Katwijk (nu met fotos van manegejonker!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 08:07

Nogmaals, toch gefeliciteerd! Tiko zag er heerlijk uit in zijn korte vachie Haha! (Navy en Tiko herkende elkaar meteen, Tiek stond nog in de trailer en hij werd al gek *LOL* True love..)
Hee, en volgende keer beter toch? Van verdwalen leer je veel (spreek ui ervaring Knipoog ), je wordt er alleen beetje onzeker van.. Waar was je fout gereden eigenlijk? Bij het punt waar je rechtdoor moest maar op de heenweg van links kwam? Ik ben benieuwd hoe ze er vandaag bij staan..
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.



Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 10:30

Dat was ook het enige punt waar je na de P/A fout had kúnnen gaan Knipoog Bij de P/A was iemand zo aardig geweest mij nog eens de hele route uit te leggen, en precies te vertellen waar ik heen moest. Bij mij kón het dus gewoon niet fout meer gaan..

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-02 16:21

Ahh Myrthe, beter! Heb je toch nog je strandfoto!! Ben benieuwd Haha!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-02 12:44

Super Myrthe!! Heerlijke zwijmelfoto´s! Loopt netjes ontspannen, soepel en voorwaarts Haha! Laat dat maar eens aan Liesbeth zien!! Hij was ook in trek merk ik, bij manege Jonker Haha! 3 x maar liefst!! Prachtige foto´s!!

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 1 bezoeker