austerlitz op superfjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 12:54

vippie,

Ik zou erg graag gebruik maken van je aanbod. Dan kunn jij en mijn groom die op mijn vaders fjord in katwijk heeft gereden en die dit jaar meer wedstrijden wilt gaan rijden gezellig kletsen over fjorden natuurlijk.

Alvast bedankt voor je aanbod.

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 16:05

Gerrita heb je al gehoord dat ze in Holten twee afstanden in klasse III gaan rijden. Een van 85 en 108 km. Het begint staads aantrekkelijker te worden. Allen het ponyklassement is afgeschaft voor klasse III.

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 08:46

noou ja zeg.... geen ponyklassement in kl 3. Discriminatie.... Ach het gaat gewoon om het uitrijden dat is voor geel al een overwinning. Leuk als je ook van de partij bent. Ik wil ook kl3 rijden daar. Maar goed het is nog ver weg. eerst maar richten op de wedstrijden die nu komen.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 12:51

Tja 85 km is inderdaad wel aantrekkelijk.... Eerst moet Ilonk er nog twee goed uit rijden in klasse II. Maar ik zit toch te dubben als ze lekker gaat om dit jaar een korte klasse III ook te doen. Volgend jaar kan ik nog een half jaartje rijden en dan zit het er qua school waarschijnlijk niet meer in.
Dub dub dub....
Eerst op naar Kootwijk, met extra groom dus!
Enne Brig red jij dat met 40 liter? Ik heb bij Ilonk zeker 100 liter water mee, en dan nog moet ik bij vullen.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 13:00

Jaaaaaah.... doen Annelyn!! Party!! Dan zitten er mooi twee gele rakkers in klasse 3 Haha!

Enneuh... solly dat er geen pony-klassement is in klasse 3 in Holten, maar ik weet het goed gemaakt... bij deze stel ik een prijs beschikbaar voor de beste pony van de klasse 3 in Holten. Deal? Haha!

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 13:06

Ehh ik moet eerst nog "even" klasse III startgerechtig worden. Maar het begint al te jeuken.....
En ik denk ook dat er drie fjorden mee doen in dat geval, Uck Plink en Ilonk. Zou wel heel erg stoer zijn niet waar?
Maarten aan die prijs houden we je!!!

brig
Berichten: 162
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 14:05

zeker aan die prijs voor de beste fjord houden we je.

Nu eerst maar even afwachten hoe dat gaat lopen met die kippenpest. Annalynn, ik denk dat kootwijk waarschijnlijk niet doorgaat nu er een verbod is om evenementen te organiseren. Jammer ik had er zo'n zin in.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 15:20

Brig,
Mn aanbod blijft staan hoor, ook voor volgende wedstrijden.
Viv