Endurance Wittelte

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-03 13:00

samba schreef:
Hallo,
Ik wil met mijn paard ook endurance wedstrijden gaan rijden maar ik weet niet goed hoe ik haar daar voor moet trainen.
Woont er misschien iemand bij mij in de buurt die mij wil helpen.
Ik heb een appaloosa merrie van 4 jaar.


Hoi Samba,

Brig woont vlakbij en ik in Den Haag. Wil best een keer met je trainen. Wat je ook kunt doen is bij de DER een info pakket aanvragen. Daar staat al veel in. Op site's over endurance rondsnuffelen (is vaak veel info vanaf te halen).

En ga ook eens op een wedstrijd kijken, kun je alvast zien hoe het eraan toe gaat.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 17:41

Pff, het word de komende week 35 - 40 graden! En ik ben de hele week over de veluwe aan het rijden. *valt dood van het dak*

Succes jullie allemaal Lachen

lysie
Berichten: 1053
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 21:18

Mijn huurpony en een andere pony van stal doen mee. Ik rijd er zelf niet op. Op mijn huurpony rijd een vriendin en op die ander rijd de bazin van mijn huurpony. Het zijn rebecca met orlando en annelies met korinta.
De rest allemaal veel succes.

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-03 22:04

Hmmm...met die warmte ben ik niet echt blij, ik heb er zelf meer last van dan mijn paard
Hopen maar dat het allemaal meevalt.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:09

ArwenLune schreef:
Pff, het word de komende week 35 - 40 graden!


Whaa, dat meen je niet! Vreselijk Het hoeft van mij niet te regenen, maar 40 graden is wel heel overdreven Boos!

Ik ga zo trouwens eindelijk een Endurancehoofdstel halen, had er al een, maar ben niet tevreden over het materiaal van deze. Eindelijk hebben ze ´m binnen Lachen

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:17

Ik kom misschien wel eventjes langs om te kijken, eventjes kijken in mijn planning ben nu namelijk druk bezig met het schilderen van onze woonkamer enz (met dat warme weer waar begin ik aan Verward )

Iedereen veel plezier met het rijden en maak er een mooie wedstrijd dag van *LOL*

Het weer wordt rond de 30 graden Cool dus geen 35 a 40 graden!

PS maakt er iemand nog mooi foto's Cheese! Mocht ik niet langs kunnen komen dan kan ik in ieder geval de sfeer proeven

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 08:26

Op teletekst staat nog steeds voor zaterdag "maar" 27 graden.....daar hou ik me da maar aan vast, ik moet zeggen dat ik er echt tegenop zie.
Bah, ik hou helemaaaaal niet van hitte, 23 graden is mooi genoeg voor mij en mijn paard!!!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-03 11:03

[quote="NaVy
Ik ga zo trouwens eindelijk een Endurancehoofdstel halen, had er al een, maar ben niet tevreden over het materiaal van deze. Eindelijk hebben ze ´m binnen Lachen[/quote]

Hi Navy,

Welke had je dan en waarover was je niet tevereden en welke ga je nu halen?

Groetjes Gerritje

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-03 13:44

Net de auto ingepakt, we vertrekken om ong. 17.30 uur en hopen dan 19.30 uur in Wittelte te zijn!! Ik hoop dat mijn groom en ik zelf nog in de auto passen zonder bedolven te worden onder slaapzakken en matjes en andere zooi!! Iedereen die gaat, Bon Voyage!! ik spreek frans tegenwoordig!