Endurance Austerlitz was super!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:11

Goed hoor dat je je rit hebt uitgereden Haha!

Lepeltje

Berichten: 2972
Geregistreerd: 16-04-01
Woonplaats: de keukenla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 13:38

Fijn dat het zo goed ging zeg! Lachen Ik ga nu die foto's even bekijken..

YouKnowWho
Berichten: 790
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 16:08

kwak schreef:
Had jij misschien rug nummer 90?


Ja klopt? Heb je me gezien dan? Tong uitsteken

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:14

Hahahaha, al dat oranje!!! Gelukkig hebben jullie allebei totaal verschillende paarden anders zie je echt het verschil niet!!!

Ageeth

Berichten: 91
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:18

Jorie schreef:
Hahahaha, al dat oranje!!! Gelukkig hebben jullie allebei totaal verschillende paarden anders zie je echt het verschil niet!!!


heeft Vivs vriend dan ook oranje klompen? Cheese!

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:20

Nog niet, maar Gracia's vriend zal wel een trent gezet hebben.... Zal mijn wip maar vertellen dat ik PAARSE klompen voor hem heb!!!

Ageeth

Berichten: 91
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 21:26

Jorie schreef:
Nog niet, maar Gracia's vriend zal wel een trent gezet hebben.... Zal mijn wip maar vertellen dat ik PAARSE klompen voor hem heb!!!


....met de initialen J.W. (Jorie's Wip) zeker.....
Sorry Viv dat we jouw onderwerp misbruiken, zal stoppen maar ben toch wel benieuwd of jouw lief ook oranje klompen krijgt want het viel wel op en zo kan de ruiter de groom ook snel vinden

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:46

graciaxxx schreef:
ik heb je geloof ik niet gezien... was ook in het oranje.. . vriendlief had speciaal zijn klompen oranje laten spuiten... is hij gek of niet????


Die heb ik wel gezien ja, lopend naast jouw paard Haha!. Ik heb jullie trouwens ook gezien toen jullie het terrein af reden na de wedstrijd, busje van taxivervoer Gouda, klopt dat? Ik zag allemaal oranje dingen in dat busje liggen, volgens mij moesten jullie dat wel zijn! Haha!

Ik liep toen met Ret (groene deken op) te wandelen over het pad. Mijn grooms waren op dat moment bezig de auto van een boomstronk te trekken die onder de bladeren verstopt lag, maar dat wist ik toen nog niet. Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 07:35

Ageeth"]
[quote="Jorie schreef:
Nog niet, maar Gracia's vriend zal wel een trent gezet hebben.... Zal mijn wip maar vertellen dat ik PAARSE klompen voor hem heb!!!


....met de initialen J.W. (Jorie's Wip) zeker.....
Sorry Viv dat we jouw onderwerp misbruiken, zal stoppen maar ben toch wel benieuwd of jouw lief ook oranje klompen krijgt want het viel wel op en zo kan de ruiter de groom ook snel vinden
[/quote]

Ik denk dat zijn oranje bovenkleding meer opvalt, dus helaas geen klumpkes voor Andypendy. Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 10:11

hahaha echt mooi mijn vriendje is een trendsetter....... er komt binnenkort een hele oranje kledinglijn van mij.... van truitjes tot boddywarmers van stringetjes tot boxershorts... allemaaal met graciaxxx erop. zal het wel even zeggen als jullie het kunnen bestellen... jullie zijn mijn fans toch??? *LOL* Verward

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 15:49

graciaxxx schreef:
hahaha echt mooi mijn vriendje is een trendsetter....... er komt binnenkort een hele oranje kledinglijn van mij.... van truitjes tot boddywarmers van stringetjes tot boxershorts... allemaaal met graciaxxx erop. zal het wel even zeggen als jullie het kunnen bestellen... jullie zijn mijn fans toch??? *LOL* Verward


Helaas je bent al te laat, wij (D'Orangequipe) waren eerst (vorig jaar al), heb zelfs een eigen borduurservice erbij om deze oranje kledij van merknaam te voorzien, hihihi
Noem het op en we hebben het in oranje, zadel, hoofdstel, halster, touw, chaps, dekens, strijklapjes... niks is ons te gek..... hihihiii
Hoe bedoel je setjes gekte, hihihiii

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 20:17

Vippie"]
[quote="graciaxxx schreef:
hahaha echt mooi mijn vriendje is een trendsetter....... er komt binnenkort een hele oranje kledinglijn van mij.... van truitjes tot boddywarmers van stringetjes tot boxershorts... allemaaal met graciaxxx erop. zal het wel even zeggen als jullie het kunnen bestellen... jullie zijn mijn fans toch??? *LOL* Verward


Helaas je bent al te laat, wij (D'Orangequipe) waren eerst (vorig jaar al), heb zelfs een eigen borduurservice erbij om deze oranje kledij van merknaam te voorzien, hihihi
Noem het op en we hebben het in oranje, zadel, hoofdstel, halster, touw, chaps, dekens, strijklapjes... niks is ons te gek..... hihihiii
Hoe bedoel je setjes gekte, hihihiii
[/quote]

Nog even... dan loopt Viv zo'n octrooibureau binnen en haalt zo de copyright voor de "D'Orangequipe" *LOL*

Gefeliciteerd Denise met je rit OK dan!
trouwens mooi foto in de paardenkrant Knipoog

Galja

Berichten: 993
Geregistreerd: 01-07-02
Woonplaats: 't Krabbegat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-04 00:37

graciaxxx schreef:
ik heb je geloof ik niet gezien... was ook in het oranje.. . vriendlief had speciaal zijn klompen oranje laten spuiten... is hij gek of niet????


Ik heb je nog gezien (jullie vallen ook niet op.... Schijnheilig ) De klompen van je vriend vielen gelijk op haha
Je stond een paar paardjes voor me met de voorkeuring en op de terugweg van de keuring kwam ik je nog tegen, ik zei nog hallo en op het zelfde momend dacht ik gelijk, die kent me helemaal niet dus die zal ook wel denken haha maar ik herkende je natuurlijk van de foto's.
Ik ben even voor jou gestart, misschien heb je me nog gezien, ik zat op een klein eigenwijs Zij zijn groot en ik is klein! , zeer zenuwachtig ponytje die het er niet mee eens was dat hij nog 15 min moest wachten bij de start Stoom uit je oren Haha!