eerste klasse 3, (onnodig?) teruggetrokken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 21:32

Ow dat is wel jammer. Nou dan ga ik er wel op zitten. Dan stort ie vast wel na 5 km in elkaar maar dan heb ik toch meegedaan Haha!

*geintjeeee* Schijnheilig

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-03 22:00

Goed gereden hoor ! En het is eerlijk tegenover je paard dat je haar terug getrokken hebt.
Maar .... de volgende keer gewoon weer klasse III !

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 08:03

Ben blij dat jullie er ook zo over denken, by the way ik heb de foto's geplaatst bij ITP, toch nog een bewijs dat we toch echt over de finish gekomen zijn!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 10:01

Jammer dat deze 81 km niet gaan meetellen, maar ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen. Jullie hebben het iig netjes gedaan, ik vond jullie er in de tweede vetgate nog erg fris uitzien, die laatste 22 km moest dus zeker haalbaar zijn. Kan me voorstellen dat je Latoy nu even haar welverdiende rust wilt geven en Leersum laat voor wat het is. Ik ga nu snel naar de foto's kijken!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 18:22

mazzeltje schreef:
auto's op het pad.....dat was ik niet!!! Wie was dat nou toch, ik dacht eerlijk gezegt dat jij het was, in KWB tegen hert paaltje aan?


Ik was degene die tegen het paaltje aanreed a, maar ik dacht dat jij mee deed in die eindsprint Bloos Verkeerde persoon voor me dus, maar je leek er zo op Haha!
Sorry..

*schaamt zich nu toch wel hééél erg diep...*

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-03 19:23

Vlak voor groompunt B reed ik even samen met een meisje dat mij vertelde over die eindsprint in KWB en toen ging mij wat dagen. Haar moeder had er namelijk een stukje over geschreven op de lijst, en toen wist ik dat dat Iris moest zijn (klopte idd). Zij werd in Holten trouwens 3e, ze ging ook zo vlot door de wedstrijd!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-03 20:54

Geeft niks hoor Navy!, je komt ook zoveel mensen tegen op die wedstrijden!! Saskia

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-03 09:00

Iris ja, pff, die gaan ook lekker. Heel stuk opgereden met haar in Kwb, het was haar 1e klasse II en meteen in de prijzen. Knap hoor!