endurance Lage Vuursche: ruiterbewijs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
olga

Berichten: 1759
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

endurance Lage Vuursche: ruiterbewijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-04 23:04

Weet iemand of bij de endurance rit te Lage Vuursche een ruiterbewijs nodig hebt?

Hercules

Berichten: 223
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:27

Volgens mij niet meer. Dit is volgens mij verandert....Maar ik weet dat er mensen de rit hebben gereden zonder ruiterbewijs Lachen

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:50

Nee de wedstrijddeelnemers hebben die dag een vrijstelling gekregen, dit werd vorige week bekend Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 00:53

Arwen en Moortje, jullie zijn in de war met Laag Soeren. Knipoog

Voor Lage Vuursche is nog nooit het ruiterbewijs verplicht geweest (althans, niet de laatste jaren). Voor Laag Soeren wel, maar dit jaar is daar dus idd een vrijstelling voor.

Ik heb het topic ook even verplaatst van VMR naar WD.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 08:08

karin is right!!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:26

Om in het Goois Natuur Reservaat te mogen rijden heb je een vergunning nodig van het GNR. Om die vergunning te krijgen heb je een ruiterbewijs nodig.
Ik neem aan dat de organisatie wel iets geregeld zal hebben met dagpassen?

En ik hoop dat men z'n zooi eens opruimt na afloop en niet wacht tot het vanzelf wegrot Boos!

MvdB_

Berichten: 710
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 16:34

ik heb hier een topic over geopend bij de boktmeetings. Je hebt geen vergunning o.i.d. nodig zit bij de prijs inbegrepen. Als je meedoet heb je dus vergunning om mee te doen Haha! . Ik ga dit jaar voor het eerst meedoen en ik hoop inderdaad ook dat alles weer netjes wordt opgeruimd; vorig jaar bleef er veel achter.

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-04 17:53

je hebt voor het gooisch natuureservaat een vergunning nodig en voor de vuursche zelf volgens mij niet. maar het gebied daaromheen dus wel... je kan ook een daagkaart kopen. zal ik wel doen want ik rij elke dag in het gebied van het gooisch natuureservaat en ze controleren stevig om alle hekken te kunnen betalen Haha!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 11:00

pff ben ik blij dat ik mijn ruiterbewijs in een grijs verleden gehaald hebt... zie er nu toch wel een aantal voordelen van in... ookal heb je vrijstelling tijdens laage vuursche....

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 23:27

Margreet schreef:
En ik hoop dat men z'n zooi eens opruimt na afloop en niet wacht tot het vanzelf wegrot Boos!


Goh waar heb ik dit al eerder gelezen! je valt in herhaling Margreet Knipoog

Maareh geef je wel groot gelijk, vorig jaar was het ook weer echt een zooitje

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:36

Als je zelf in het gebied van Goois Natuur reservaat gaat rijden heb je een ruiterpas nodig. Maar als je met de endurance in Lage Vuursche meedoet hebben ze dat voor je geregeld. Je hebt volgens mij geen ruiterbewijs nodig. Ik heb vorig jaar ook meegedaan en ga dit jaar weer.