Endurance Austerlitz

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 21:39

Als je (nog) geen lid bent van de DER rijd je in de kennismakingsklasse, en anders in klasse 1. De route is voor beide hetzelfde, de afstand dus ook. Het enige verschil is dat je in klasse 1 max. 13 km/u mag en in de kennismakingsklasse max. 12 km/u. Als je in klasse 1 het maximum overschrijdt, krijg je straftijd. Als je dat in de kennismakingsklasse doet. ben je gediskwalificeerd. Oh ja, en de kennismakingsklasse telt niet als wedstrijd, er wordt dus geen klassement opgemaakt.

De kennismakingsklasse is net iets strenger dus. Het volledige reglement staat overigens op www.deronline.nl - maar dat had ik volgens mij al eerder gezegd in dit topic (even geen zin om terug te bladeren Knipoog ).

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 23:45

Hmm...vreemd, ik heb opgegeven geen lid te zijn en dat het mijn eerste keer was, maar toch sta ik volgens mij gewoon bij klasse 1....

Hoe doen jullie dat met het inschrijfgeld? Ik betaal bij dressuur en SGW altijd ter plaatse....overmaken is nu toch niet meer op tijd vrees ik...

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 00:19

Ja klopt, iedereen die de 26 km rijdt staat bij klasse 1, maar bij het verwerken van de uitslagen maken ze wel onderscheid tussen DER-leden en niet-DER-leden.

Inschrijfgeld kun je ter plekke betalen, ik maak het ook eigenlijk altijd ruim van tevoren over maar als dat niet meer lukt kun je dus ook contant betalen.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 00:30

Hoi Cornelie, start je samen met nummer 181? Dat is een vriendin van mij met haar tuiger. Als dat zo is moet je haar maar de groeten doen en veel succes wensen. Ik ben er niet anders reed ik ook mee.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 06:34

Ik ben nummer 2(plaatsje vrijgehouden!) en pappa is nummer 24. Wij gaan denk ik wel mensen tegenkomen die veel harder rijden dan wij en die van de 2e groep zijn.
Het parcours ken ik uit m`n hoofd, het is ons trainingsrondje Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 08:18

Nee, ik start samen met nummer 114 ofzo of iets in die buurt en als het goed is samen met paardje van fasel. Maar alleen samen starten, de rest zien we nog wel. Maar nu kan ik tenminste om 11.10 starten ipv 12.40 Lachen

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 11:03

Fasel"]
[quote="gerritje schreef:
he dat is leuk! Ik zal even overleggen. Moet ook even met de grooms overleggen want het is een wedstrijd die eigenlijk niet op onze kalender stond. Wilde namelijk Norg rijden.
Maar een heus kampement is natuurlijk altijd leuk. Zetten jullie de paarden in een paddock of ergens op stal?


Wij prikken een paddockje voor ze. Heb ik al aangevraagd. Zou inderdaad wel erg gezellig zijn dan.
[/quote]

Ik heb alle spullen voor een paddock, Uck vindt overnachten in de paddock geen probleem. De vraag is alleen hoe Nasir het doet. Ach denk gewoon uitproberen en dan maar kijken hoe het loopt. Scheelt wel heel erg vroeg opstaan...

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:27

gewoon stroom op de draad en de draad wat hoger spannen misschien en dan moet het volgens mij wel lukken.
het is altijd effe wennen en spannend zo de eerste keer wat ze doen in de paddock.
de witte van mij maakt zich niet druk, de bruine staat wel eens te bokken in de paddock dus bij hem voor ons gevoel een draadje extra haha.

zocht jij nog een zadel gerritje?
heb nog wel een ijslandzadel te koop.
en een western ook waarschijnlijk want meneer krijgt schuurplekken ineens.
dus kan met hem niet rijden de zondag.
dus nemen we fadilah maar mee.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:41

Euhm… ik wil geen paniek zaaien of mensen erg teleurstellen, maar sinds half 2 vanmiddag geldt er weer een algeheel vervoersverbod van pluimvee (ik werd hierop gewezen door Karin, thanx Ka Knipoog ), evenhoevigen en eenhoevigen afkomstig van bedrijven waar zich pluimvee bevindt. Onder dit pluimvee vallen dus allerlei verschillende soorten vogels, waaronder ook watervogels. Ik heb net gebeld met het ministerie van LNV (0800-2233322) om te vragen of paarden afkomstig van een stalling (dus bedrijfsmatig) waar zich eenden bevinden vervoerd mogen worden. Dit mag dus niet… heel vervelend… Scheve mond Deze eenden worden wel hobbymatig gehouden, maar aangezien het hier een bedrijf betreft geldt dus ook voor dit bedrijf een vervoersverbod…

Echter vertelde men mij wel dat een paard wel vervoerd mag worden vanaf een particulier welke pluimvee houdt voor de hobby.

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:41

Aangezien ik als toeschouwer Kootwijkerbroek heb gemist, ga ik a.s. zondag in austerlitz kijken om een beetje sfeer te proeven en te kijken of ik in Zelhem wel echt aan de start wil komen Haha! .
Weten julllie of het als toeschouwer mogelijk is om bij de voorbespreking te zijn? En is die alleen om 8.30 of is er later op de ochtend nog een?

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 22:14

volgens mij kan je der gewoon bij zijn hoor.
enne volgens mij boekje is er om half 9 en om 10 uur een voorbespreking.
maar of het helemaal klopt weet ik niet want het staat nl bij klasse 2 en die starten voor het laatst om vijf voor half 10. dus kunnen nooit om 10 uur de voorbespreking hebben.
maar zal wel voor klasse 1 gelden denk ik.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 08:29

NOODOPROEP Haha!

Sorry, even een erg onbeschofte vraag: ik heb nog steeds geen boekje binnen, waarschijnlijk is het óf kwijtgeraakt met de post óf heeft de huishoudster (alias Oma Knipoog ) het als reclame gezien en weggegooid. Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn (delen van) dit boekje in te willen scannen en te mailen (cute_navy@hotmail.com)/PBen/hier plkaatsen? De belangrijke gegevens (tijdens, aanvliegroute, groomroute, deelnemerslijst etc) zijn erg gewenst Haha! Ik ben helaas te laat met bellen, zo snel gaat de post niet Haha!


Alvast ontzettend bedankt!!! *kijkt hoopvol*

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 12:52

jij bent nr 32 en start om half 10
voorbespreking om 8.30 en 10.00
start zie lijst.
finish open vanaf 11.00
secretariaat open van af 7.00
voorkeuring vanaf 8.15
sluiting start 13.30
ik zal zo effe kijken of ik het kan copieren en dan mail ik het je wel even.
hopen dat de scanner het nu doet, is wel eens probleem nl.
maar zal proberen.
enne succes morgen he?

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 13:10

jaja het is me gelukt hoor navy! Haha!
dus ik mail het effe naar je toe.
hier op bokt ben ik nog niet zo handig nl, zoals foto plaatsen of iets toevoegen met een pbtje Knipoog
dus hoop dat het goed aankomt.
laat het effe weten a.u.b of je het goed ontvangen hebt

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 13:36

Pffff, wat geweldig!! Het is gelukt hoor! Je hebt me gigantisch uit de brand geholpen! Ontzettend bedankt! Dank dank dank! Toch met een gerust hart vertrekken Haha!
(ik wou je via de mail bedanken, maar ik kon niks verzenden Verward Vandaar op deze manier!)

Ontzettend bedankt nogmaals, en tot morgen!
Succes allemaal alvast! Hoop dat het iets warmer wordt als vandaag.. Lips are sealed

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 13:49

Ik wens jullie allemaal veel succes en hoop ook op een beetje beter weer dan vandaag....

