Heeft verzorgster startkaart nodig voor endurance?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Firesolo
Berichten: 186
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: gouda

Heeft verzorgster startkaart nodig voor endurance?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 22:19

Mijn verzorgster wil ook dit jaar weer gaan starten met mijn paard in endurance klasse 1. Nu is er het een en ander veranderd met die KNHS erbij. Eerst hoorde ik dat alleen het paard een startkaart nodig had, nou die heeft ie al, met mij dus, maar later hoorde ik dat de gehele combinatie een startkaart moest hebben. Weet iemand het antwoord hierop?

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 07:20

Je kunt geloof ik een dagstartkaart aanvragen maar dat was dacht ik alleen voor de kennismakingsklasse. Volgens mij moet ze gewoon een volledige startkaart aanvragen en lid zijn van de DER voor ze mag starten. Vraag dit even na bij de KNHS want het zit zo ingewikkeld in elkaar bij de endurance tegenwoordig.
Denies heeft ook ene volledige startkaart, leuke bijkomstigheid, daarmee mag ze ook starten in de dressuur/springen en sgw.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 09:03

Als je endurance wilt starten, moet je als ruiter iig lid zijn van de DER (nu de KNHS Endurancevereniging). Het paard heeft in dit geval al een startkaart, daar hoef je niets meer voor te regelen. Ik start ook op die manier: ben zelf lid van de DER en zo dus ook van de KNHS, en het paard heeft een startkaart (dr/spr/sgw) met mijn zusje. Wij krijgen wel een eigen combinatienummer bij de KNHS en kunnen t.z.t. onder dat nummer een combinatiestartkaart aanvragen. Maar dat laatste is pas nodig als mijn zusje haar startkaart opzegt.

Mocht je verzorgster ook in de dressuur etc. willen starten, dan kan ze het beste een volledige startkaart aanvragen. Maar voor endurance voldoet in dit geval dus het lidmaatschap van de DER, 'lidmaatschap' paard is al geregeld.