endurance Onstwedde

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 16:20

mazzeltje wanneer kom jij daarheen?
ook smiddags of kom je ook pas later in de avond?
wij zijn er smiddags al, later in de middag denk ik want het is voor ons een 3½ uur rijden geloof ik

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 17:12

Ik rij er ook een uur of 3 over meen ik me te herinneren van vorig jaar, ik ben er hoop ik een uur of 4!! Gaan jullie ook mee een pizza of een patatje scoren???

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 17:37

nou we zitten net patat te eten hierzo.
en we nemen broodjes mee, ook hebben we twee jackrusseltjes bij en die kunnen ook niet overal mee naar binnen heb ik wel eens moeten ervaren.
ook zit ik liever bij me paardje in de buurt, vooral als het weer de eerste keer is dat ie in een paddock staat.
denk dat wij er ook wel zo rond die tijd zijn.
kunnen we in iedergeval effe kennismaken.
weet ik ook weer tegen wie ik klets op bokt Haha!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 22:17

Ik heb voor de zekerheid ook nog een stal gereserveerd, ik heb nl. geen stroomapparaat, ze heeft best respect voor het draad, maar om haar er `s nachts in te laten staan lijkt me toch niet zo'n goed idee, maar inderdaad het is leuk om even kennis te maken!!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 22:45

nou onze accu is weer net nieuw en vorige keer uitgetest door me man die een gat in de lucht sprong hihi.
dus we weten dat er stroom op staat.
en bij hem zet ik altijd 3 draden in de ronte dus vermoed wel dat ie er achter zal blijven.
vorig jaar was ie vrij rustig in de paddock, alleen toen klasse 3 vertrok stond ie te bokken enzo hihi.
maar we zien wel.
tot morgen in iedergeval.
morgenochtend eerst achter luchtbedjes aan want die we nu hebben dat stomme matras loopt leeg grrrrrrrrrrr
en ik wil wel slapen nl hihi

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 22:47

ik heb er ook net 1 geleend...hihihi mijne is spoorloos verdwenen, het is wel een hele dunne die ik nu geleend heb, ben bang dat ie niet echt lekker slaapt!! (ik had het over een slaapmatje by the way!!)

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:05

Joepie we komen zeker! Ik heb vandaag Ilonk nog even een half uurtje laten draven en galopperen en dat ging super. Ze wilde alleen maar meer.
Zin in. Het weer lijkt me ideaal, maar nu regent het en dat vind ik toch wel weer jammer.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 23:07

Gelukkig alles op tijd weer goed!!!!!!!!!!!!! zaterdag wordt het volgens de weersvoorspelling ongeveer 20 graden met zon, ik heb liever bewolking zei de zeur!!! maar regen is ook niet leuk, alhoewel...beetje motregen geeft niks!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:10

ja maar dan alleen voor de vetgate, en niet tijdens en voor de finish. Eh als ik even mag bestellen!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 23:12

bestel meteen een patatje met voor mij...ik heb honger maar ik ben aan de lijn haha!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:17

oke

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 23:20

Ik kom zaterdag met Rieja mee, om te groomen samen met haar vader. Heb er ontzettend veel zin in, kan helaas zelf niet meerijden maar wel alles van heel dichtbij zien nu Knipoog Ik hoop dat ik ook een hoop bokkers zal ontmoeten, maar dat moet haast wel!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 23:36

welterusten en tot morgen!!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 08:37

hihi tot vamiddag. Haha!
ja leuk om bokkers te ontmoeten Bloos alleen ken ik er tot nu toe bijna geen en zal dan ook iedereen zo voorbij kunnen lopen hoor, dus is niet met opzet Knipoog
vraag gewoon ben jij van bokt
tot vamiddag of morgen allemaal en veel succes

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 08:51

nou wij zijn erg goed te herkennen. Zie je twee te dikke paardjes, een fjord en arabier die zijn van mij en dan ben ik vast ook wel ergens in de buurt!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-03 10:45

Mijn paard is ook goed te herkennen, ze is 1.76 m en valt wel op tussen de arabiertjes en dravertjes!!!

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-03 11:03

Ik heb ook al zo'n zin!
Ik vertek hier rond een uur of 3, maar heb geen trailer dus gaat het wat sneller.
Mijn slaapzak is alleen behoorlijk dun, dus ik hoop niet dat ik het al te koud ga krijgen. Ik ben nl een echte koukleum!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 21:22

mazzeltje schreef:
Mijn paard is ook goed te herkennen, ze is 1.76 m en valt wel op tussen de arabiertjes en dravertjes!!!

Mis dus Haha!
Op een gegeven moment stond ik naast een erg grote KWPN'er, ik vroeg hoe groot die was. "1.76" ("kan niet missen", dacht ik ) "Zit je ook op bokt?"

" Verward " - nooit van gehoord

Haha!
Maar Annalynn heb ik iig wel gezien, ze zwaaide nog terug toen wij het terrein op reden met de trailer, maar ze wist vast niet dat Rieja en ik dat waren *LOL* Natuurlijk ook de trailer van Navy gespot, maar degene die in de auto de krant zat te lezen was niet Mandy Schijnheilig en verder was er helaas niemand in de buurt.

