endurance Onstwedde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-03 21:42

Nou dat wordt het zeker wel, als ik zo es kijk wie er allemaal komen!!!
Zullen we allemaal een witte anjer dragen in ons knoopsgat?? hihihi

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-03 21:51

Zoals het er nu naar uit ziet kom ik niet met Don, maar ga ik gezellig helpen met Annalynn groomen ( en een ieder die met haar rijdt en er ook behoefte aan heeft Haha! )
Ik verheug me er al op!

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:45

Ik heb totaal geen verstand van endurance, maar woon vlakbij Onstwedde. Dat jullie allemaal zo'n eind reizen! Maar er zijn zeker niet zo heel veel endurance wedstrijden.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:22

Jawel hoor, zo'n 12 tot 15 per seizoen (maart t/m oktober).
Maar de wedstrijd in Onstwedde is de deelnemers van vorig jaar zo goed bevallen dat er nu veel meer mensen heen gaan.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 21:44

margriet11 schreef:
Ik heb totaal geen verstand van endurance, maar woon vlakbij Onstwedde. Dat jullie allemaal zo'n eind reizen! Maar er zijn zeker niet zo heel veel endurance wedstrijden.


tja de wedstrijden zijn door heel het land, en als je eenmaal verslaafd bent aan de endurancesport heb je er veel voor over hoor Haha!
vele komen zelfs een dag ervoor al en slapen in tent of trailer.
is altijd heel gezellig.
en ik zeg altijd maar zo je komt nog eens ergens he?
zo zie je eens wat andere bomen dan je eigen bos Knipoog

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:04

Ach als je veel kilometers te paard vreet zijn die kilometers met de trailer zeker te overbruggen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 23:10

Ik doe definitief niet mee, zou in de kennismakingsklasse meedoen, maar paspoort is wat aan de late kant en het trainen heeft ook even stilgelegen, vind ik dan niet eerlijk tegenover paard.
Maar ik kom wel kijken, en als Rieja nog een hulpgroom nodig heeft bied ik me hierbij aan Lachen

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 19:45

Wel cool hoor, veel succes!!!!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 11:00

hebben jullie het boekje voor onstwedde al binnen? Ik kom net terug van een weekje bergen (noorwegen) en hoopte bij mijn stapel ppost het boekje te vinden. Helaas nog niets...

straus
Berichten: 129
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 14:34

nee, ik heb ook nog niets gekregen.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 16:50

Ik had ook gehoopt zaterdag een boekje in de brievenbus te vinden, maar helaas... ook niks!! Misschien dan maandag!!!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 16:56

nee, ik ook niet!
Hoop het toch wel spoedig te krijgen....
zal maandag/dinsdag wel komen
als het er woensdag nog niet is ga ik me pas zorgen maken Tong uitsteken

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 17:33

nou, als niemand het nog gehad heeft zal het wel kloppen denk ik!!
ik hoop dat het zaterdag niet zo warm wordt, niet goed voor Latoy, die heeft liever koel weer en ik ook eigenlijk (tenminste...met een wedstrijd dan hè!)

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-03 19:27

nee wij hebben ook nog niets ontvangen.
zal morgen wel komen vermoed ik.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 10:22

begon me al zorgen te maken, maar als niemand het nog heeft zal het inderdaad vandaag wel bij de post zitten. Ik heb er al erg veel zin in. Nu even duimen op goed weer (niet teveel zon, lekker koel briesje...)

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 11:25

Ik zit al een tijdje te denken of ik ook eens mee zal doen, maar ik ben bang dat ik 1) het zelf niet volhoud en 2) geen grooms heb en dus in de problemen kom op de controles.
Ik kan er in principe zelf wel komen, maar dit soort dingen gaan toch een stuk makkelijker als je ouders of andere familie hebt die dit soort dingen leuk vinden en mee willen helpen. Dus helaas voorlopig niet (hoewel hij nu wel in super-conditie is) en misschien rijd ik een keer mee als het op de Veluwe is. Denk ik. Hoop ik.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 13:40

gerritje schreef:
Ik heb er al erg veel zin in. Nu even duimen op goed weer (niet teveel zon, lekker koel briesje...)


