En zonder bit:
Ik ben er wel heel erg tevreden over, maar twijfel nog altijd een beetje over de maat. Hij past wel, maar de keelriem en neusriem zitten vrij krap, volgens mij is er maar 1 maat dus ik denk dat mijn paard gewoon een dikke kop heeft

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cody schreef:Balen, dat wist ik niet, dan had ik erg graag mijn neusriem wat ruimer gehad. Nu heeft de ring onder de kin niet zoveel ruimte om heen en weer te schuiven...
Cody schreef:Oh jee je weet niet wat je zegt...heb 2 jaar getwijfeld over de kleur...en dat zal ik bij een evt nieuwe weer doen![]()
Maar heb er idd wel eens over gedacht om toch voor een iets ruimere te gaan. Nou wie weet zet ik hem eens bij eenmaal andermaal, kijken wat men er voor over heeft en of ik hem daarvoor weg wil doen.
little_angel schreef:ik blijf dit topic ook even volgen! ik rijd geen endurance , maar ga van de zomer een paar keer een lange bosrit maken en om nou elke keer een halster in een tas mee te nemen is ook zo onhandig en onder zijn hoofdstel lijkt me voor het paard niet erg comfortabel, maar daar kan ik me in vergissen.ik zoek er dus een die niet zo duur is ,omdat ik hem waarschijnlijk maar hooguit 8 keer per jaar gebruik en dan vind ik het zonde om een hoop geld uit te geven.