Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
jazzejam schreef:En herstel is als die 60 of minder is?
jazzejam schreef:Wel interessant om te horen hoe jullie het doen. Hier nul ervaring mee dus we gaan idd eerst maar eens een tijd meten en kijk wat het effect van training is op hartslag. Nu na training even gemeten uurtje na terug komst. Wel net er voor stukje moeten scheren voor de contactpunten maar zat op netjes op 40/45.
nessinator schreef:Ik gebruik nu contactgel, dat werkt prima door de wintervacht heen.
Mijn paarden halen onder het zadel in stap nooit 60, die zitten allemaal rond de 80 in stap. Ik beschouw 'herstel' als hartslag teruggezakt naar een constante, laag genoege hartslag: voor Stinky is herstel in stap, minimaal een minuut op een hs onder de 90.
Marije_jiplover schreef:Ik reed altijd met mijn wandelschoenen met chaps en beugels met korf (EZ rides met korf).
Ballard_L schreef:Hier vandaag ook lekker getraind! We hebben een groot rondje gemaakt en Roadie liep lekker door. Ik heb het idee dat hij door krijgt dat we niet op buitenrit zijn, maar dat we trainen Ik heb dus toch maar besloten om me op te gaan geven voor Gaasterland in de impulsklasse. Nog even bij een vereniging aanmelden en dan kunnen we los Als het niet goed gaat, dan hebben we toch een mooie ervaring!
Gem: 10,7km/u
[ [url=m/usP64L.jpg]Afbeelding[/url] ]