endurancefjord en 81 km in holten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:40

gerritje"]
[quote="brig schreef:
Op naar ermelo maar met ons ponyteam???


Dat zou wel heel erg cool zijn. De drie endurance fjorden op de fasna van 2004!

Viv, train ook even door dan zijn we straks met nog meer GEEL!
[/quote]

Woahahah Haha! mag ik in 2010 aansluiten? Ben al blij dat ik de 37 uitgereden heb , 80km moet ik nog ff niet aan denken .... k vinnet toch een hele kunst hoor om op tempo te blijven, moeten maar eens saampies trainen als mn arm weer meewerkt Ach gut , even de kunst afkijken.
Ik ga wel groomen in 2004, goed? Of persfotograaf Cheese! spelen.....
Viv

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:42

is goed. azorg eerst maar dat je armpje goed komt. heb volgende week voor fysio de onderarm dus kan wel al je botjes dan identificeren maar of ik je al kan helpen.....
wel met trainen dus klim maar gewoon op je paard, met een hand rijden kan toch ook????

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:45

gerritje schreef:
is goed. azorg eerst maar dat je armpje goed komt. heb volgende week voor fysio de onderarm dus kan wel al je botjes dan identificeren maar of ik je al kan helpen.....
wel met trainen dus klim maar gewoon op je paard, met een hand rijden kan toch ook????


Nou ik ben niet verzekerd als er wat gebeurd dus ik laat het trainen even aan denies over, hihihii en die vindt dat heel erg NOT Haha! !
Hihihi mn eigen fysio, is wel stoer natuurlijk... Haha! als je tzt oefenmateriaal nodig hebt, je weet me te vinden.....