Epe nog, waarschijnlijk de 42 km.

Hoewel we in Renkum de 70 met twee vingers in de neus hebben uitgereden (en BC) wil ik pas volgend seizoen de overstap naar k3 maken.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:52

Mijn doel was het inrijden van mijn paard en dat is gelukt. Ben hem nu aan het doorrijden en dat gaat eigenlijk zo goed datmijn instructrice het nu heeft over impuls wedatrijd. Puur om te kijken waar we staan en wat chameur en natuurlijk minn reactie is op vreemd terrein. Hier wil ik nu nog niet aan beginnen. Wil eerst een paar keer met hem naar vreemd terrein zodat ik weet hoe hij reageert zonder de spanning van het proefrijden er bij te hebben. Gaat dat goed dan gaan we ervoor. Impuls en echte wedstrijd staan bij mij in 2017 gepland en dan is mijn doel om eerst b+2 te worden want die ene winstpunt in de b ben ik nog niet voorbij gekomen door verkoop en onerlijden van paar(den) en als we b+2 zijn gaan we voor de b uitkomen voor het einde van 2017. Ik heb geen haast en ook al doe ik er 2 of 3 jaar over, ik vind het prima. Eerst de ervari g en dan komen de punten vanzelf erbij.

15-05-2000 rip shauntay (meisje) 03-05-2013
Chameur 01-03-2013. Dondersteen in hart en nieren
Www.stalaristocraat.nl kerstmuts

Ilse_123

Berichten: 3767
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 20:48

@meisje2000, dit is een topic voor endurance doelen ;), maar succes met de wedstrijden volgend jaar ;)


Ik heb gisteren nog even getwijfeld om toch niet mezelf in te schrijven voor de k3 in Epe... Ondanks de lange vakantie is Kane erg fit :D.
Maar helaas kom ik er zojuist achter dat ik dan geen auto tot mijn beschikking heb, dus heel Epe gaat niet door, dussss seizoen is al afgelopen voor ons :'). Ahja, de 4 wedstrijden die we wel zijn gestart gingen super, en volgend jaar heb ik waarschijnlijk wat meer tijd 8-).

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Planning / doelen 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-16 20:07

Onze plannen waren ook helemaal niet gelukt vanwege een blessure aan een bandje.... duurde in totaal zeker 5 maanden en nu kunnen we weer alles aan het einde van het seizoen dus pakken we in Epe nog een kk2 mee en hopelijk kunnen we volgend jaar weer een mooie wedstrijdseizoen rijden +:)+

Iedereen die de doelen heeft behaald, gefeliciteerd! :)F

Endurance 794,5 kmtjes met Dushi 20kmtjes met Vamonito F Klasse 3+2

https://www.facebook.com/Enduranceteam-Carouscha-1411887289046563/
https://www.facebook.com/Endurance-Team-Paarse-Monsters-1587077504846568/
Paardentaxi Fantasy Horses paardenvervoer : http://diensten-vakmensen.marktplaats.n ... ousPage=lr

Dushi 3 weken mee naar Hongarije!
Dushi ITP :http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=243&t=1819203

scooby09

Berichten: 2206
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 22:06

Mijn doelen niet behaald, had graag een klasse 3 willen starten dit jaar maar blessure aan mijn eigen knie heeft roet in het eten gegooid. Als je niet eens pijnvrij kan wandelen moet je gewoon geen 80 km op je paard willen gaan zitten. :o

Mijn knie is weer hersteld maar goed ik heb het al uitgesteld tot volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen ze is er nog jong genoeg voor. :D


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers