Endurance Katwijk Klasse I:Wie start ook?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:03

Ik hoop dat ik een heel aantal van jullie zaterdag mag zien in katwijk. Vrijdag moet ik de route uitzetten hoop op een beetje beter weer! Er zit toch ook wel een voordeel aan al die regen nu is het duin niet zo super zwaar meer! Tja en het strand dat is inderdaad een heel eind. Maar ik vind het wel prettiger dan al die bochjes waar je verkeerd kan gaan net als in Leersum.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:24

Oohh spannend nog 5 daagjes en dan de voorkeuring Haha!:D. Tja, we gaan gewoon met Tjo naar de voorkeuring toe en hopen dat we mogen starten (omdat we in Leersum afgekeurd werden bij de voorkeuring, is het nu toch wat spannender allemaal). Als we door de voorkeuring heenkomen, durf ik eigenlijk pas aan de rit te denken Haha!. Hoe dan ook: heb er onzettend veel zin in!! Hopelijk is het weer alleen wel wat beter...

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 14:32

Ik was bij de nakeuring in leersum afgekeurd ben ook benieuwd hoe het nu gaat. Ben wel blij dat het een thuiswedtrijd is.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:20

vicky schreef:
Ik was bij de nakeuring in leersum afgekeurd ben ook benieuwd hoe het nu gaat. Ben wel blij dat het een thuiswedtrijd is.


Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk. Ga je je dan niet afvragen: wat heb ik verkeerd gedaan, waarom heb ik niks gemerkt.... dat had ik wel heel erg bij Leersum, alles 30x nalopen, maar kon echt niks verzinnen, ja hooguit dat ze het koud had en stijf was......

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 17:53

YouKnowWho schreef:
Oohh spannend nog 5 daagjes en dan de voorkeuring Haha!:D. Tja, we gaan gewoon met Tjo naar de voorkeuring toe en hopen dat we mogen starten (omdat we in Leersum afgekeurd werden bij de voorkeuring, is het nu toch wat spannender allemaal). Als we door de voorkeuring heenkomen, durf ik eigenlijk pas aan de rit te denken Haha!. Hoe dan ook: heb er onzettend veel zin in!! Hopelijk is het weer alleen wel wat beter...


Ah, jij bent dus startnummer 82? Haha! Ik ben 26 en ik rij samen met 46. Knipoog Voor het eerst in mijn leven heb ik een startnummer, haha.

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:53

bubbels"]
[quote="YouKnowWho schreef:
Oohh spannend nog 5 daagjes en dan de voorkeuring Haha!:D. Tja, we gaan gewoon met Tjo naar de voorkeuring toe en hopen dat we mogen starten (omdat we in Leersum afgekeurd werden bij de voorkeuring, is het nu toch wat spannender allemaal). Als we door de voorkeuring heenkomen, durf ik eigenlijk pas aan de rit te denken Haha!. Hoe dan ook: heb er onzettend veel zin in!! Hopelijk is het weer alleen wel wat beter...


Ah, jij bent dus startnummer 82? Haha! Ik ben 26 en ik rij samen met 46. Knipoog Voor het eerst in mijn leven heb ik een startnummer, haha.
[/quote]

Ja dat klopt!! Applaus!

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:16

Dan weten jullie meer dan ik. Staan de startnummers op een site oid of heb je die thuis gestuurd gekregen?

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:17

Ik heb startnummer 61, en ik rij met nr. 62! See you!! Saskia OK dan!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:17

Apple: We hebben het boekje thuisgestuurd gekregen...jij niet dan?

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 23:34

Mijn boekje was in mn kastje op stal gestoken Haha!. Dus die kwam ik vanavond pas tegen.

Paard en vriend zijn nummer 128. Geloof dat ze nu samen gaan rijden met nummer 121 en 49 (weet niet of die nummers kloppen, zijn iig een Tinker en een Welsh).

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 07:24

Heb ook gisteren het boekje ontvangen, ik ben nummer 126 en vriend met paard is 127. Nou tot zaterdag allemaal.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 07:48

Ik kom zaterdag mijn stalgenoot groomen met zijn tinker Harvey we zouden samen rijden maar aangezien dynamiek niet lekker was van de week hoesten en te snotteren had ik het besluit genomen om niet te starten.

Nu weet ik zelfs niet of ik zaterdag wel mee kom om te groomen Dynamiek staat nu momenteel met koliek, dus ik heb het momenteel eventjes helemaal gehad..

Mocht ik niet komen wens ik jullie een fijne westrijd toe.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 07:57

verdorie Dynamiek....het zit je niet mee...Hoe is het nou met haar??

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 08:36

Ik rij ook mee in Katwijk en heb startnummer 37 en ga samen starten met nummer 35. Twee fjordendames op twee fjordendames. Dus als je wat geels voorbij ziet flitsen.....Knipoog
Ga vooral veel warme dekens meenemen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 08:39

Hee Brig, Leuk man, jij ook klasse 1 deze keer? Latoy heft weinig gedaan de afgelopen tijd en een klap op haar been te verwerken gehad, EN ik rij samen met een vriendin die voor het eerst rijdt (LEUK vind ik dat...misschien wordt ze ook verslaafd!)

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 09:58

Ik heb mijn boekje nog niet gehad, is ook niet thuis bij mijn ouders bezorgd....

