Startkaartenellende (endurance)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-03 21:45

Als ik een brief krijg vanuit de KNHS om persoons- en paardgegevens af te staan voor iets waar ik verder nog helemaal geen duidelijkheid over heb gekregen, dan laat ik diezelfde KNHS weten dat ik dat vooralsnog niet doe en waarom niet. Lijkt mij vrij logisch. Het ledenbestand van de DER is doorgesluisd naar de KNHS, laat ze dan bij de KNHS maar weten wat voor onrust er heerst onder de enduranceruiters. Zij zijn nu tenslotte toch de beheerders van dat ledenbestand?

Wat de DER en de contacten tussen DER en KNHS betreft ga ik volledig met Fasel mee. Ik heb zelf ook enkele ALV's meegemaakt waarop dit soort zaken aan de orde kwamen en waar werd gezegd dat er nog geen definitieve beslissingen werden genomen over startkaarten, dat er geen bijkomende kosten waren e.d. En ik denk dat Fasel een vrij goed oordeel kan geven over de gang van zaken aangezien zij die als ex-bestuurslid van dichtbij heeft meegemaakt.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-03 09:30

Het probleem is ontstaan bij de DER, dat hoor je mij ook niet ontkennen. Maar het is toch van de zotten dat de KNHS gewoon EIST dat er gefuseerd gaat worden en dat dan ook gewoon doordrukt? Dat de bestuursleden daar gewoon mee ingestemd hebben kan ik ook niet vatten, maar zo is het gegaan! 'We hebben geen keus'. Er zijn twee mogelijkheden, het interesseerde géén van de bestuursleden éne r**t wat er ging gebeuren, óf ze waren een beetje van hun stuk gebracht door de nogal dominante houding van de KNHS.

En idd wat Karin zegt: ik ben nog altijd lid van de DER, als ik dan een brief krijg van de KNHS die gewoon géén enkele duidelijkheid schept... dan ga ik de KNHS mailen, niet de DER. Het staat toch zeker op KNHS papier? En de grofste fouten zijn gemaakt vanaf de fusie en vanaf dat moment is het officieel de KNHS Endurancevereniging...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers