Trainingsritten en clinics by Donna Oudshoorn / Wassenaar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-15 11:02

JoycexEnya schreef:
Kijken of ik met iemand mee kan rijden.
Of paardentaxi. Ben aan het sparen voor E rijbewijs maar dar gaat tijd duren. Wil pas officieel starten als ik het leuk vind en dit heb


Dan waarschuw ik je vast: het is verslavend :j en gegarandeerd dat je het leuk gaat vinden dus begin maar vast met sparen haha

eridinges

Berichten: 2270
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 21:05

SarahIlse schreef:
Heb je toevallig ook een keer een clinic in de buurt van Goeree-overflakkee/voorne-putte op de planning staan (in 2016)? :) Lijkt me erg leuk om een keer mee te doen. Hoe kan ik ons dan het beste voorbereiden op een clinic wat betreft trainingen of kan ik je daarvoor beter PB'en?


Ik kom van Goeree/ Hellevoetsluis en Wassenaar is maar een klein uurtje rijden voor ons. Goed te doen.

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-15 20:28

eridinges schreef:
SarahIlse schreef:
Heb je toevallig ook een keer een clinic in de buurt van Goeree-overflakkee/voorne-putte op de planning staan (in 2016)? :) Lijkt me erg leuk om een keer mee te doen. Hoe kan ik ons dan het beste voorbereiden op een clinic wat betreft trainingen of kan ik je daarvoor beter PB'en?


Ik kom van Goeree/ Hellevoetsluis en Wassenaar is maar een klein uurtje rijden voor ons. Goed te doen.


*\o/* _/-\o_

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 11:34

Ivm het "overlijden" van mijn vrachtwagen is het even stil geweest. Ben nu fanatiek opzoek naar een trailer en dan ga ik weer nieuwe data plannen *\o/*

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-16 23:05

Zondag 10 januari ga ik weer trainen op locatie. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Word een rustig rondje van 25km
Locatie: Wassenaar / Meijendel
Kosten: € 10,-

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-16 13:07

Binnenkort ga ik ook weer wat clinics organiseren bij mij op stal, verschillende niveau's en vanaf klasse 0. Alles komt ter sprake, voorkeuring / wat te verwachten enz

Hebben jullie voorkeur voor de zaterdag of zondag?

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 14:14

Zondag 24 januari gaan we weer naar Wassenaar, voor een rustig rondje van 27 km.
Wie gaat er mee?
Kosten zijn € 10,-

Onderweg word er van alles besproken en word er op verschillende plekke in de groep gereden. Juist een goede oefening om te trainen in een groep, dan word alles op de wedstrijd ook alleen maar gemakkelijker ;)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 13:46

Karrimh schreef:
Opstart programma endurance
klasse 1 en 2

Wil je graag verder komen in de endurance sport, maar weet je niet goed waar je moet beginnen? Rijd je klasse 1 of 2 of wil je dat gaan doen aankomend seizoen? Meld je nu aan voor begeleiding op maat. Je kan kiezen uit verschillende programma’s en wisselen of aanvullen is in overleg uiteraard mogelijk.

1 (100 euro)
- Twee trainingen op locatie (bijv. Leersum, Wassenaar)
- Dressuurles
- Hulp bij trainings-, en wedstrijdschema
- Hulp bij voerschema

2 (200 euro)
- Drie trainingen op locatie (bijv. Leersum, Wassenaar)
- 2x Dressuurles
- Hulp bij trainings-, en wedstrijdschema
- Theorieavond

3 (350 euro)
- Drie trainingen op locatie (bijv. Leersum, Wassenaar)
- 2x Dressuurles
- Galoptraining
- Hulp bij trainings-, en wedstrijdschema
- Hulp bij voerschema
- Theorieavond
- Trainingsweekend in de Eifel

Alle programma’s zijn aan te vullen met activiteiten naar wens en met korting. Ook geschikt voor kinderen met endurance ambitie. Zijn er nog andere wensen? In overleg is er veel mogelijk
- Dressuurles € 15,-
- Springles € 15,-
- Crossles € 25,-
- Trainigsrit € 15,-
- Trainingsweekend in de Eifel € 150,-

Nieuwsgierig geworden? Mail voor meer informatie naar donna.oudshoorn@hotmail.com


Uiteraard ook geschikt voor klasse III en overstap naar CEI :j

Ilse_123

Berichten: 3772
Geregistreerd: 17-05-08
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 22:44

Ik wil ergens in februari/maart wel een keer meedoen(ja eeeeecht) deze keer. Ik kan dan eventueel ook op donderdag of vrijdag ;).
Ben nu een keer klasse 2 gestart en dat ging super, maar heb wat meer begeleiding nodig als het gaan om management enzo. Wil toch heel langzaamaan richting klasse 3 gaan trainen maar heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan aanpakken...

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 22:56

Ilse_123 schreef:
Ik wil ergens in februari/maart wel een keer meedoen(ja eeeeecht) deze keer. Ik kan dan eventueel ook op donderdag of vrijdag ;).
Ben nu een keer klasse 2 gestart en dat ging super, maar heb wat meer begeleiding nodig als het gaan om management enzo. Wil toch heel langzaamaan richting klasse 3 gaan trainen maar heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan aanpakken...


