Endurance 2004: wie start waar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Galja

Berichten: 1011
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 01:48

Parkeren bij Lv was inderdaad een ramp!!! Wij stonden zo verweg!!!
De paarden waren al ingestapt eer we begonnen haha
Maar dat de markering slecht is bij LV is ook algemeen bekend,ik wist de weg nog een beetje van het jaar ervoor maar vond het alleen rot dat het niet goed aan gegeven stond hoeveel km het nog was naar de PA en naar de Finish, dat was een beetje inschatten....

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 08:03

Wij zijn ook een keer of 3 verkeeerd gereden!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 08:22

Alles is afhankelijk van hoe het seizoen loopt maar voor ons ziet het er vooralsnog zo uit.

Kootwijkerbroek - rijden we samen
Austerlitz - rijden we samen
Kootwijk - Als Maya wil groomen rijden we samen
Ommen - rijdt MrMagic
Laag Soeren - rijden we samen
Zelhem - MrMagic
Onstwedde - rij ik
Lage Vuursche - MrMagic
Kootwijkerbroek - samen als Maya wil groomen
Holten was de bedoeling maar ik zit nog steeds met de bodem. Niet zeker.
Ommen - MrMagic

Ik had met Maya wat wedstrijden afgesproken maar ben vergeten welke Verward. Typisch ik. Maya weet het nog wel.

Verder zijn wij dit jaar meerdere malen in het buitenland te vinden als grooms.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 08:57

Fasel, dit zijn toch ook meteen alle wedstrijden of niet? Ik hoop alles mee te pakken behalve ommen, vind ik zelf net wat te ver weg. En mits ik voor alle wedstrijden hulp kan vinden. Om als nieuwkomer meteen te gaan rijden zonder iemand mee als groom etc zie ik nog niet zo zitten.

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 10:33

Westernfreak schreef:
Als alles goed gaat... KWB, (Austerlizt o.v.b.), Ommen 2x, KWB of Holten en voor de rest... we zien wel hoe het seizoen loopt....Lachen


Ging jij nou eindelijk klasse 2 starten??? En zo ja, waar???

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:04

cornelie schreef:
Fasel, dit zijn toch ook meteen alle wedstrijden of niet? Ik hoop alles mee te pakken behalve ommen, vind ik zelf net wat te ver weg. En mits ik voor alle wedstrijden hulp kan vinden. Om als nieuwkomer meteen te gaan rijden zonder iemand mee als groom etc zie ik nog niet zo zitten.


Nee hoor. Katwijk en Wanroij staan er niet bij. Katwijk is mij jammer genoeg erg tegengevallen en Wanroij zitten we geloof ik in het buitenland.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 19:18

Fasel schreef:
Alles is afhankelijk van hoe het seizoen loopt maar voor ons ziet het er vooralsnog zo uit.

Austerlitz - rijden we samen


Gaaf, me too OK dan! Gesellie!

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:16

Fasel schreef:
Katwijk is mij jammer genoeg erg tegengevallen .


Mij eigenlijk ook, ik had Katwijk nog nooit gereden en had me er erg op verheugd, waarom het tegenviel...eigenlijk geen idee!!

hobbelheks

Berichten: 8845
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 21:47

ik rijd 4 april austerlitz.
en denkl een ommen 2x en holten 27 km.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-04 23:45

Faas, als je mij toch niet had Haha! Kootwijk, Sprengenrit (is dat Laag-Soeren? Clown ) daar had je me al voor gereserveerd Knipoog Kootwijkerbroek, daar kan ik nu nog niets over zeggen... pas rond die tijd Lachen
Verder groom ik nog voor Saskia en Latoy Zelhem en Onstwedde Lachen

Galja

Berichten: 1011
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 00:59

Waarom is Katwijk tegengevallen?
Mij lijkt het wel een leuk ritje
Wil volgend seizoen als eerste Katwijk starten met mn nu 3 jarige
Of is dat niet zo'n goed idee? Verward
Of heeft er iemand een beter idee voor een leuk eerste westrijdje voor een dan 4 jarige?

Westernfreak

Berichten: 5498
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 03:00

Jorie"]
[quote="Westernfreak schreef:
Als alles goed gaat... KWB, (Austerlizt o.v.b.), Ommen 2x, KWB of Holten en voor de rest... we zien wel hoe het seizoen loopt....Lachen


Ging jij nou eindelijk klasse 2 starten??? En zo ja, waar???
[/quote]

Het was wel mijn bedoeling ja... en hoezo eindelijk ? Ik heb nog maar 5 wedstrijden gereden Tong uitsteken
Mijn eerste idee was om in Austerlitz de eerste keer klasse II te starten. Als Austerlitz niet lukt wellicht Ommen, maar dat is direct 65 km. en Onstwedde is ook nog een mogelijkheid.Ik zie dat ik vergeten ben Zelhem te noemen. Daar wil ik ook klasse II starten.
Mijn doel is toch wel om 3 klasse II wedstrijden uit te rijden. Als je verder aanraders hebt ... ik houd me aanbevolen Lachen

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 09:04

Maya schreef:
Faas, als je mij toch niet had Haha! Kootwijk, Sprengenrit (is dat Laag-Soeren? Clown ) daar had je me al voor gereserveerd Knipoog Kootwijkerbroek, daar kan ik nu nog niets over zeggen... pas rond die tijd Lachen
Verder groom ik nog voor Saskia en Latoy Zelhem en Onstwedde Lachen


Joehoe!! OK dan!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:21

Ach, als mijn hoofd niet vast zat dan lag ie waarschijnlijk nog ergens in Holten of zo Haha!.

Katwijk viel tegen omdat ik het 13 km strand zolang vond. En het was een constant gevecht met mijn paard die ook lange rechte stukken niets aan vind. Maar wellicht dat we er gewoon zijn dit jaar. Je weet het nooit Knipoog

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 20:36

ik weet eigenlijk nieteens hoe gracia reageert op het strand... mischien word ze wel helemaal heet!!!! mischien wel slim om het een keer uit te proberen... weet er iemand een strand waar je rustig kunt rijden zonder dat er superveel mensen met gillende kinderen en honden enzo lopen?

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 22:43

Westernie.... ik kan je Holten wel aanbevelen. Iets van 55 km dus wel te doen. Wittelte (50) was heel gaaf maar helaas die zit er niet in dit jaar.
Wij begonnen ook expres met de wat kortere klasse 2.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:30

Wij ook, in austerlitz, 52 km! ook lekker kort! Gek, toen leek het me lang terwijl ik dat nu kort vindt....

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:33

Als Esther82 haar kennismakingsrit gaat rijden, ga ik met haar mee! Lijkt me echt gaaf Haha! Gelukkig geen 55 km ofzo, dat lijkt me wel wat ver Knipoog

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:38

55 Km went ook hoor!!! Als je daarna een klasse 1 rijd ben je al weer terug voor je het weet.

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:40

mazzeltje schreef:
Wij ook, in austerlitz, 52 km! ook lekker kort! Gek, toen leek het me lang terwijl ik dat nu kort vindt....


Hahahahaha, mijn eerste was Katwijk '98 (in dat k*tweer)
De terugweg leek uren te duren. In 2002 was ie al een stuk korter en afgelopen keer na mijn klasse 2 was het echt een klein ritje. Ik was bijna nog eerder op de parkeerplaats dan mijn grooms!!!!

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:41

Jorie schreef:
55 Km went ook hoor!!! Als je daarna een klasse 1 rijd ben je al weer terug voor je het weet.

Ach, misschien dat het ooit zover komt, maar voorlopig blijf ik vooral op mijn gemakje dressuren denk ik Haha!

Jorie

Berichten: 3095
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 23:51

Joh, dat gaat prima samen hoor!!! Juist omdat we veel buiten rijden om te trainen moeten we ook dressuren om alles soepel te houden, dat het niet stijf wordt van al dat recht toe recht aan!!!!
Anders ga je overbelasten en gaan de beesies plat door de bocht.

En met mijn dressuur knol ga ik Katwijk starten. En als ik met hem dressuur wedstrijd heb, ga ik het liefst de dag ervoor naar buiten. Dan loopt ie super op de wedstrijd!!!

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 00:37

Voorzichtige planning:
Kootwijkerbroek
Kootwijk
Ommen
Zelhem
Misschien Laag-Soeren er nog tussendoor,hangt er maar vanaf hoe alles loopt. Eerst maar eens zien dat ik die wedstrijden uitrij.
Na Zelhem maak ik pas een verdere planning, meestal loopt het toch anders dan je gepland had.

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 12:37

De bedoeling is (want dat wijzigt bij mij nog al eens Haha! ):

April Kootwijk Klasse I
Mei Ommen klasse I
Mei Zelhem klasse I
Juni misschien Onstwedde (hangt van Annalynn af Knipoog ) klasse I
Juli zou ik graag LV willen rijden, maar moet ik kijken of ik vervoer heb, klasse I
September Holten klasse II OK dan!
Oktober Katwijk of Wanroij klasse I

Dus ong. 6 starts dit jaar......

Westernfreak

Berichten: 5498
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-04 21:37

Jorie schreef:
Westernie.... ik kan je Holten wel aanbevelen. Iets van 55 km dus wel te doen. Wittelte (50) was heel gaaf maar helaas die zit er niet in dit jaar.
Wij begonnen ook expres met de wat kortere klasse 2.


Haha! hoe kom je er toch op ?

Ik begin inderdaad met een kortere afstand. Het nadeel van Austerlitz vind ik dat het aardig uit de buurt ligt van Hoge Hexel.
Voorlopig heb ik als klasse II wedstrijden op het programma staan ....
* Austerlitz
* Zelhem
* KWB of Holten (allebei lijkt me wat te veel)