Endurance Kootwijk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 07:27

*meld zich* klasse 1 startnummer 4 geloof ik.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 08:05

Denk dat je met de controlepost de Pols Ademhaling bedoeld, die zit op 18 kilometer.
Je mag bergschoenen met schaps aan MITS je beugels hebt met dichte voorkant ivm de veiligheid.
Alle ins en outs over de endurance (beetje laat om dat nu pas te gaan lezen maargoed) staan op www.deronline.nl daar kun je alle info vinden mbt het wedstrijdgebeuren.
Succes as zaterdag!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 10:51

Ganna schreef:
Wat Vippie zegt is niet waar hoor over die bergschoenen dat dichte beugels dan verplicht zijn. Zolang je schoenen hakken hebben is het niet verplicht om veiligheidsbeugels te hebben. (ik rijd al sinds 1998 endurance met legerkisten zonder veiligheidsbeugels)


Klopt helemaal, maar over het algemeen hebben de meeste bergschoenen amper hak, vandaar...
Vandaar ook de verwijzing naar het regelement, kan iedereen voor zichzelf uitmaken of zn schoeisel aan de norm voldoet Haha!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 12:36

Hahahaa.... heeej klasse 1 las ik, hoe laat ga jij starten, ik probeer lekker vroeg (mits Tjo door de voorkeuring komt op lokomotie, mn vriendin keurt weer dus we zullen wel weer linearecta naar huis mogen ala leersum), zeker met de voorspelde "hitte".
Spannend jij op ene groot paard hihiihi.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:56

mandymonica schreef:
Hmm, zie je wel, niet verhard. Maar dus ook geen gras. Ik ga er maar vast op rekenen dat ik niet verder kom dan de vetgate...

't Is gewoon zo jammer! Mijn pony heeft supervoeten, mankeert nooit wat aan. In die gezonde hoef ga ik geen hoefnagels slaan, omdat de DA dan misschien iets minder strikt zal kijken.
Als ze al gevoelig loopt na zo'n rit, dan is het een spierenkwestie, omdat ze soms afgrijselijk scheef kan lopen. Maar daar hebben we hard aan gewerkt. We zullen zien... wil iedereen voor me duimen?


Jep idd die vriendin...
Ik hou er ook al rekening mee dat we na de voorkeuring meteen huiswaarts mogen. Gruis is funest voor dr zolen terwijl ze idd net als die van jou nooit kreupel loopt, nooit ijzers heeft gehad en alleen maar complimenten krijgt van de hoefsmid als hij 1-2x per jaar komt bekappen.
Maar op de een of andere manier is die 20 meter draven genoeg om een paard giga kreupel te verklaren met een dikke C, terwijl niemand ziet wat het beest mankeert. Overigens alleen bij deze vet, bij anderen krijgt ze een dikke A.
Naja we zien wel, kan alleen maar duimen, meer kun je er toch niet aan doen. Ik wordt alleen altijd zo onzeker van zulk soort mensen, echt jammer want dat verpest de voorpret....

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:40

Ganna schreef:
Ik zal duimen dat jullie er toch gewoon doorheen rollen. Ik moet met Midan voordraven. Daar wordt meestal van gezegt "Die heeft wel eenhéél degelijke draf" en dat is ook zo. Stamp stamp.


Hahahaha dus als we staan te golven dan weet ik dat jij aan het voorkeuren bent, hihihii

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 06:21

Westernfreak schreef:
En nee...ik laat er ook geen ijzers onder slaan, maar zit er wel over te denken om 4 hoefschoenen te nemen.


Hoefschoenen zijn in dit geval echt ideaal. Ik zweer erbij, maarja er is er een kapot dus ik zal helaas wel zonder moeten Huilen Naja gister bij Tyrza liep ze ook de eerste paar rondjes even wat gevoelig in de buitenbak (houtsnippers) maar dat was ook snel over en na de les ff gedraafd en man wat een gangen heeft dat beest, kwijlllll.... dus ik heb weer een beetje hoop terug...

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 08:56

mandymonica"]
Ik peins ook nog steeds over hoefschoenen... probleem is dat je er zo weinig objectief advies over krijgt.
[/quote]

Ach wat is objectief, gewoon veel gebruikerservaringen verzamelen en daar je conclusies uit trekken. Bij nieuwigheidjes heb je altijd voor en tegenstanders. Leuke is wel dat de tegenstanders er geen ervaring me ehebben en de voorstanders al vele kilometers met schoenen gelopen hebben.

[quote="mandymonica"]
Na een weinig florissante nakeuring vorig jaar bij de hierboven al genoemde DA, opperde ik hoefschoenen als oplossing. Je zag haar denken... en vervolgens de vermaning dat ik niet zo ingewikkeld moest doen en mijn pony gewoon op ijzers moest zetten "ze zal je heel dankbaar zijn". Jawel, niet dus (ik ben ook helemaal niet eigenwijs ofzo Haha! ).
[/quote]

Jaaahhh heel herkenbaar, toen wij zeiden dat ze normaal op hoefschoenen liep op het harde moesten wij ook meteen aan de ijzers. Me hoela, moet eerst nog een smid zien te vinden die ze eronder wil slaan want stuk voor stuk krijgen we als advies: niet doen is eeuwig zonde van zulke goede voeten Naja dan maar aan de schoenen hihhii

[quote="mandymonica schreef:
Kunnen we geen endurance-op-blote-voeten-clubje op gaan zetten om ervaringen en wetenswaardigheden uit te wisselen? Ik heb toch het idee dat het er steeds meer worden!

Alle blote-voeten-gangers die morgen aan de start verschijnen: veel succes!!


Jaahhhh ik wil wel lid worden!
Iedereen (ook degene zonder blote voeten en met ijzers of schoenen) heel veel succes en plezier morgen!!!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:06

Joor, Jij mag ook lid worden hoor..... hihihii
Tot morgen!

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 2 bezoekers