Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Pattypaard schreef:Dit weekend gaan we mee naar het endurance trainingsweekend van endurance trainingen zuid Nederland in de Ardennen. Gaat er nog iemand daar heen?
Had getwijfeld om af te melden maar ze verzekerden me dat er rekening gehouden wordt met de ritten, dus dan gaan we toch maar .
SandraWierda schreef:Ballard_L schreef:Hier vandaag ook lekker getraind! We hebben een groot rondje gemaakt en Roadie liep lekker door. Ik heb het idee dat hij door krijgt dat we niet op buitenrit zijn, maar dat we trainen Ik heb dus toch maar besloten om me op te gaan geven voor Gaasterland in de impulsklasse. Nog even bij een vereniging aanmelden en dan kunnen we los Als het niet goed gaat, dan hebben we toch een mooie ervaring!
Gem: 10,7km/u
[ [url=m/usP64L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooie rit
Wat leuk ik doe daar mee in de klasse 1.
Om mee te doen in impuls hoef je niet lid te zijn van een vereniging alleen maar van de KNHS. Als je een startpas aan wilt vragen moet je lid zijn van de Endurance vereniging. Gewone rijvereniging hoef je dus helemaal niet lid van te zijn bij de endurance.
scooby09 schreef:Klinkt als een paard met karakter piekosjj
Wel lekker ritje hoop voor je dat de sneeuw snel weg is hoewel jullie daar aan gewend zijn vast moet ik er niet aan denken
Piekosjj schreef:scooby09 schreef:Klinkt als een paard met karakter piekosjj
Wel lekker ritje hoop voor je dat de sneeuw snel weg is hoewel jullie daar aan gewend zijn vast moet ik er niet aan denken
Ja karakter is wel een understatement haha. Ze is een echte merrie-merrie en een heuze drama queen. Ik zeg altijd voor de grap: ze is gevaarlijk aan alle kanten, want ze bijt, ze trapt achter én voor. Maar op haar eigen manier toont ze ook heel veel liefde, en eerlijk, ik vind 't heerlijk een paard met zo'n uitgesproken mening Al word ik er soms ook wel heeeel moe van hoor Maar ze wordt langzaam steeds een beetje liever
Ik zag het al op insta, lekkere rit hoor Ballard! Hoe lang is de wedstrijd die je denkt te rijden? Denk dat jullie al heel goed op weg zijn als ze zo lekker 20 km weg rijd
scooby09 schreef:Hilli schreef:Scooby09, denk dat de bodem vergelijkbaar is als bij jullie. Dus dat komt wel goed wat dat betreft.
Super en de omgeving meer bos dan open hei.?