endurance ruiters uit omgeving gouda?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

endurance ruiters uit omgeving gouda?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 10:50

hallo allemaal.

ik ben nu ongeveer twee maanden met mijn paard aan het trainen voor endurance wedstrijden. volgend jaar zomen wil ik een keer een kennismakingswedstrijd rijden. maar ik train altijd alleen. (de lange ritten dan) zijn er mischien mensen uit Gouda of de omgeving ervan die ook endurance rijden en alleen trainen? mischien kunnen we een keer samen lange ritten maken ofzo? ik klink mischien een beetje wanhopig, maar de mensen bij mij op stal vinden een rit van drie uur veel te lang vooor hun paarden! nou ja.... ik hoor het wel!
groetjes......

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:18

Ik woon in De Meern..kun je bij jullie lekker rijden? Wil best eens naar je toekomen hoor!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:31

Ik train ook vaak alleen, op mijn stal rijden ze wel lang maar vinden ze mijn trainings-tempo te hoog. Met zoveel Bokt-endurance ruiters is het misschien wel leuk om in de lente wat traings-meetings te organiseren ofzo? Dat kan eigenlijk best vanaf onze locatie in Otterlo...

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:15

Geef maar een gil hoor, Tjo staat in Nootdorp en we hebben een trailer, als je zelf ook vervoer hebt, is meyendaal leuk of leersum.... kan alleen zelf ff niet rijden op dit moment.....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Apple

Berichten: 76183
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 12:44

Als je beschikking hebt over een trailer kun je ook bij ons langskomen (Katwijk aan Zee). Paardlief lijkt de langere ritten erg leuk te vinden. Als je wilt kunnen we de Endurance route van Katwijk rijden Lachen .
Of richting Meijendel, ook heeeel mooi Lachen .

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 19:53

genoeg aanbiedingen......hier nog 1!! Kralingse bos en/of Bergsebos met daaraan vastgeplakt rondje skiberg en Bleiswijkse kooi en 7-huizerplas. Rotterdam dus!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 06:59

nou vanes!je krijgt het nog druk..haha

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 07:45

nog een aanbieding. ik sta in nootdorp. vanaf mijn stal kun je een mooi rondje vlietlanden doen. zo'n 22 km. goede training. wel verkeersmak paard nodig aangezien je eerst een stukje over de weg en door een woonwijk moet.
dus kom maar langs, vanaf 1 okt. staat viv ook bij mij dus kunnen we gezamenlijk een trainingsrondje maken.

Geniet van de dag

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 08:03

Genoeg aanbiedingen al, maar zou ze het al gelezen hebben???

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:32

volgens mij niet....anders gaan we maar met z'n allen haha!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:38

Ja, dat is een goed idee!! Gut, ik prik even een datum......11oktober? Katwijk??;-)

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:39

Als het goed is ben ik daar zeker, veel plezier met Fasel groomen Jorie, ik baal dat ik er niet bij ben zondag!!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:55

O, nou dat gaat dus niet door. Fasel rijd niet mee.
Welke klasse rijd jij in Katwijk??

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 10:58

Ik doe daar gewoon de klasse 1 hoor, dat zou ook beter uitgekomen zijn omdat ik dit weekend de 73 km zou doen en dan in Wanroij de 74, dan wou ik niet NOG een klasse 2 er tussen hebben, en nu kan ik met een goede vriendin rijden die in de kennismakingsklasse start, is gezellig toch!
Maar eerst moet Latoy weer 100 % zijn natuurlijk anders wordt er niks gestart!!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 11:04

Ik las op de lijst al van je probleem. Jammer voor je.
Maar nu kunnen we de stekel-dubbele stip stoere merries even goed vergelijken want waarschienlijk gaan wij ook Katwijk starten klasse 1. Natuurlijk 2x klasse 2 gereden en is wel heavy in Katwijk ook omdat de verharing inzet.
Maar het begon bij ons toch te kriebelen....... en nu hoorde ik dat we toch klasse 1 mogen starten en toch in de uitslag mogen komen. Dus tja, dat opend perspectieven!!!!!
Dus lekker als afsluiting van het seizoen op ons dooie akkertje 26 km tuffen.

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 12:01

graciaxxx kan even niet het internet op,maar heb het door gegeven aan haar.zodra ze weer er op kan,mailt ze terug.

marlies

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 14:04

We dachten al.....Waar is gracia gebleven??? We kunnen met een hele colonne trainen!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 18:05

ze heeft er erg zin in,ze vroeg of ik het wou uitprinten ,maar mijn printer heeft het begeven.ik hoop dat ze snel wat kan afspreken met jullie want het lijkt haar erg leuk!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 19:09

doe haar de groeten!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:29

Ja, ook van mij!!!! Wat een pech, eerst compu kapot en dan de printer!!
Zullen we alles anders gewoon met rooksignalen doen??? Knipoog
Doe haar de groeten en we zien wel wanneer ze terug is!!

Eindstand:1881 goedgekeurde kilometers!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 22:09

Als jij nou eerst es wat in de fik steekt, kijk ik of ik de signalen hier kan zien...

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 18:10

als t goed is komt ze morgen weer online!

mijn lieve spirit is naar seren verhuisd.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 09:08

hallo allemaal wat gaaf joh al jullie aanbiedingen!!! ik zit alleen een beetje met vervoer moet mijn vriendje lief aankijken of hij mij wil brengen!!!!! staat die datum van 11 oktober in katwijk nog????? weet alleen niet hoe ze reageert op het strand maar dat merken we vanzelf wel!!!!!!! meyendel lijkt me ook wel gaaf!!! eigenlijk alles wel!!!! is een bokt- meeting-training ofzioiest niet leuk????? dat zeiden jullie ook al. en ik ga 18 oktober naar Dwingelooo en dan ga ik ook een alnge rit doen. nou ja ik hoor het wel allemaal. ben in ieder geval blij dak weer online kan komen!!!!!

groetjes.....

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 09:41

Heeee, leuk dat je terug bent!!! We vroegen ons al af wat je van onze aanbiedingen vond!!! Gelukkig dat je vriendin insprong Haha!
11 oktober is de endurance wedsrtijd in Katwijk!! Kan ik je zeker aanbevelen!!Er zijn veel mensen die deze rit als afsluiting van het seizoen rijden. Ik rijd hem ook met mijn maatje. Sinds kort zijn we overgestapt naar klasse 2 maar rijden in Katwijk klasse 1 omdat dat al zwaar genoeg is. En gewoon omdat we het leuk vinden om toch nog een rit te rijden dit seizoen. Daarna gaan onze endurance spulletjes voor een half jaartje de kast in. Bleh Verdrietig
Maar zodra het weer een beetje weer is (feb/maart) gaan we weer beginnen met trainen en vol goede moed het nieuwe seizoen in. Dus de aanbieding blijft staan om eens langs te komen in R'dam e.o. (zie eerser bericht van mij)

Dus......zien we je in Katwijk?????

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 10:38

das een zaterdag he? dan moet ik werken en ik heb me niet ingeschreven met Gracia! das een beetje jammer! het lijkt me zeker leuk om een keer langs te komen in rotterdam. maar train je dan de winter niet door met lange ritten enzo?????

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker