Shetten in shetweer: eerste

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Shetten in shetweer: eerste

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 07:17

Na de (te) zware en (te) warme klasse 2 voor Nickey in Zelhem, vandaag gegaan voor de klasse 1 in Renkum. Klasse 1 omdat we liever overnachten voor een klasse 2 en dat kon nu niet ivm ons werk. Vanmorgen heeeel vroeg ging het wekkertje. Om 6 uur reed ik van stal weg met twee redelijk vers geschoren pony's achterin die zich in de eerste instanties nauwelijks lieten vangen in de wei. Ze waren wel wat koud geworden vannacht. Heb ik dat weer.
We konden in Renkum lekker rustig aan doen en in alle rust de boel klaarmaken. Voorbespreking in de hozende regen maar daarna was het alweer droog. Veel belangstelling voor Nickey omdat hij zo zielig was in Zelhem. Leuk dat mensen daar aan denken.
Zo ging het weer zo'n beetje de hele dag: af en toe een heerlijk zonnetje maar op het andere moment weer regen. Voor de shetten prima weer. We hadden maar 5 liter koelwater mee, de rest kwam van boven (vlak voor de PA een goede bui) en het water op de PA even bijgevuld.
Vandaag niet eenzaam gereden zoals op de laatste wedstrijden. Al snel aansluiting gevonden op een span welshen en na de PA op een enkelspan paard. Pony's hadden er zin in, waren eigenlijk nog te huppelig voor de finish en konden nog wel een ronde. Moest door dat gehuppel wel wachten met aanbieden maar dat was wel prima.
Vervolgens een prima nakeuring. Daarna trailer op, trailer af. Steeds als ze weer even stonden te grazen, begon het weer te regenen.
Bedoeling was om 11 km/u te rijden, het werd uiteindelijk 10,99 km/u. Resultaat: eerste plaats!!!! Weer helemaal trots op mijn mannen.

Route was fantastisch. Steentjes op de paden maakte het wat zwaar voor de blote voeten. Organisatie was heel goed.
Ik heb vandaag echt genoten van de rit: pony's moesten alleen worden ingehouden, niks aan te drijven, kar vertoonde ineens niet allerlei rare geluiden op een wedstrijd, pony's aten en dronken goed en een gezellige sfeer

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 07:19

Prima prestatie. Gefeliciteerd!

friesiszwart

Re: Shetten in shetweer: eerste

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 08:10

Netjes hoor, gefeliciteerd met het behaalde resultaat.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 09:04

Ik denk dat ze voor jou ook een wintercompetitie moeten gaan starten ;)
Gefeliciteerd, vind het weer een mega prestatie met die kleine grote mannen van je.

L_Rivaldo

Re: Shetten in shetweer: eerste

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 11:05

Super gedaan napie! nogmaals gefeliciteerd met je eerste prijs met je turboshetten :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 17:57

Nogmaals van harte gefeliciteerd +:)+
Vond het leuk om jullie eens in actie te zien

:D

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:12

Geweldig gedaan, shetten zijn super.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:21

ook via deze weg:

gefeliciteerd, wij hebben alle2 super shetjes.... shetjes rule _/-\o_

heb jij al foto's van jouw wedstijd?

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-10 21:45

Van Fannetje en op de site van de zuid veluwe rit
Deze heb ik van Fannetje
Afbeelding

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 21:49

waanzinnig, respect voor je _/-\o_ hoe hoog zijn jouw shetjes?