Rijvereniging friesland

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

XxSultanxX

Rijvereniging friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 13:33

Halloo ,

ik ben opzoek naar een rijvereniging in friesland waar leden bij zitten die ook endurance rijden .
momenteel rijd ik bij de dunruters wat ook een erg leuke club is , maar ik ben de enigste die endurance rijd .
het lijkt me juist zo leuk als er meerderen zijn zodat je informatie/tips aan elkaar kan uitwisselen .

weet iemand een leuke club ? let me know :)

Hilli

Re: Rijvereniging friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 14:26

Er is in Nederland maar één rijvereniging voor endurance, namelijk de KNHS Endurancevereniging, zie ook: www.endurancevereniging.nl. Ik neem aan dat je daar al wel bekend mee bent trouwens :j

Je zou hier op het subforum kunnen meelezen, of je aanmelden op www.endurance-forum.nl/forum/. Daar worden veel ervaringen en tips uitgewisseld en je zou daar ook kunnen vragen wie er ook nog lid is van een gewone rijvereniging in Friesland.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-12 22:14

Misschien kun je benteamy eens een pb sturen?

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-12 13:44

Bedankt ! zal me er eens goed in verdiepen :)

BenteAmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 11:57

Beetje late reactie, ik zag het nu pas. Zag ook dat ik werd genoemd :p

Ik snap wat je bedoelt. Het is inderdaad leuk om tips enzo uit te wisselen. Ik ben, zoals Kim al zegt, ook lid van een rijvereniging in Friesland. Er zit iemand bij die nu volgens mij klasse III rijdt. Zij rijdt ook bitloos in de les. Er zaten volgens mij meer enduranceruiters bij, maar ik weet niet of dat nog zo is. Ik ken ook niet iedereen natuurlijk :) Wat ook leuk is, is dat mijn instructrice al meer enduranceruiters heeft les gegeven. Ik rij op een wat andere manier dan de anderen, maar krijg daarin heel goede tips. In de zomer wordt er een pony- en paardenkamp georganiseerd. Daar heb ik nog niet aan meegedaan, omdat ik denk dat mijn pony meer kilometers wil dan de meesten die er rijden. Zou wel heel leuk zijn als er een soort enduranceclubje binnen de club zou zijn!!
Er is trouwens ook wel eens een clinic over endurance geweest in het verleden, maar daar was ik helaas niet bij. Wie weet nog een keertje in de toekomst..