alle endurance afgelast ;(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boardgurl
Berichten: 2
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: Ochten

alle endurance afgelast ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 10:52

alle endurance afgelast!! alle wedstrijden in het algemeen afgelast?? bale!!! wie rijdt er hier endurance? ik groom bij me paps Vingers aflikken
xxx Diana

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:04

nou nou nog niet alles is afgelast hoor. Alleen de aankomende wedstrijden die in het toezichtsgebied gehouden zouden worden. Hte is inderdaad behoorlijk balen dat de wedsrijden niet doorgaan. Hopelijk is niet het hele seizoen naar de knoppen en kunnen we straks weer lekker rijden. Ik ga volgend weeken in duitsland groomen. Kijken hoe een wedstrijd daar gaat en wellicht dan wat wedstrijdjes in duitsland meepikken.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:57

hee, waar ga je groomen in Duitsland? Ik zit ook aan klasse II in Duitsland te denken omdat ik Ilonk toch klases III wil hebben voor Holten.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 08:40

in ga dees groomen aanstaande zaterdag. Wil zelf eerst eens kijken hoe het er daar aan toe gaat voordat ik met trailer en al die kant op ga. Heb nog niet alle info maar het is een kl3 wedstrijd. Kaart wedstrijd of zo waarbij je op 50,60 of 70 ook kunt uitstappen en dan tellen de km die je tot daar gemaakt hebt.
Waar wil je gaan rijden in Duitsland?

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 10:17

Ohja die heb ik ook gezien... Ik dacht aan een rit in Nibeggen, maar die is 40 en 80 en die 40 valt nog in klasse I en ik vind 80 wat te veel voor de kleine pootjes van Ilonk die nog niet verder dan 55 hebben gelopen.
Ik weet niet of ik aan die "afhaakrit" mee mag doen omdat de langste afstand meen ik 80 was en ik denk dat je dan klasse III moet mogen rijden.
Houd me maar op de hoogte van waar je heen wilt, wie weet is het dan leuk om samen af te reizen.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 11:43

Zal ik doen. Maar ik ga eerst dus eens kijken aankomend weekend. Je moet daar inderdaad kl3 voor zijn om er te mogen starten. Zie wel dat ze in Duitsland erg veel wedstrijden hebben dus wellicht toch nog wat te rijden dit jaar.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:15

veel plezier alvast!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:50

Om ff ontopic te gaan Haha! Ik weet van nix of Holten gaat gewoon door hoor *LOL* Dussss.... mensen die bovenstaand berichtje lezen... trek er even niets van aan aub Haha!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 12:54

Ganna schreef:
Ik zit ook aan klasse II in Duitsland te denken...


Ik ook, als dit zo doorgaat... Gelukkig zitten wij redelijk dicht bij de grens, deze week maar eens kijken of er niet al te gek ver weg een wedstrijd wordt gehouden waar Ret en ik aan kunnen meedoen. Als onze grooms tenminste ook zin hebben om de grens over te gaan.

Maar om terug te komen op het bovenstaande bericht: het is dus NIET zo dat alle wedstrijden in NL voor dit seizoen zijn afgelast! Dat wordt per wedstrijd bekeken.

ieris

Berichten: 1776
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 13:27

Gelukkig zijn niet alle wedstrijden afgelast Haha!
Ik was van plan om dit jaar nog een keer mee te doen aan een endurancewedstrijd.
Dus hopelijk gaat het wel door!