(Geweldige) Endurance Holterberg

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Blackshadow1
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: renesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:46

NaVy! schreef:
Ik zal ook niet meer op je ingaan, Rianne, dat heb ik via de PB al gedaan. Een ding nog: in eenvreemde omgeving, met wedstrijdspanningen en dergelijke, door mijn hand heen lopen noem ik GEVAARLIJK, niet alleen voor mij, Navy, maar ook zeker voor mijn mede-ruiters. Ik wil niet de kans op diskwalificatie lopen. Vandoor dus ook nog steeds in klasse 1, die spanningen moeten zich niet uiten door door mijn hand heen te lopen, maar klasse 1 is er uiteraard voor om ervaringen op te doen..


Je zei dat je er niet meer op inging, toch deed je het, maakt mijn niet uit, dus toch nog een reactie: Zoals eerder gezegd als je paard gevaarlijk wordt zonder ander bit, is er wel degelijk wat aan de hand met je basis, dus, 28 keer voor niks terug naar de basis, namelijk 28 keer zonder resultaat.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-02 20:50

Er is je meerdere keren nadrukkelijk gevraagt niet meer in dit topic te reageren, omdat het een persoonlijke kwestie leek te worden. Zou je hier dan ook niet meer op in willen gaan in dit topic, je PBt me al voldoende.

Karin vroeg je op haar verslag te reageren? Waar blijft die reactie?

Blackshadow1
Berichten: 5
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: renesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 20:52

ik zie niet zulke fouten als bij jou. Zij heeft het over een ontspannen galopje, weet niet wat voor bit ze gebruikt. Zij schreef ook met een losse teugel te rijden, dat het paard verder braaf was.

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:00

En dat hij vlak voor de P/A ineens 'de kolder in de kop kreeg' ja, en dat ik hem liet galopperen terwijl ik normaal altijd draaf. Voor de rest was hij idd braaf. Maar ik zal dan toch ook iets fout hebben gedaan, denk je niet? Misschien maar zorgen dat ik hem beter onder controle heb voordat ik weer ga starten? Want volgens jouw definitie hoor ik dan met mijn paard ook niet in het bos thuis en al helemaal niet in een wedstrijd.

Rianne, ik weet niet wat je wilt bereiken met dit gehak, maar ik vind het niet terecht dat een nieuweling op een forum zo tekeer gaat tegen één specifiek persoon. Daar maak je je niet geliefd mee, dat is al eerder gezegd.

Graag nog een grondige analyse van mijn verslag, en verder ophouden met hakken op Mandy. Daar zit namelijk niemand op te wachten.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-02 21:14

HEEEY MANDY!
WAT COOL!
Het bos heeft Navy dus echt wel goed gedaan! Gaaf man, het was dus wel degelijk de goed keuze te veranderen van stal! Nou hopen dat het met Tiko en dresuur ook zo goed gaat Haha!
Naja...kom gauw weer eens je kant op!

Mieke
Berichten: 6926
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:45

Gefeliciteerd met je 1e plaats! Goed hoor! Wellicht komen we elkaar volgend seizoen eens tegen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-02 13:58

Hee gefeliciteerd! Wat goed man! Dat is wel verdiend voor jullie!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-02 18:39

Dank je *LOL* We hebben er hard voor gewerkt, en veel voor opgegeven, maar ze zit nu ook echt super in d´r vel. Extreem vrolijk, goede conditie, mooi glanzend, lekker dikjes, ben helemaal happy met ´r! Vandaag was ze weer zo gigantisch vrolijk.. Dan weet je wel waar je het allemaal voor doet. Heerlijk..

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-02 08:13

Heeej mandy!
Super gedaan joh, hoorde van Geritta (van Fjord Ucky) dat de fjordies het in klasse 2 ook goed gedaan hebben, 1e geloof ik en 2 bij de eerste 10.

Laat iedereen maar lekker zeuren over je bit en africhting. Jij weet wat het beste is voor je paard en mederuiters, anders was je nooit zo ver gekomen.
Proficiat!

Viv

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-02 18:21

Dank je wel! Het klopt inderdaad dat ook de Fjorden het goed hadden gedaan, ik herinner me ook dat er een eerste was. Leuk!

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-02 20:59

hej ten eerste hartelijk gefeliciteerd met je 1e plaats.
klasse hoor.
gaaf gevoel is dat he?
heb ik nl ook een keer mee mogen maken hihi.
en uk heeft het inderdaad ook goed gedaan.
leuk beesie ook.
enne heb je pb gestuurd, maar nog effe dit.
ga gewoon zo door want je gaat goed.
als dat niet zo was was je er allang uitgeknikkert hoor.

enne hihi al jullie navy en karin het nou echt niet meer kunnen en haar advies nemen.
de oplossing is dan misschien een shetlander?
dan kan je ook remmen met je voeten hihi.

Ganna

Berichten: 854
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Bijna in Utrecht. De dames in HR

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-02 22:17

He Mandy!

Super gedaan hoor! Ik stond naast je bij de prijsuitreiking (jaja) en ik zag het geluk van je gezicht afstromen, heerlijk!
Ilonk heeft het dus ook goed gedaan, 5e! (Ik moet eerlijkheids halve wel vertellen van de 6...hihi) Maar haar eerste klasse II, echt geweldig, op naar Katwijk.
Karin, jij ook super hoor!

Tja ik rijd met een pelham in de waffel van mijn pony, en dat alles omdat ze anders mij de baas kan. foutje in de basis... klopt als een bus, als je pony nooit is ingereden, maar dat je wel is verteld. Ik heb haar gereden als een "volleerde" pony, die niks snapte dus dat gaat fout.
Is een pessoa bit wat voor jou en Navy? Lekker doen, beter een lekker gevoel erbij, dan dat je de hele weg krampachtig moet rijden zodat ze er niet vandoor kan.