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:18

Ik heb startnummer 99 Haha! Ik sta alleen niet op de lijst omdat ik in de kennismakingsklasse mee doe. Ik kom samen met startnummer 106. Nu maar hopen dat het redelijk weer is zaterdag en het niet zo hard stormt Scheve mond

Oh ja Tallie1979 komt me zaterdag groomen Tong uitsteken

Ik zag op de lijst dat in klasse II een halfbroer van mijn arab meedoet Haha!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 07-10-03 10:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:19

Dan sta je toch wel op de lijst? Ik heb ook een hele lijst van de kennismakingsklasse ontvangen en daar heb ik jou ook op zien staan Lachen.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 10:20

Apple schreef:
Dan sta je toch wel op de lijst? Ik heb ook een hele lijst van de kennismakingsklasse ontvangen en daar heb ik jou ook op zien staan Lachen.


Huh Verward Die heb ik niet gehad Scheve mond

Of misschien toch een beetje Blond Ga straks thuis nog een x kijken!

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 11:13

AnneOmie"]
[quote="Apple schreef:
Dan sta je toch wel op de lijst? Ik heb ook een hele lijst van de kennismakingsklasse ontvangen en daar heb ik jou ook op zien staan Lachen.


Huh Verward Die heb ik niet gehad Scheve mond

Of misschien toch een beetje Blond Ga straks thuis nog een x kijken!
[/quote]

Dat dacht ik ook, dat ik er niet opstond, bleek dat ze ook op de achterkant hadden gedrukt. Stond ik op de achterkant. Schijnheilig

porsche
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:33

Hallo alle bokkers die zaterdag in Katwijk komen rijden,

Met de organisatie gaat het allemaal okee, tot nu toe, maar ik heb er alle vertrouwen in. Nu alleen het weer nog, heb net bij het KNMI gecheckt en volgens hun gaat het het weekend beter worden.

Hierbij wil ik ook even van de gelegenheid gebruik maken om de onduidelijkheid over klasse O (kennismakingsrit) en klasse I weg te nemen.
Voorheen was er in Katwijk geen onderscheid en reed iedereen mee, lid of geen lid, voor de winst. Nu de DER ook onder het KNHS valt is deze mogelijkheid niet meer aanwezig.
Deelnemers van klasse 0 en klasse 1 ( of hoger) kunnen door elkaar starten of zelfs samen rijden. Als ze samen de rit uitrijden kan de kl I rijder niet mee strijden voor de winst, omdat de max.snelheid voor klasse 0 lager ligt.
In de kennismakingsklasse mag pertinent geen rangvolgorde worden toegekend. Er mag dus geen sprake zijn van een winnaar in deze klasse. Het is een klasse om te leren. In principe is de KNHS tegen deze klasse, alleen vanwege het feit dat de DER geen onderlinge wedstrijden kent, zoals dressuurproefjes bij een manege, wordt dit toegestaan. Elke deelnemer in klasse 0 die de rit goedgekeurd uitrijdt krijgt een diploma.

Ik hoop dat we met z'n allen een leuke dag gaan krijgen, dus allemaal tot zaterdag, Jeanette

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:37

Porcche schreef: Deelnemers van klasse 0 en klasse 1 ( of hoger) kunnen door elkaar starten of zelfs samen rijden. Als ze samen de rit uitrijden kan de kl I rijder niet mee strijden voor de winst, omdat de max.snelheid voor klasse 0 lager ligt.


Je kunt niet meestrijden voor dewinst, maar je komt toch wel in het klassement. of begrijp ik dat verkeerd???

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:39

mazzeltje schreef:
Porcche schreef: Deelnemers van klasse 0 en klasse 1 ( of hoger) kunnen door elkaar starten of zelfs samen rijden. Als ze samen de rit uitrijden kan de kl I rijder niet mee strijden voor de winst, omdat de max.snelheid voor klasse 0 lager ligt.


Je kunt niet meestrijden voor dewinst, maar je komt toch wel in het klassement. of begrijp ik dat verkeerd???


Nee je doet niet mee in het klassement met de kennnismakingsklasse Klasse I uiteraard wel.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:41

bubbels"]
[quote="AnneOmie"][quote="Apple schreef:
Dan sta je toch wel op de lijst? Ik heb ook een hele lijst van de kennismakingsklasse ontvangen en daar heb ik jou ook op zien staan Lachen.


Huh Verward Die heb ik niet gehad Scheve mond

Of misschien toch een beetje Blond Ga straks thuis nog een x kijken!
[/quote]

Dat dacht ik ook, dat ik er niet opstond, bleek dat ze ook op de achterkant hadden gedrukt. Stond ik op de achterkant. Schijnheilig
[/quote].

Ow... ben ik dus echt Blond *LOL* Ga thuis gauw op de achterzijde kijken Knipoog

vicky

Berichten: 3132
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:43

Vippie"]
[quote="vicky schreef:
Ik was bij de nakeuring in leersum afgekeurd ben ook benieuwd hoe het nu gaat. Ben wel blij dat het een thuiswedtrijd is.


Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk. Ga je je dan niet afvragen: wat heb ik verkeerd gedaan, waarom heb ik niks gemerkt.... dat had ik wel heel erg bij Leersum, alles 30x nalopen, maar kon echt niks verzinnen, ja hooguit dat ze het koud had en stijf was......
[/quote]

Lag denk toch aan het terrein vrij moeilijk veel stenen/ kiezels en vaak fout gereden dus stoppen en keren ook een belasting.
De volgende dag was het al weer goed. Lachen