Ik wacht vol spanning op de verslagen Lachen

gerritje

Berichten: 757
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 14:17

arabianfrend schreef:
gewoon stroom op de draad en de draad wat hoger spannen misschien en dan moet het volgens mij wel lukken.
het is altijd effe wennen en spannend zo de eerste keer wat ze doen in de paddock.
de witte van mij maakt zich niet druk, de bruine staat wel eens te bokken in de paddock dus bij hem voor ons gevoel een draadje extra haha.

zocht jij nog een zadel gerritje?
heb nog wel een ijslandzadel te koop.
en een western ook waarschijnlijk want meneer krijgt schuurplekken ineens.
dus kan met hem niet rijden de zondag.
dus nemen we fadilah maar mee.


Hoi,

Nee zoek geen zadel meer. Gisteren is de zadelmaker langs geweest en die heeft een zadel aangemeten voor Nasir en naar Uck zijn zadel gekeken. Die is goed maar de hele vulling moet eruit gehaald worden en dan opnieuw vullen.

Tot morgen
gerritje

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:30

NaVy! schreef:
Pffff, wat geweldig!! Het is gelukt hoor! Je hebt me gigantisch uit de brand geholpen! Ontzettend bedankt! Dank dank dank! Toch met een gerust hart vertrekken Haha!
(ik wou je via de mail bedanken, maar ik kon niks verzenden Verward Vandaar op deze manier!)

Ontzettend bedankt nogmaals, en tot morgen!
Succes allemaal alvast! Hoop dat het iets warmer wordt als vandaag.. Lips are sealed


fijn dat het aangekomen is.
tja waren ook zoveel blz om te versturen en de mail zei wel dat ie verstuurd was maarja zeker weten doe je niet he.
enne geen dank hoor, zou het ook fijn vinden als ik ergens hulp voor nodig had dat iemand me zou helpen.
en je had geluk dat me scanner het deed want dat kreng wil nogal eens weigeren Boos!
misschien zie ik je morgen nog wel.
succes in iedergeval met de rit.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 21:47

Jij (en iedereen natuurlijk!!) ook! Heb nu alleen geen startnummers/tijden van jullie, dus iedereen moet mij maar ff aanspreken Tong uitsteken Wij zijn die met die knalpaarse trailer.. Kan niet missen Knipoog

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:24

Hoi,

Kan iemand ook voor mij de routebeschrijving voor naar Austerlitz (v.a.
Arnhem A12) opschrijven of mailen?

Ik ga er morgen heen voor de gezelligheid, maar weet niet waar het
terrein is en hoe ik er moet komen!

Alvast hééél erg bedankt!

Djilan

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:28

Misschien heb je hier nog wat aan?
http://www.deronline.nl/details/dausterlitz.htm

Ik had de hoop om morgen te kunnen gaan kijken, omdat mijn zus en ik morgen naar Amsterdam gaan voor de Lipizzanerdag. Ik had dan van tevoren graag langs Austerlitz gewild om een paar starts te zien, maar mijn zus haar bijrijdster had geen zin om zo vroeg te vertrekken.
Jammer maar helaas.

Heel veel succes allemaal morgen en ik duim voor een beetje fijn enduranceweer voor jullie. De weerberichten over morgen waren vandaag iig wel goed!
Lachen

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-03 23:55

Cody schreef:
Misschien heb je hier nog wat aan?
http://www.deronline.nl/details/dausterlitz.htm

Heel veel succes allemaal morgen en ik duim voor een beetje fijn enduranceweer voor jullie. De weerberichten over morgen waren vandaag iig wel goed!
Lachen


Heb ik idd wat aan gehad! Thanks
Jammer dat je niet komt kijken....

groet D.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-03 00:18

Veel plezier morgen Djilan.
Kom je nadien nog op stal??????

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 01:51

Karin schreef:
Zie, zo leer ik elke keer weer bij... Water op P/A en vetgates is me nooit opgevallen omdat ik altijd zelf water mee heb (lees: mijn grooms). Lachen



Mooi is dat Haha! kom je met een arm van inmiddels anderhalve meter lang op een P/A en blijkt daar gewoon een tank met water te staan ! (Kootwijk) hadden ze me ook wel eens mogen vertellen Haha!

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 08:20

Door schade en schande wordt men wijs lageveld Knipoog Tong uitsteken