Dan is pakket 1 toch mooi, want kost je niet zoveel en ik help met de planning / training enz...

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:33

Ik moet eerst zelf nog even getraind worden voor ik van mn paard ga verwachten dat ie braaf aan training op vreemd terrein mee doet :P

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 23:39

Dragan2008 schreef:
Ik moet eerst zelf nog even getraind worden voor ik van mn paard ga verwachten dat ie braaf aan training op vreemd terrein mee doet :P


Ook daarmee kan ik jullie begeleiden en juist met mijn trainingsprogramma meedoen, want alles gaat geheel gecontroleerd en op ieder zijn eigen tempo en niveau (ook de trainingen op locatie)

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 23:47

Karrimh schreef:
Dragan2008 schreef:
Ik moet eerst zelf nog even getraind worden voor ik van mn paard ga verwachten dat ie braaf aan training op vreemd terrein mee doet :P


Ook daarmee kan ik jullie begeleiden en juist met mijn trainingsprogramma meedoen, want alles gaat geheel gecontroleerd en op ieder zijn eigen tempo en niveau (ook de trainingen op locatie)

Ja oke, maar ik ben zelf niet zo'n held. En als ik zulke trainingen wil volgen, wil dat het vertrouwen van mijn kant buiten eerst weer terug is :)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-16 23:51

Juist goed om onder mijn begeleiding mee te gaan. Ik help je Door alles heen en het is mijn vak hè

Sherivey
Berichten: 8633
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:06

In dat geval moet ik maar een keer een trailer gaan regelen :)

minibinkie
Berichten: 93
Geregistreerd: 15-02-10
Woonplaats: Elst Utr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-16 13:35

We hebben gister weer heerlijk gereden met de trainingsrit! Het was gezellig en zoals altijd weer dingen geleerd :-)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-16 12:11

minibinkie schreef:
We hebben gister weer heerlijk gereden met de trainingsrit! Het was gezellig en zoals altijd weer dingen geleerd :-)


Was leuk jullie vooruitgang te zien, zo zie je maar weer: oefenen oefenen en nog meer oefenen. Jullie zijn goed bezig en komen er wel :j

ilaan

Berichten: 2434
Geregistreerd: 23-03-09

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-16 19:55

Het is jammer dat deze ritten zo ver weg zijn voor mij. Ik train nu bij Monique de boer, gaan de 14e onze tweede rit daar rijden. Eerste keer lemelerberg en nu naar haarle (sallandse heuvelrug/holterberg). Dat zijn afstanden die met de trailer prima te rijden zijn voor een training.

Ik ontstip dit topic dus, al had het me leuk geleken als het had gekunt!

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 14:45

ilaan schreef:
Het is jammer dat deze ritten zo ver weg zijn voor mij. Ik train nu bij Monique de boer, gaan de 14e onze tweede rit daar rijden. Eerste keer lemelerberg en nu naar haarle (sallandse heuvelrug/holterberg). Dat zijn afstanden die met de trailer prima te rijden zijn voor een training.

Ik ontstip dit topic dus, al had het me leuk geleken als het had gekunt!


Juist prettig toch, zo zijn er ritten door heel NL en voor iedereen haalbaar ;)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-16 19:21

Zondag 28 februari gaan we rijden in Hellevoetsluis / Rockanje.

Wederom een rustig rondje, maar wel met wat meer tempo / draf.
Leren rijden op verschillende plekken in een groep. Tempo behouden als je voorop rijdt en elkaar inhalen met behoud van controle.

Kosten zijn € 10,-

Wie gaat er mee?

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 20:44

Oh leuk! Redelijk in de buurt. Ik ga even kijken of ik kan en of mijn paps wil rijden met de trailer. ;)

Lucia88

Berichten: 529
Geregistreerd: 06-06-15

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 21:08

Ik volg even, voor als ik over een jaartje met Glittertje eens mee wil, als ik dan wat makkelijker vervoer heb! :)

MaaikeL8

Berichten: 56
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Groningen

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 14:30

Misschien is dit niet de goede plek, maar zijn er ook trainingsritten in Drente/Groningen? Ik kan ze niet vinden!

Muurp
Fotograaf

Berichten: 15112
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: Op de Veluwe

Re: Trainingsritten en clinics Stal Norwind 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:49

Mijn excuses voor het sluiten van dit topic, vanwege enkele wijzigingen rondom de regels dacht ik dat dit topic niet toegestaan zou zijn. Desalniettemin staat er in de regels van TEN dat er een uitzondering wordt gemaakt op TEN als het gaat om specifieke diensten, en is het topic dus gewoon toegestaan in deze vorm.

Bij deze is het topic weer geopend. :)

Karrimh

Berichten: 3528
Geregistreerd: 02-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-16 13:16

Muurp schreef:
Mijn excuses voor het sluiten van dit topic, vanwege enkele wijzigingen rondom de regels dacht ik dat dit topic niet toegestaan zou zijn. Desalniettemin staat er in de regels van TEN dat er een uitzondering wordt gemaakt op TEN als het gaat om specifieke diensten, en is het topic dus gewoon toegestaan in deze vorm.

Bij deze is het topic weer geopend. :)


Bedankt! _/-\o_