14 juli a.s. Endurance Lage Vuursche

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
caballero

Berichten: 83
Geregistreerd: 29-10-01
Woonplaats: soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 18:18

Margreet, waar sta jij dan met je paard?

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 21:40

caballero schreef:
Hoe lang van te voren moet je voor de start aanwezig zijn? een uur?


Ik kan er in het algemene reglement niets over vinden. In Austerlitz stond het in het boekje: 75 minuten voor je starttijd, dus 5 kwartier. Op de andere wedstrijden ben ik steeds 1 uur van tevoren naar de voorkeuring gegaan.

We zijn dan wel ruim op tijd aanwezig: ik vind het altijd fijner om nog even aan de hand te kunnen laten stappen voordat de keuring plaatsvindt. Sommige paarden komen wat stijfjes van de trailer af en het is dan niet zo handig als je meteen voor de keuring moet.

Hartstikke leuk dat jullie meedoen, misschien zie ik jullie nog wel! In ieder geval heel veel plezier en succes! Lachen

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 22:43

Ga van 75 minuten uit, dat is de meest algemene tijd. In het reglement staat volgens mij niks, en ook in het boekje van Lage Vuursche staat alleen dat je ruim van te voren aanwezig moet zijn.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 23:18

Hoi!

Ik en mij n gjord zijn ook weer van de partij!
Ik heb nummer 133, een beetje laat opgegeven, jammer, maar ik kon er niets aan doen, mede-trailergenoot was kreupel en daar zijn wij afhankelijk van, maar nu gaat zijn baasje mee croomen.
Rijd deze wedstrijd met Ellen in mijn kielzog (of hoe je dat noemt) zal vast wel gezellig zijn. Zij is nummer 134.
Ik hoorde dat er trouwens by the way, nog meer eilandgangers waren.
Ik ook, kom net terug van een weekje luieren op Ameland, heerlijk!!!!
Goed, zie jullie zondag!

groetjes Renske.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:05

Ben alleen Karin tegengekomen.. En wat lijsters, van de mailinglist dus. Wel heb ik Nina gezien (geloof ik, Palominobont, kan niet missen), en misschien ook Mobick? Een klein meisje op een grote tuiger, klopte wel Lachen . Ontzettend leuk paard trouwens.. Ik was die ene die je een paar keer inhaalde en die jullie ook een paar keer inhaalde.. Op dat kleine Dravertje, met afgeknipt dekje Bloos Heb nog steedsw geen passende zadelvormige gevonden..

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 10:17

JAAAA Ik heb je gezien!!!! Volgens mij had jij wel een hele goede tijd of niet???? Inderdaad wat grappig, je viel mij op door je dekje en omdat jullie zo lekker 'kittig' voor bij kwamen!!! Heb je nog op de uitslag gewacht???? Die lange en ik waren 31 ste geworden, en ik ben er hardstikke trots op!!!