Heb trouwens foto's op ITP gezet.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 13:29

Gisteren een heerlijk erit gehad. Nasir mijn nieuwe paardje liep zijn eerste klasse 2 en heeft hem supe rgoed uitgereden. 14 km/h gemiddeld op de 58 km is voor de eerste keer echt een topprestatie vind ik zelf. Uck heeft mijn moeder door de laatste km gesleept, wat was hij lief voor haar zeg. Kun jij niet meer, ach blijf er maar gewoon op zitten ik doe alles wel voor je. De rit was wel veel langs bermen, maar ook zeer mooie zandpaden waar we even lekker konden galoperen (nasir in galop, uck in zijn mega draf). De organisatie was super, het terein oke en de route was prima te doen. Ik weet niet of we volgend jaar er weer 4 uur voor gaan rijden maar zo voor een eerste klasse 2 voor Nasir was het erg goed.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 13:58

wat je allemaal zei over de organisatie enzo, daar sluit ik me volkomen bij aan.
weet ook niet of ik hem volgend jaar nog rij, wat een pokke eind met de auto zeg. druk op vrijdag, stapvoets rijden.
terug weg ging wel beter hoor, maar na zo lange dag is dat toch wel vermoeiend.

ook wij hebben lekker gereden.
jammer dat ik nog verkeerd gereden ben, maarja niets aan te doen.
paardje liep super en ben erg trots op me manneke.
hij is nou ook klasse 3 startgerechtigd.
al blijf ik voorlopig nog wel in klasse 2 met hem.

oja gerritje, hihi wat dacht jij welke oen toetert er nou weer?
wij wilde alleen maar dit zeggen

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 14:41

arabianfrend schreef:
KNIP KNIP
oja gerritje, hihi wat dacht jij welke oen toetert er nou weer?
wij wilde alleen maar dit zeggen



Hihihi, had het door hoor. Ik zwaaide nog terug. Is je zadel weer helemaal goed? Ik ben nog even op het podium gaan zitten (champion) die ze bij hun hadden. Wat zit dat toch lekker. Wellicht als ik ook de centenpest heb koop ik er een voor Uck. Nasir zijn zadel (hulsebos) komt 2 juli.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 15:47

ja zag je nog zwaaien, maar je had zo een gezicht van wie is dat haha.

ja mijn zadel is weer goed.
ik had hem gekocht met neoprane erin, maar hun hadden wel me zadel binnen gekregen maar het neoprane wat er in moest had ie toen nog niet.
heb dus een poosje met ander vulsel moeten rijden.
nu was het neoprane wel binnen en heeft mark het dus vervangen op de wedstrijd.
die champion is met die bontzitting toch?
die had ik toen ook als paszadel bij applause.
reed inderdaad super hoor, alleen ik had zo wil toch liever een zwarte en dan liever leer omdat als het regent dat bont dan zo nat word.
vandaar dat ik hetzelfde zadel als dat van fadilah genomen heb voor applause.
alleen nu in de kleur zwart, van fadilah is bruin.
en ik wist ook dat het lekker zit, en rijd.

uh kwam jij volgende week nog naar mij of niet?

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:14

ja leuk, ik pb je wel even voor volgende week

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:22

't was een geslaagde dag! Weer een wedstrijd goed uitgereden! Haha! maar het ging allemaal wel wat vreemd, met een rusthartslag van 40, binnenkomst p/a van 72 !!! helaas...na 10 min wel 60, maar ja, niet echt fijn gevoel...finisch 58 & dan bij de nakeuring 32!!!!!!??????????????????? Verward Verward Verward

De trailer van Navy heb ik idd ook gespot + paard & persoon in kwestie ook.'t was een kort gesprek van enkele regels, maar we waren ons beiden aan het voorbereiden. Ook annelyn heb ik gezien en mazzeltje! Kwijl

En m'n cap is ook weer terecht, die zou Sabine meenemen (lojsar) op bokt.

Op naar de volgende!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-03 19:17

Ook ik was erg te spreken over de organisatie!! Poe poe er was geen moeite te veel, bij elke oversteek had je verkeersregelaars, heel fijn, al vroeg ik me wel af waarom ze er soms zaten want aan verkeer zie je daar niet veel, nee voor ons randstedelingen is er geen verkeersgeregel nodig, ik steek regelmatig autowegen over (zonder stoplichten) met mijn paard. Maar toch was het fijn dat men de moeite genomen heeft, en niet ieder paard komt uit de randstad natuurlijk (ik wou er trouwens ook wel graag vandaan, maar dit terzijde...)
We hebben dus onze tweede klasse 2 rit geklaard, ik ben dan ook weer supertrots op mijn bruine vriendin een gemiddelde snelheid van 12.53, we zijn 20-ste geworden van de 23, maar als je ook ziet wie er allemaal meededen ...Het voornaamste is dat we de rit prima uit gereden hebben, alhoewel ik een flinke plek op mijn k*nt heb, tja ik rij ook niet iedere dag 58 km hoor!!!
Het enige waar ik persoonlijk nogal van schrok was dat Latoy haar hartslag na de finish erg langzaam daalde, ze kwam binnen met 68, wat ik best netjes vond, maar toen ik bijna moest nakeuren heb ik nog even gemeten en toen was ie 63, ik schrok er van want voor mijn gevoel had ik haar op rond de 50 geschat, en je bent pas goedgekeurd met 56...
Gelukkig was ie op de keuring zelf precies 56, maar toen ze weer in de paddock stond ging ze echt METEEN plassen, echt een hele waterval, dus ik weet wel zeker dat die hoge hartslag daar vandaan kwam....hele opluchting, ik was al bang toch teveel van haar gevraagd te hebben!!
We waren 's avonds rond 20.00 uur weer thuis en Latoy is verenigd met haar hartsvriendin Sil, ze heeft nu 2 dagen "landrust" , haha, en woensdag ga ik maar es een half uurtje dressuren , lekker buigen en strekken!!
Maar heeft ze het niet goed gedaan ?? en dat voor een paard dat volgens de medische wetenschap niet kan lopen van de artrose!? Ze bewijst dacht ik wel het tegendeel!! Mijn vriendin, en ik ben heeeel erg trots!!!