Endurance Wanroy, wie waagt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:08

Ka, over GPS gesproken? Wil je hem zondag meenemen??? Haha!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 12:52

Hoi Faas over meenemen gesproken wil je de schabrak meenemen? Neem ik een dekje mee om te kijken of het een beetje gaat passen.

gr. Lynn

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 14:33

Ganna schreef:
Hoi Faas over meenemen gesproken wil je de schabrak meenemen? Neem ik een dekje mee om te kijken of het een beetje gaat passen.

gr. Lynn



O hemel, was het idd alweer vergeten. Ik ga mijn best doen. Ik vergeet zoveel de laatste tijd Huilen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 00:30

Fasel schreef:
Ka, over GPS gesproken? Wil je hem zondag meenemen??? Haha!


Ik dacht er net nog aan toen ik 'm voor de zoveelste keer hoorde piepen. Volgens mij doet-ie dat elk uur... Ziek

Maar hij ligt voor je klaar, ik neem 'm zondag mee. Weet jij hoe laat we er moeten zijn? Dees is al bij Suzanne, die leest haar mail dus niet meer.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 07:01

Ik moet er om 9:30 zijn Haha! . Klopt. Dees is al bij Suzanne. Gister al geloof ik.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 08:32

Allemaal heel veel succes morgen in Wanroij!!! En vooral veel plezier en gezond weer terug graag!!
Wij vertrekken vanmiddag al naar Wanroij, Latoy logeert op het KNHS centrum en wij op een camping 10 km verderop.
We hadden nog mazzel ook, eigenlijk hadden we voor 1 nachtje een trekkershut gereserveerd, dat was nl. het goedkoopst, maar dat is echt gewoon een houten hutje ZONDER verwarming, maar ze zijn de trekkerhutten aan het opknappen waardoor wij overgeboekt zijn naar een sta caravan MET verwarming OK dan! , en daar ben ik als vreselijke koukleum behoorlijk blij mee (en over mijn grooms al niet te spreken!!)
Ik ben nog steeds snipperdesnip verkouden, dus ben ik benieuwd hoe ik zelf die 74 km vol ga houden, gister driekwartier in de bak gekachelt en toen zweette ik me al een ongeluk en hapte ik naar adem. Deed me denken aan de tijd dat ik nog 2 pakjes per dag rookte...
Tot morgen allemaal !!!!!!!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:10

Ganna schreef:
Enne ik mag nog steeds mee om te groomen, alsof dat nodig is... Haha!


Wat dacht je van de mental support! Errug nodig hoor met dit weer
+dekens natuurlijk Knipoog

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-03 12:54

Ik zag net het boekje pas (hele week niet in U. geweest), met een persoonlijk briefje van Suzanne erbij over de tijden e.d. Super geregeld allemaal! OK dan!

Ik moet er 'al' om 9 uur zijn. Zak pulp voor Vicky staat achter in m'n auto. Tot morgen allemaal, en voor wie ik niet meer van tevoren zie: heel veel plezier en succes! Party!!