Endurance Ommen: succesvolle nattigheid!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 00:25

Kijk, op dit topic zat ik dus te wachten. Ik was vandaag als onervaren persoon mee. Mocht voor het eerst mee een endurance groomen. Ik had er al héél veel zin in en het is het dubbel en dwars waard geweest! Wat een super tak van de sport!
Maar dus, ik had de naam RET als eens vaker gelezen, maar kon me jullie zo niet meer voor de geest halen. Maar, op verschillende groomplaatsen zag ik je groomers met de zwarte emmer met RET zijn naam erop. Als "onze" ruiters binnen kwamen was ik ze ook zo weer uit het oog verloren waardoor ik nog STEEDS niet weet wie jullie nou zijn! Haha!

Met die hoosbui stonden wij dus ook in de vetgate (en ook wij waren niet gewaarschuwd Scheve mond) dus heb ik weer niet goed op zitten letten.

Conclusie van het verhaal: dit is zeker mijn tak van de sport, geweldig! En een zeker iemand heeft me eigenlijk zo enthousiast gekregen dat ik er stiekem over zit te denken om de volgende rit misschien wel als "kennismaker" mee te rijden. Dus, wie weet!

Van harte met je plaatsing, netjes hoor! En binnenkort klasse III hoor ik? Tsjeempie, petje af! OK dan!


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:40

mazzeltje schreef:
Carlaa, wie heb je gegroomt??


Met Renske, (haar ken je aardig goed hoorde ik) haar moeder en nog twee groomteams waren we er voor Esther Olthof met Impair (schimmel), Tineke Brouwer met Wazir (ook schimmel) en Ellen, waarvan ik de achternaam ben vergeten en ook die van haar paard.

Maar het was super en de kans dat ik er 16 mei bij ben om een keertje te proberen wordt steeds groter. Wel heb ik een aardig opgefokt paard mee dan, dus opvallen zal ik helaas wel doen. Ach, we zien wel. *LOL*

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:51

ArwenLune schreef:
Opgefokt paard is niet erg, als je hem maar bij je kan houden. Dus niet zoals die ruiter die vlak voor de PA inhaalde... 'maakt niet uit' riep ze. Ja voor haar misschien niet, maar voor mij wel...


Nee, dat doet ze niet. Ze is makkelijk bij je te houden, maar ze kan er nog maar moeilijk tegen als ze niet meemag met de passerende paarden. Maar wie weet valt het wel heel erg mee (ze is voornamelijk erg heet op BEKEND terrein) en kan het haar ook niet veel schelen. Ahum, we zullen zien. Bij me houden is geen probleem, maar moet de rest niet opfokken natuurlijk... Ah, hou ik wel een aardige afstand...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 12:00

ArwenLune schreef:
In zo'n geval kan je altijd vragen of je als laatste kan starten, dan word je niet ingehaalt. Is best handig de eerste keer - kan je kijken hoe je paard het doet zonder dat je andere ruiters daarmee lastig valt...


Klopt, zeiden anderen ook al. Dat is wel echt handig voor me. Vaak is ze veel rustiger op vreemd terrein, dus ik denk dat ik me niet druk hoef te maken, maar laat starten is sowieso een strak plan. Thanks voor de tip in elk geval!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker