Evert-Jan en Marek op de 56 in Holten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 07:54

Die Marek kan het op zijn slofjes, zo'n klasse 2. Ik kwam ze tegen op mijn tweede rondje en tijdens het derde rondje heb ik twee keer een stuk met ze meegereden. Gaan met die banaan en geen spoortje van vermoeidheid, echt schitterend.

De lange zandpaden van de Sallandse Heuvelrug kunnen idd erg geestdodend zijn. Kun je je voorstellen dat we er niet blij mee zijn dat Staatsbosbeheer de toekomstige ruiterpaden wil beperken tot juist die paden? Ik werd op de info-avond aanvankelijk een beetje meewarig aangekeken toen ik zei dat mijn paard daar niet zo gemotiveerd van zou worden, maar gelukkig bleek ik achteraf niet de enige te zijn die er zo over dacht. Knipoog

Anyway, je vriendjes hebben het netjes gedaan. Erg relaxed zag het eruit en dat zie je heel goed op de laatste foto! Cool

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 08:00

Er zouden misschien drie van die kronkelpaadjes overblijven, de rest is 'voor de wandelaars'. Maar goed, er zit nu een werkgroep op die opkomt voor de belangen van de ruiters en ik heb daar wel vertrouwen in. Met een beetje geluk blijft alles bij het oude. Knipoog

Heb je de tip van Ingrid gelezen: appelmoes met zout? Haar paard ging er flink van drinken, ik ga dat de volgende keer ook proberen.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers