Laag Soeren, Ganna mijn eeuwige dank!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Laag Soeren, Ganna mijn eeuwige dank!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 18:14

Ben vandaag gestart op Laag Soeren, toch maar klasse 1 omdat ik hoorde dat het behoorlijk zwaar terrein is en bovendien heeft Latoy nog nooit meer als 55 km gelopen, dus dan meteen over de 70... leek me wat te veel van het goede, ik hou mijn paard toch graag heel!!!
Ik starte samen met Annalyn, Ganna op dit forum, het ging hartstikke lekker onze paarden liepen hartstikke goed met mekaar op ondanks hun hoogte verschil, Ilonka is natuurlijk een fjord en Latoy een halve tuiger van 1.76 m. Maar dat gaf totaal geen problemen.
2 km voore de P.A stonden Ganna"s grooms (haar ouders) en die waren zo vriendelijk om ook mij van water te voorzien, Ganna is daar ook afgestapt om verder naar de P.A te lopen en ik ben nog even doorgedraafd en toen ook afgestapt om te voet verder te gaan naar de P.A, gelukkig onderweg ook mijn grooms tegengekomen (had dit keer ook de beschikking over 2 hulpgrooms, waaronder Anne van Bokt, die voordat ze een endurance gaan starten ook eerst eens wilden groomen, nog bedankt jongens!!!)
Op de P.A was Latoy haar hartslag 52, mocht dus gelukkig meteen weer door, even op Annalyn gewacht die ook meteen door mocht en hopla daar gingen we weer.
Het tweede gedeelte ging ook heel voorspoedig, ietjes meer gestapt maar eigenlijk bijna alles in een flink tempo gedraaft. Het bordje 2KM voor de finish was volgens ons verdwenen, maar misschien hebben we het ook gewoon niet gezien, dus vanaf het bordje 1 KM voor de finish gestapt.
Latoy kwam binnen met hartslag 48 wat echt supernetjes voor haar is, en Annalyn met 60, ook prima dus!!!!
Onze paardendames hebben het echt wel meer dan goed gedaan, als ik het in de gauwegeit goed heb uitgerekend hebben we rond de 11.60 KM per uur gereden, en aangezien het een behoorlijk zwaar terrein was vind ik dat echt een prima resultaat. Nakeuring was ook goed, Latoy had hartslag 44 en Ilonka geloof ik ook!!!
Het was een leuke dag met een goed resultaat!!!
Verder wil ik nog via "BOKT" Annalyn laten weten dat ik haar HEEEEL ERG DANKBAAR ben dat zij echt ALLE hekken voor haar rekening heeft genomen, mijn paard is zoals ik zei 1.76 m, en ik ben helaas niet een van de lenigsten, dus heeft ze mij echt heel veel moeite bespaard!!!! echt toppie!!!!
Nou, ik ga nog even terug naar stal om te kijken hoe het met Latoy is, helaas mocht ze niet het land op omdat het te nat is, echt balen voor haar hoor, ik ga wel een half uurtje met haar stappen!!! (bah, geen zin meer in , ben ook een beetje moe hè)

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:35

Ik was ook mee groomen... Haha! (ja zit ook op bokt *LOL* )
Maar goed, ik vond het een hele leuke dag en het was heel leerzaam om een dag je slaaf te zijn. Haha!
Het was heel gezellig en Latoy is een geweldig lief en leuk paard.

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 18:39

We moeten jouw juist bedanken voor de geweldige ervaring! Weet nu iig zeker dat ik ook endurance ga rijden! Heb erg veel geleerd!
Latoy is zeker geweldig ( groot Clown )
En ook een prima resultaat!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-03 21:04

hoi Lepeltje en Anne!!!

Ik vond het leuk dat jullie het leuk vonden!! ennuh Lepeltje....ik wist niet dat je ook op Bokt zat!!! grappig!!! Ik zie jullie vast wel es op een wedstrijd, lijkt me gezellig!!!!
Ben nog even bij Latoy geweest en het ging prima, ze heeft nog 2 scheppen zemelen met 5-granen mix weg zitten kanen...had ze wel verdiend hè !!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 21:37

Leuk dat ik je nu eindelijk 'live' heb gezien! En ik had je eigenlijk al vaker gezien op wedstrijden, maar nu weet ik ook welke namen er bij jouw gezicht en jouw paard horen. Haha!

Was weer een gezellige wedstrijd, ben blij dat ik me toch nog nuttig heb kunnen maken als schrijver op de vetgate, ondanks mijn kreupele pootje. Volgend jaar hoop ik zelf weer mee te rijden! Lachen

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-03 22:50

Zo klinkt goed hoor!!
En idd altijd handig zo'n meisje dat wat treetjes lager zit die de hekken voor je opendoet Haha!
Goed gedaan dus allebei, mooi zo!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 10:08

mazzeltje, zat jij dat toevallig na de wedstrijd in de kantine aan de tafel waar karin en djilan en annalynn ook zaten? Dan heb ik je gezien..... oeps niet even voorgesteld. Nou in onstwedde dan maar. Jammer dat ze niet in het land mocht. Wij waren pas om kwart voor tien op stal, Uck mocht lekker een nachtje in het land. Heerlijk. Normaalk staan ze bij ons 's nachts op stal.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 10:44

nee Gerritje dat was ik niet, ik ben vrij snel na de wedstrijd naar huis vertrokken (bij Utrecht) want mijn groom moest van daar uit ook weer naar haar huis in die staat nu eenmaal in Drenthe, anders werd het toch wel heeeel laat voor haar!!
Maar je hebt me wel gezien, misschien herinner je je nog dat er iemand op een groot paard bij Annalynn reed en die naar jou riep bij het passeren "Heeee, is dat nou Ucky de racefjord ??) nou, dat was ik!!!!
We zien mekaar vast nog wel eens live, maar in Onstwedde ben ik er jammer genoeg niet bij, dat is nl. mijn laatste college homeopathie en de week er op heb ik mijn tentamen dus die kan ik echt niet missen. Erg jammer want vorig jaar vond ik het echt een leuke wedstrijd!!!

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-03 16:13

aha, ja dan hebben we elkaar even gezien. Succes met je tentamen straks. Volg je een speciale opleiding?

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-03 22:21

heb net de uitslagen gelezen op de site van de Sprengenrit (Laag Soeren) en we zijn 23-ste en 24-ste geworden!! ik ben best trots!!!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-03 15:39

We doen toch maar wel mee in Onstwedde, kan het niet laten!!