Haha! heeft u nog meer verlangens? Knipoog hihi.
misschien nog een droge dag, denk wel dat het goed weer is.
is ook wel fijn de dag ervoor he?
heb er ook veel zin in hoor, ben hier nog nooit geweest.
neem applause mee trouwens want fadilah is niet helemaal goed.
jij kwam toch ook slapen?
kom jij smiddags al of savonds?
wij willen smiddags weg rijden, ligt er aan hoe druk het onderweg is.
maar geloof dat we een uur of 3 onderweg waren dus zal wel eind de middag zijn eer we er zijn.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 15:06

ik heb het boekje net binnen gekregen

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:33

ik ook!! toch een massastart in de klasse 2, ik hoop net als Gerrita op lekker koel weer met een briesje. Ik ga echt voor het uitrijden van onze tweede klasse 2 wedstrijd en dat Latoy er goed doorheen komt...dan zal ik zoooo trots op haar zijn!!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 18:05

wij gaan ook voor het uitrijden hoor, al is het zijn derde klasse 2.
heb liever dat we goed gekeurd worden dan dat we vooraan eindigen en alsnog afgekeurd zijn. Huilen
en aangezien ik de lijst gezien heb gaat ons dat toch nooit lukken want dan moet ik hem over de kop gaan rijden en dat zal ik nooit doen.
geniet nog liever een aantal jaaren van me knuffelpaard Lovers
tot zaterdag, wie weet kom ik je wel tegen *LOL*

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 21:30

Ikke is heel verdrietig....
Ilonka is vandaag naar de smid geweest, en wat ooit nog maar één keertje is gebeurd in Ilonk's hoefsmidgeschiedenis is weer gebeurd.... Ze is vernageld!
Morgen moet het over zijn (Ilonk is heel gevoelig, en de smid vond dit niet heel zorgwekkend voor haar) en anders gaat het ijzer er weer af. Hopen dat het dan over is. Maak me wel zorgen om zaterdag. Volgens de smid moet het kunnen als ze woensdag weer rad loopt.
Ilonk loopt rechtuit en op het asfalt prima, alleen op de volte valt ze wat op linksvoor. Ik baal echt.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 22:19

Hee Annalynn, dat is echt heel erg balen joh, ik hoop dat het morgen weer over is, ik had me er juist zo HEEL ERG op verheugd om gezellig samen te rijden en zo ook meteen Djilan eens te ontmoeten...
Maar het gaat gewoon door hoor, ik voel het, morgen is het weer over!!!!
Geef maar een aai van mij over de zere voet, helpt!!!!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 22:51

Och! Bloos Wat balen, hopen dat het idd wel meevalt!

Ik heb het boekje ook binnen, en ook ik hoop op een koel weertje (de verwachting hier is dat mijn crooms een drukke dag gaan krijgen) 't fjordje heeft het zooooo snel warm... Lips are sealed

Ik heb startnummer 14, dus allemaal onthouden ( Tong uitsteken ). Ik ben daar zelf zoooo slecht in, vergeet altijd naar bokkers te kijken, maar wij kunnen niet missen! (westernrijdende fjord, misschien wel bitloos dan, en een maffe hoofddoek, Nerd voor de koelte! Het schijnt wel te werken, dussssssss............... Kwijl )

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 22:53

ik herken je zeker aan je hoofddoek, ik heb daar vorig jaar echt met verbazing naar gekeken!!! Misschien is het ook wel wat voor Latoy, die kan ook niet tegen de hitte!!

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 23:04

Hoi!
Ja, ik weet het..misschien komt het zo uit dat we samen gaan starten, lijkt me wel gezellig, maar ik geloof dat ik ook nog iemand naar me toe geschoven had gekregen die het nog niet lang of voor het eerst deed (als ervaren persoon (??!) Maar goed. Dat zien we dan wel.

Oh! Ik kon je niet vinden op de lijst, maar ik zie dat je klasse II gaat starten of niet? nr. 224 toch? ja, dat weet ik wel bijna zeker! Leuk joh! Oh, dan kunnen we ook niet samen starten, nou ja, wel zien elkaar vast wel!

IK heb er zin in, zou eerst ook klasse II doen, maar het is pas m'n eerste wedstrijd dit jaar! Dus dat durfde ik (nog) niet aan....In Wittelte misschien, hangt van deze 2 af.

Tot dan allemaal!